Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
Η βασική έκδοση της Multistrada V2 αποτελεί έναν ικανότατο χιλιομετροφάγο

Η βασική έκδοση της Multistrada V2 αποτελεί έναν ικανότατο χιλιομετροφάγο

Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
Απεικονίζεται η έκδοση S η οποία δεν έχει διαφορές στην εμφάνιση με την βασική παρά μόνο στον χρωματισμό

Απεικονίζεται η έκδοση "S" η οποία δεν έχει διαφορές στην εμφάνιση με την βασική παρά μόνο στον χρωματισμό

Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
  • Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
  • Η βασική έκδοση της Multistrada V2 αποτελεί έναν ικανότατο χιλιομετροφάγο
  • Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
  • Απεικονίζεται η έκδοση S η οποία δεν έχει διαφορές στην εμφάνιση με την βασική παρά μόνο στον χρωματισμό
  • Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
  • Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
  • Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
  • Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service
  • Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service

Ducati Multistrada V2: Να γιατί πληρώνεις λιγότερα στα service

L-Twin Testastretta απόδοσης 113 ίππων με ροπή 94 Nm
Αναρτήσεις 170 χλστ, Traction Control και Cornering ABS
LCD οθόνη στη βασική έκδοση και TFT 5 ιντσών στην «S»
Αλλαγές λαδιών ανά 15.000 χιλιόμετρα και τιμή από 16.800 ευρώ

DUCATI: Multistrada V4 με σημαντικό όφελος

L-Twin Testastretta απόδοσης 113 ίππων με ροπή 94 Nm

Η Multistrada είναι ένα εμβληματικό μοντέλο της Ducati που την εδραίωσε στον χάρτη των "όρθιων" sport touring, αφού η ναυαρχίδα της, η Multistrada V4 αποτελεί ένα από τα πλέον τεχνολογικά ανώτερα μοντέλα στην αγορά. Ακολουθώντας στα ίδια μονοπάτια και διατηρώντας τον "πατροπαράδοτο" για την Ducati L-Twin κινητήρα, η Ducati Multistrada V2 αποτελεί ένα ολοκληρωμένο Sport Touring μοντέλο που προσφέρει όλες τις ανέσεις που μπορεί να χρειαστείς στο ταξίδι και όχι μόνο. Εξοπλισμένη με τον Testastretta 11° στα 937cc με 4 δεσμοδρομικές βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδει 113 άλογα στις 9.000 σαλ και 94 Nm ροπής στις 6.750 σαλ. Χάρη στο Ride by Wire διαθέτει 4 διαφορετικά Riding Modes: Sport, Touring, Urban και Enduro τα οποία μπορείς να επιλέξεις μέσα από το μενού. Οι τρεις λειτουργίες απόδοσης του κινητήρα: High, Medium και Low επηρεάζουν την απόδοσή του σε όλο το φάσμα των στροφών όπως επίσης και την απόκριση του γκαζιού. Στο δοκιμαστικό του Moto Τρίτη η κατανάλωση που μετρήσαμε, κυμάνθηκε στα 6,5λ/100χλμ με ζωηρή οδήγηση, κάτι που σημαίνει ότι θα βγάλει με άνεση 300 χιλιόμετρα αυτονομίας με το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων. Ο κινητήρας πληροί τις Euro5 προδιαγραφές ρύπων, ενώ το μοντέλο διατίθεται και σε περιορισμένη για την Α2 κατηγορία έκδοση στα 48 άλογα.

Αναρτήσεις 170 χλστ, Traction Control και Cornering ABS

Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα του Ducati Multistrada V2 έχει αρκετή ακαμψία χάρη στα δύο πλευρικά χυτά υποπλαίσια που σε συνδυασμό με το χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με δύο μπράτσα προσδίδουν στην μοτοσυκλέτα μία ”κοφτερή" οδηγική συμπεριφορά στις στροφές αλλά και αυξημένη άνεση στο ταξίδι. Οι αναρτήσεις που τοποθετούνται στο πλαίσιο αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 48 χλστ εμπρός με 170 χλστ διαδρομή, ενώ πίσω υπάρχει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ με επίσης 170 χλστ διαδρομή. Στην έκδοση "S" μάλιστα οι αναρτήσεις αποκτούν ηλεκτρονική ρύθμιση της επαναφοράς και συμπίεσης του ελατηρίου εμπρός και πίσω ηλεκτρονική ρύθμιση αυτών αλλά και της επαναφοράς, χάρη στο σύστημα Ducati Skyhook Suspension Evo. Η μονάδα IMU 6 αξόνων τοποθετείται και στις δύο εκδόσεις, προσδίδοντας την λειτουργία Cornering στο ABS αλλά και στο Traction Control και στο σύστημα πέδησης συναντάμε φρένα της Brembo. Πιο συγκεκριμένα, εμπρός τοποθετούνται δύο ημί-πλευστοί δίσκοι 320 χλστ με ακτινικά τοποθετημένες monoblocκ δαγκάνες 4 εμβόλων και πίσω ένας δίσκος 265 χλστ με δαγκάνα 2 εμβόλων. Το ύψος της σέλας από το έδαφος είναι στα 830 χλστ και μπορεί να αυξομειωθεί ανάλογα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε αναβάτη με τις σέλες του πρόσθετου εξοπλισμού, ενώ το βάρος της ανέρχεται στα 199 κιλά άνευ υγρών για την βασική έκδοση και στα 202 κιλά για την "S". Με το ρεζερβουάρ γεμάτο και όλα της τα υγρά η Multistrada V2 ζυγίζει 222 κιλά και η "S" 225 κιλά.


Η βασική έκδοση της Multistrada V2 αποτελεί έναν ικανότατο χιλιομετροφάγο

Η βασική έκδοση της Multistrada V2 αποτελεί έναν ικανότατο χιλιομετροφάγο

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

LCD οθόνη στη βασική έκδοση και TFT 5 ιντσών στην «S»

Στον εξοπλισμό της Ducati Multistrada V2 υπάρχει το VHC (Vehicle Hold Control), που επιτρέπει σε αβίαστες και ασφαλείς εκκινήσεις ακόμα και σε ανηφορικούς δρόμους με μεγάλη κλίση, αφού το φρένο ενεργοποιείται αυτόματα μέχρι ο αναβάτης να ξεκινήσει την μοτοσυκλέτα με το γκάζι και τον συμπλέκτη. Το Traction Control μπορεί να ρυθμιστεί ως προς 8 επίπεδα και το Cornering ABS σε τρία επίπεδα, ενώ προσφέρει και την δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του στον πίσω τροχό. Στον πίνακα οργάνων της βασικής έκδοσης συναντάμε μία LCD οθόνη, ενώ στην έκδοση "S" αναβαθμίζεται σε μία έγχρωμη TFT 5 ιντσών. Το αμφίδρομο quickshifter μπορεί να προστεθεί στην βασική έκδοση σαν έξτρα, ενώ στην έκδοση "S" υπάρχει στον στάνταρ εξοπλισμό. Περαιτέρω στοιχεία του εξοπλισμού της πιο "πλούσιας" έκδοσης είναι το σύστημα Hands-Free, οι φωτιζόμενοι διακόπτες, το Cruise Control, οι LED προβολείς, τα Cornering Lights που φωτίζουν το εσωτερικό της στροφής, κάνοντας το ταξίδι κατά τις βραδινές ώρες σε επαρχιακούς δρόμους χωρίς φωτισμό πιο εύκολο και ασφαλές, σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών και αυτή είναι και η αιτία (μαζί με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις) για τα 3 περισσότερα κιλά του μοντέλου. Τα δύο μοντέλα αποκτούν φλας με αυτόματη απενεργοποίηση και το Ducati Brake Light, με το οποίο το πίσω φανάρι γίνεται παλλόμενο σε απότομες επιβραδύνσεις για να ειδοποιήσει επερχόμενους οδηγούς.

Αλλαγές λαδιών ανά 15.000 χιλιόμετρα και τιμή από 16.800 ευρώ

Η Ducati διαθέτει διάφορα γνήσια αξεσουάρ για να κάνεις το ταξίδι με την Multistrada V2 ακόμα πιο άνετο, όπως εργοστασιακές πλαϊνές βαλίτσες στο χρώμα της μοτοσυκλέτας και άλλα. Μπορείς επίσης να εξοπλίζεις το μοντέλο με ακτινωτούς τροχούς σε αντίθεση με τους χυτούς αλουμινίου, οι οποίοι είναι 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω και επιτρέπουν σε γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης στην άσφαλτο. Χάρη στην μεγάλη απόσταση του κινητήρα από το έδαφος, τις μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και τον 19άρη τροχό εμπρός, οι χωμάτινες διελεύσεις δεν θα αποτελέσουν πρόβλημα για το Multistrada, ενώ έχει μελετηθεί και η άνεση του συνεπιβάτη με την θέση του και την σέλα να επιτρέπουν σε μεγάλα και πολύωρα ταξίδια. Οι διαστάσεις των ελαστικών του είναι 120/70 εμπρός και 170/60 πίσω και τα πρώτης τοποθέτησης είναι τα Scorpion Trail II της Pirelli. Ένα ακόμα από τα "δυνατά" χαρτιά του Testastretta, είναι τα μεγάλα διαστήματα service που προτείνει ο κατασκευαστής, με τις αλλαγές λαδιών (μετά το στρώσιμο) να έρχονται ανά 15.000 χιλιόμετρα και την ρύθμιση του διάκενου των δεσμοδρομικών βαλβίδων ανά 30.000 ολόκληρα χιλιόμετρα. Φυσικά οι εργασίες του service δεν είναι φθηνές, αλλά με την περιοδικότητά τους να είναι τόσο αραιή, γλιτώνεις χρήματα μακροχρόνια σε σχέση με άλλες μοτοσυκλέτες.Τα νούμερα αυτά υποδεικνύουν την σιγουριά της Ducati για την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα των μοντέλων της, ενώ μειώνουν τα ετήσια έξοδα συντήρησης. Η Ducati Multistrada V2 κοστίζει 16.800 ευρώ και η έκδοση "S" ξεκινάει από τα 19.900 ευρώ.


Επιθετική η όψη της με τους προβολείς σε σχήμα "Y" δεν διαφέρει για τα δύο μοντέλα