LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τετραπίστονη ακτινή της brembo που ελέγχεται από ακτινική τρόμπα, cornering ΑBS, USD 48 χλστ. ημινεργητική ανάρτηση της Sachs. Όπου και αν κοιτάξεις στην μοτοσικλέτα, συναντάς κορυφαία περιφερειακά και πολύ τεχνολογία!

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Το πλαίσιο είναι ακριβώς το ίδιο με το Multistrada, πρόκειται δηλαδή για ατσάλινο χωροδικτύωμα (πως θα μπορούσε αλλιώς; ), ενώ το ψαλίδι είναι νέο, αλουμινένιο και συμβατικό (με δύο στελέχη), έναντι του μονόμπρατσου που συναντάμε στο street adv ομόσταυλο μοντέλο. Αναθεώρηση και στον τομέα των αναρτήσεων, που αποτελούνται από ανεστραμμένο μπροστινό 48 χλστ. και μονό, χωρίς μοχλικό αμορτισέρ της Sachs, με διαδρομή 200 χλστ. και στις δύο περιπτώσεις. 

Αυτό που τις κάνει ξεχωριστές βέβαια, είναι το σύστημα DSS (Ducati Skyhook Suspension), το οποίο τους προσδίδει ενεργητικά χαρακτηριστικά. Το σύστημα λαμβάνει πληροφορίες από την ταχύτητα συμπίεσης και εκτόνωσης μεταξύ αναρτώμενων και μη αναρτώμενων στοιχείων της μοτοσικλέτας, από πληθώρα αισθητήρων που καταγράφουν  την κινητική κατάσταση της μοτοσικλέτας, από το ABS και την πίεση των φρένων καθώς και από την κεντρική IMU μονάδα της Bosch. 

Όλες αυτές οι πληροφορίες επεξεργάζονται και οι αναρτήσεις ρυθμίζονται αστραπιαία και σε real time χρόνο σε ότι αφορά στις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς. Αντικειμενικός σκοπός είναι να διατηρείται σε κάθε περίπτωση η επαφή τον τροχών με τον δρόμο και να μην μεταβάλλεται το ύψος και η γεωμετρία της μοτοσικλέτας, από την επίδραση αδρανειακών δυνάμεων. O τομέας της πέδησης είναι εξίσου hi-tech, αφού ελέγχεται από ABS μονάδα 9.1 της Bosch, ενώ η κεντρική μονάδα καθορίζει με ακρίβεια την ισχύ του φρεναρίσματος που διανέμεται στο μπροστινό και στον πίσω τροχό ξεχωριστά, ώστε η επιβράδυνση να είναι ομαλή σε κάθε συνθήκη, ακόμα και υπό κλίση (cornering ABS). 

Δεν είναι όμως μόνο o... software τομέας που εντυπωσιάζει στην πέδηση αλλά το hardware, δηλαδή τα φρένα αυτά καθεαυτά. Δύο δίσκοι διαμέτρου 320 χλστ. μπροστά, συνδυάζονται με ακτινικής έδρασης, τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες της brembo οι οποίες με την σειρά τους ελέγχονται από επίσης ακτινική, τρόμπα φρένου. Πίσω ο δίσκος είναι διαμέτρου 265 χλστ. και συνδυάζεται με πλευστή δαγκάνα (ε ναι, της brembo!). Οι ζάντες είναι ακτινωτές, με χείλος στην εξωτερική περιφέρεια τους για να δένουν τα καψούλια και να είναι δυνατή η χρήση tubeless ελαστικών. Οι διαστάσεις τους είναι 19” μπροστά και 17” πίσω με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα πολύ καλά Pirelli Scorpion Trail II, σε διαστάσεις 120/70-19” και 170/90-17”, μπροστά και πίσω αντιστοίχως. 

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ