Το φέρινγκ προστατεύει αποτελεσματικά τον αναβάτη και η ζελατίνα απομακρύνει τον αέρα από το κράνος, χωρίς αναταράξεις και θόρυβο. Με την έξτρα μάλιστα ζελατίνα, και την προέκταση της, η κάλυψη είναι τόσο απόλυτη, που μπορείς να οδηγείς με 160-180 και με ανοιχτή τη ζελατίνα του κράνους! Η βόλτα με το V-Strom είναι απολαυστική, τόσο σε χαλαρές διαδρομές, όσο και στην Εθνική Οδό, καθώς οι αναρτήσεις συνεισφέρουν στην άνεση που προσφέρει η φαρδιά και παχιά σέλα, ο V-2 γουργουρίζει παντού, και η προστασία από τον έξτρα εξοπλισμό (ζελατίνα, χούφτες) που είχε η μοτοσικλέτα της δοκιμής μας είναι υποδειγματική. Κραδασμοί δεν γίνονται αισθητοί, ενώ ο κινητήρας είναι τέρας ελαστικότητας. Εκεί που υπολείπεται η μοτοσικλέτα είναι στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, και γενικότερα στην ευελιξία, αλλά και στην απόμακρη αίσθηση που δίνει το μπροστινό στον αναβάτη. Δώστε προσοχή στις 2 πλαϊνές βαλίτσες του έξτρα εξοπλισμού, καθώς εκείνες απέχουν αρκετά από τη μοτοσικλέτα αυξάνοντας δραματικά το πλάτος, και απαιτώντας μεγάλη προσοχή από τον αναβάτη στις αστικές μετακινήσεις, και στους ελιγμούς ανάμεσα από αυτοκίνητα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι άριστο, με αθόρυβη και ακριβέστατη λειτουργία, ενώ πολύ καλό είναι το οπτικό πεδίο που προσφέρουν οι μεγάλοι καθρέπτες. Συνολικά, το V-Strom διαπρέπει πιο πολύ στον επαρχιακό και στο ταξίδι, παρά στην αστική συμβίωση, αν και χωρίς τις βαλίτσες τα πράγματα σίγουρα γίνονται πολύ πιο εύκολα.