LIVE: κίνηση στους δρόμους

Καλές επιταχύνσεις από στάση, ικανοποιητική τελική και πολιτισμένη λειτουργία παρουσιάζει το μοτέρ.

Κινητήρας: Του ταιριάζει γάντι

Όπως είπαμε, το “200i” τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας των Fiddle. Το μοτέρ του δεν είναι “καθαρόαιμο” 200 αφού η πραγματική του χωρητικότητα ανέρχεται στα 169 κ.εκ. Με αυτόν τον κινητήρα οι άνθρωποι της SYM δεν είχαν ως στόχο τις απόλυτες επιδόσεις, κάτι που μαρτυρούν και οι επιλογές της αερόψυξης αλλά και των δύο βαλβίδων στον κύλινδρο. Στόχος ήταν το χαμηλό κόστος παραγωγής, η μακροζωία και η οικονομία σε συντήρηση και χρήση. Για το τελευταίο φροντίζει και ο ηλεκτρονικός ψεκασμός που δίνει πάντα τις σωστές δόσεις βενζίνης στον θάλαμο καύσης. 


Παρόλο που τα χαρακτηριστικά του μοτέρ δεν προϊδεάζουν τον αναβάτη, στην πράξη ταιριάζει γάντι στο ελαφρύ Fiddle. Είναι πολιτισμένος σε λειτουργία, με τους ελάχιστους κραδασμούς του να μην ενοχλούν ποτέ και σε συνδυασμό με την πολύ καλή μετάδοση του κιβωτίου προσφέρει σπιρτόζικες επιταχύνσεις από στάση, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα. Το μοτέρ διατηρεί άνετα και ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, ακόμη και με πλήρες φορτίο, ενώ η ανακοινώσιμη τελική των 100 χλμ./ώρα της SYM, είναι μάλλον απαισιόδοξη. Εμείς είδαμε 110 χλμ./ώρα στο κοντέρ εύκολα και σε ευνοϊκές συνθήκες ο δείκτης έφτασε έως και τα 120 χωρίς να νιώθουμε τον κινητήρα να ζορίζεται. 

Παράλληλα η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα με 3,7 λίτρα ανά 100 χλμ. και περίπου 3,3 λίτρα με πιο προσεκτική χρήση του γκαζιού. 

 

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ