LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
  • Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
  • Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
  • Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
  • Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
  • Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride
  • Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride

Ducati Monster: Εκτοξεύει την αδρεναλίνη και το Fun to Ride

Ο V2 Testastretta 937cc, αποδίδει 111 άλογα και 93 Nm ροπής
Εξαιρετικά χαμηλό βάρος 166 κιλών χάρη στο πλαίσιο αλουμινίου
Δαγκάνες Brembo και πιρούνι της Öhlins φωνάζουν premium
Όλα τα ηλεκτρονικά και έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών

Ο V2 Testastretta 937cc, αποδίδει 111 άλογα και 93 Nm ροπής

Με το άκουσμα της λέξης Ducati, το μυαλό του κάθε μοτοσυκλετιστή θα στραφεί στις επιδόσεις, την ταχύτητα και την ιταλική φινέτσα. Αυτά είναι και τα στοιχεία που κάνουν το εκρηκτικό Ducati Monster να ξεχωρίζει και να συνεχίζει να τιμά το "βαρύ" όνομά του. Εφοδιασμένο με τον Testastretta V2 κινητήρα 90° στα 937cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και δεσμοδρομικές βαλβίδες, αποδίδει 111 άλογα στις 9.250 σαλ και ροπή 93 Nm στις 6.500 σαλ. Το γκάζι διαθέτει φυσικά σύστημα Ride by Wire, ενώ το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, συνδυάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη Slipper. Εντυπωσιακά είναι τα προτεινόμενα διαστήματα service του κατασκευαστή, με τις αλλαγές λαδιών να έρχονται ανά 15.00 χιλιόμετρα και την ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων ανά 30.000 χιλιόμετρα. Ο νέος κινητήρας είναι κατά 2,6 κιλά ελαφρύτερος από τον παλιό 821cc παρά τον μεγαλύτερο κυβισμό του, αποτελεί ενεργό στοιχείο στην αύξηση της ακαμψίας της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με το πλαίσιο και πληροί τις Euro5 προδιαγραφές.

Εξαιρετικά χαμηλό βάρος 166 κιλών χάρη στο πλαίσιο αλουμινίου

Η διατήρηση του βάρους όσο το δυνατόν πιο χαμηλά, είναι ένα από τα σημεία στα οποία η Ducati έχει επενδύσει πολύ και έχει καταφέρει έτσι να διαθέτει μία από τις καλύτερες αναλογίες κιλών/ίππο στην κατηγορία. Πέρα από την δίαιτα 2,6 κιλών στον κινητήρα που προαναφέραμε, το νέο χυτό αλουμινένιο πλαίσιο είναι κατά 4,5 κιλά (60%) πιο ελαφρύ σε σχέση με το ατσάλινο σωληνωτό του Monster 821, ενώ και στο υποπλαίσιο, το οποίο κατασκευάζεται από GFRP (Glass Fiber Reinforced Polymer) υπάρχει μείωση 1,9 κιλών, 18 κιλά έχουν μειωθεί στο σύνολο από την μοτοσυκλέτα με το ρεζερβουάρ άδειο και φτάνει πλέον τα μόλις 166 κιλά στεγνή. Με το ρεζερβουάρ γεμάτο και όλα τα απαραίτητα υγρά ζυγίζει 188 κιλά στοιχείο που σε συνδυασμό με τα 111 άλογα και την άπλετη ροπή, χαρίζουν εντυπωσιακές επιδόσεις και μεγάλες δόσεις αδρεναλίνης. Μπορεί το μονόμπρατσο ψαλίδι που συναντούσαμε στα μεγαλύτερα μοντέλα όπως το 1200, να δίνουν έξτρα βαθμούς αισθητικής, θέτοντας το καλλίγραμμο αλουμινένιο τροχό σε κοινή θέα, αλλά η επιλογή ενός συμβατικού ψαλιδιού με δύο μπράτσα στην συγκεκριμένη περίπτωση εξυπηρετούσε καλύτερα το σύνολο και την διατήρηση του βάρους χαμηλά.


To Stealth Look του μαύρου χρωματισμού της Monster, προμηνύει τις άγριες διαθέσεις του

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δαγκάνες Brembo και πιρούνι της Öhlins φωνάζουν premium

Δεν θα μπορούσαν τα περιφερειακά μίας τόσο premium μοτοσυκλέτας να μην είναι από το "πάνω ράφι" με την Ducati να επιλέγει εταιρείες όπως την Brembo και την Öhlins. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε δύο ημί-πλευστους δίσκους 320 χλστ εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες M4-32 της Brembo και έναν δίσκο 245 χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Η μονάδα ABS της Bosch με λειτουργία Cornering δεν θα μπορούσε να λείπει, ενώ η ακόμα πιο πολεμική έκδοση SP αποκτά δαγκάνες Brembo Stylema. Στο ελαφρύ πλαίσιο του Monster τοποθετείται εμπρός ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Öhlins και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομές 130 και 140χλστ αντίστοιχα. Όντας μία μοτοσυκλέτα, με κύριο πεδίο δράσης τους στριφτερούς επαρχιακούς δρόμους αλλά και την πίστα, σε περιστασιακά track days, έρχεται με τα Pirelli Diablo Rosso III από το εργοστάσιο, εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον αναβάτη κατά το πλάγιασμα, σε διαστάσεις 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω και τροχούς 17 ιντσών φυσικά. Η έκδοση SP ντύνεται με Diablo Rosso IV, ενώ αποκτά σταμπιλιζατέρ τιμονιού, τελικό Termignoni και μία πιο premium σειρά αναρτήσεων.


Η έκδοση SP με άκρως αγωνιστικό DNA

Όλα τα ηλεκτρονικά και έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών

Η σουίτα ηλεκτρονικών της Ducati Monster, τα έχει όλα και συνδράμει τον αναβάτη στην επιδίωξη των ολοένα και ταχύτερων χρόνων μέσα στην πίστα, ή στο να δαμάσει την ισχύ και την ροπή της. Traction Control και Wheelie Control, φροντίζουν ώστε ο πίσω τροχός να μην χάνει την πρόσφυση σε απότομες επιταχύνσεις όπως επίσης και να μην ανυψώνεται ο μπροστινός. Μπορούν φυσικά να απενεργοποιηθούν, ενώ το DQS (αμφίδρομο Quickshifter) υπάρχει στον στάνταρ εξοπλισμό και επιτρέπει σε αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς την χρήση συμπλέκτη. Υπάρχει επίσης Power Launch για σταθερά γρήγορες και ελεγχόμενες εκκινήσεις, όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED και διαθέτει επίσης θύρα φόρτισης USB. Η έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών παρέχει στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ μέσα από το εύχρηστο μενού μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα Riding Modes που διαθέτει το μοντέλο. Η τιμή της ξεκινάει από τα 13.900 ευρώ, ενώ για το Ducati Monster SP με το καθαρά αγωνιστικό DNA η τιμή ανεβαίνει στα 17.300 ευρώ