Το σύγχρονο V7 ανανεώθηκε για δεύτερη φορά στη ζωή του, απέκτησε ABS και traction control και συνδυάζει άψογα τη ρετρό αισθητική με τις απαιτήσεις του σύγχρονου αναβάτη.
Με το ρετρό στιλ να έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, ελέω και της VIntage μόδας, τα modern classics είναι πιο δημοφιλή από ποτέ. Όλο και περισσότερες εταιρίες προσθέτουν ένα τέτοιο μοντέλο στην γκάμα τους, άλλες με μεγαλύτερη και άλλες με μικρότερη επιτυχία, ενώ υπάρχουν φυσικά και κατασκευαστές που αναγνωρίζονται πρώτα από τα retro και ύστερα από τα υπόλοιπα δίκυκλά τους.
Με τόσο μεγάλη ιστορία αλλά και πολλές μοναδικές μοτοσικλέτες στο παρελθόν, η Moto Guzzi, έχει δικαιωματικά το V7 στην γκάμα της από το 2008 και αυτό μόνο καλό είναι για εμάς. Η ιταλική εταιρία δεν έχει σταματήσει να το εξελίσσει από τότε και το κοινό ανταποκρίθηκε σε αυτό που στην αρχή του ήταν απλά ένα πείραμα μάρκετινγκ για το εργοστάσιο του Mandello del Lario. Η πρώτη έκδοση έβαλε το V7 στον χάρτη των ρετρό, η δεύτερη κατάφερε να το εδραιώσει, ενώ η τρίτη, το V7 ΙΙ δηλαδή, ήρθε για να μείνει για πολλά-πολλά χρόνια. Δεν είναι μόνο η ίδια η μοτοσικλέτα που προκαλεί εντυπώσεις άλλα και όλο αυτό το “σύμπαν” που έχει χτίσει η Moto Guzzi γύρω της. Αυτό το σύμπαν, σε στιλ αμερικάνικο, αφήνει τον αναβάτη να επιδοθεί άφοβα στο customizing τόσο της μοτοσικλέτας όσο και το δικό του! Οι Ιταλοί φρόντισαν να παρουσιάσουν πέρα από δεκάδες αξεσουάρ για το V7 II και τέσσερα νέα ολοκληρωμένα κιτ που μπορούν να μετατρέψουν τη μοτοσικλέτα ακόμη και σε scrambler! Θα τα δούμε πιο κάτω λίγο πιο αναλυτικά. Προς το παρόν πάμε να γνωρίσουμε το V II, στην έκδοση Special.