LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ταξίδι για το μεγάλο Versys είναι βούτυρο στο ψωμί του. Στη σέλα του θα σταματάτε μόνο για ανεφοδιασμό.

Οδηγώντας: Ταχύτατο, ελαστικό, οικονομικό!

Είναι μάλλον ελάχιστα εκείνα τα πράγματα που δεν θα μπορέσετε να κάνετε και μάλιστα με περισσή άνεση, ειδικά αν εξαιρέσουμε τον χωματόδρομο. Η άνεση είναι και το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται ο αναβάτης, με τις ποιοτικές σε λειτουργία αναρτήσεις να απορροφούν τα πάντα και να μην αφήνουν περιθώρια για παράπονα. 

Επόμενο σημείο που πρέπει να σταθεί κανείς στο Versys είναι σίγουρα ο κινητήρας του. Είναι ένα πραγματικό υπόδειγμα μεγάλου 4κύλινδρου που λειτουργεί βελούδινα, με ελάχιστους κραδασμούς να γίνονται αισθητοί κοντά στις 6.000 σ.α.λ. και τραβά κυριολεκτικά από την αρχή μέχρι το τέλος με απόλυτα γραμμικό τρόπο. Μεγαλύτερο ατού η εκπληκτική του ελαστικότητα αφού μπορεί να επιταχύνει απροβλημάτιστα από τις 800 σ.α.λ., με 6η σχέση στο κιβώτιο, σε ελαφριά ανηφόρα σα να μη συμβαίνει τίποτα! Εντυπωσιακή για τον κυβισμό είναι και η μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 6,3 λίτρα/100 χλμ., εφόσον είστε ευγενικοί με το γκάζι και περιορίζετε τόσο το άνοιγμά του όσο και την ταχύτητα, κάτω από τα 150 χλμ./ώρα. Αν το στύψετε θα δείτε την αυτονομία των 300 χλμ. να μειώνεται φυσιολογικά στο μισό σε χρόνο DT, χωρίς όμως να μειώνεται ανάλογα η προσφερόμενη άνεση. 

Σε ταχύτητες που ξεπερνούν τα 170 χλμ./ώρα ο αναβάτης θα χρειαστεί να μαζευτεί πίσω από τη ζελατίνα, αλλά και να συνηθίσει ένα ελαφρύ κοσκίνισμα που κάνει το Versys πάνω από τα 230, το οποίο οφείλεται στις μαλακές αναρτήσεις και όχι στο άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο των δύο δοκών. Το Versys κινείται εξαιρετικά γρήγορα και άνετα στον αυτοκινητόδρομο, ενώ το ίδιο θα κάνει και στον επαρχιακό. Δεν σου ξυπνά σπορ ανησυχίες, αλλά θα ακολουθήσει σε ό,τι και αν του ζητήσεις, και σε καλή άσφαλτο θα ξύσει εύκολα και τις μπίλιες των μαρσπιέ του, ενώ ο μονόδρομος συμπλέκτης θα βοηθήσει τα μέγιστα σε αυτές τις συνθήκες. Πρόβλημα δεν θα αντιμετωπίσει ούτε με δεύτερο άτομο στη σέλα, αφού δεν υπάρχει αισθητή μεταφορά βάρους. Αυτό γίνεται αντιληπτό και εντός των τειχών της πόλης όπου το Versys γίνεται ακόμα και απολαυστικό. Δείχνει άμεσα πόσο καλοζυγισμένο είναι, με το μοτέρ “λάστιχο” να γουργουρίζει απροβλημάτιστα και το φέρινγκ να κάνει πολύ καλή δουλειά στην απομάκρυνση της ζέστης από τον αναβάτη, ακόμη και όταν το θερμόμετρο ξεπερνά τους 35 βαθμούς Κελσίου “outside”, όπως γράφει χαρακτηριστικά στην LCD οθόνη.

 
  • imperato

    Πουλήθηκε κανένα κομμάτι στην Ελλάδα εδώ και πέντε χρόνια που βγήκε στην αγορά; ας μας ενημερώσει κάποιος αρμόδιος.. Εντάξει το πρώτο μοντέλο ήταν πανάσχημο.. Αλλά το καινούργιο που είναι ελκυστικό; Μήπως είναι πανάκριβο; Ας το κατεβάσουν κανα΄διχίλιαρο να πουλήσει όπως το yamaha tracer σαν ζεστό ψωμάκι...

      1

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ