Χωρίς αλλαγές ο L2 υγρόψυκτος κινητήρας που γνωρίσαμε από την εφαρμογή του στην σειρά Multistrada (σκέτο). Χωρητικότητα 1.198,4 κ.εκ., τέσσερις βαλβίδες... δέσμιες του desmo, μεταβλητός χρονισμός (DVT), δύο μπουζί ανά κύλινδρο και απόδοση 160 ίππων στις 9.500 σ.α.λ. και 13,8 kg-m ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Αρκετά ισχυρό το μοτέρ και η Ducati πέραν των riding modes που προσαρμόζουν την απόδοση του αναλόγως του πεδίου που θα κινηθεί κανείς (Εnduro, Urban, Touring, Sport), έχει φροντίσει επίσης την καταπολέμηση των συμπτωμάτων που προκύπτουν από τον ατίθασο χαρακτήρα του, με στα συστήματα DWC (Ducati Wheelie Control – δηλαδή αντι...σούζινγκ) και DTC (Ducati Traction Control – δηλαδή αντί...πάντινγκ).
Επιλέγοντας κανείς κάποιο από τα τέσσερα riding modes, πέραν της απόδοσης του μοτέρ, ρυθμίζονται σε preset θέσεις... τα πάντα όλα, δηλαδή ο βαθμός επέμβασης των ABS, DWC και DTC καθώς και τα settings των αναρτήσεων. Με λίγα λόγια, πλήρης μεταμόρφωση! Τέλος, έχοντας κατά νου την “Adventure” και “Αround the globe” φιλοσοφία της μοτοσικλέτας, η Ducati έχει εξοπλίσει τον κινητήρα και με σύστημα “αντι-πιράκινγκ” (καλό ε; ), δηλαδή την δυνατότητα να λειτουργεί χωρίς πρόβλημα με χαμηλής ποιότητας (και οκτανίων) βενζίνη.