Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
  • Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
  • Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
  • Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
  • Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
  • Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
  • Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
  • Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
  • Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική

Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική

- Επανασχεδιασμένη όψη θυμίζοντας Panigale V4.
- Πλούσιος εξοπλισμός σε συστήματα ασφαλείας.
- Πλαίσιο χωροδικτυώματος & φρένα Brembo M4-32.
- L2 εθισμός με Testastretta 11 μοιρών και 110 ίππους.

Επανασχεδιασμένη όψη θυμίζοντας Panigale V4

Η Ducati έχει πάντα τον τρόπο της να τραβάει τα βλέμματα με τις καλαίσθητες, καλλίγραμμες σιλουέτες της, με εκδόσεις που μιλάνε κατευθείαν μέσα στην καρδιά των απανταχού ducatisti-a και μη. Τα επανασχεδιασμένα αεροδυναμικά στοιχεία της SuperSport 950, τονίζουν την επιβλητική της παρουσία, θυμίζοντας μεγαλύτερα μοντέλα των Panigale V4, καθώς και τα πλαστικά της μέρη αγκαλιάζουν μεταλλικά σημεία, διοχετεύοντας τον αέρα με τέτοιον τρόπο που μοιάζουν με μοτοσικλέτες πίστας. Περίτεχνη είναι η σχεδίαση της ζελατίνας που φέρει σχήμα Double-B, βελτιώνοντας την αποβολή του αέρα, τις ώρες που θα θελήσουμε να κρυφτούμε πίσω από αυτήν και τοποθετώντας την στο επιθυμητό επίπεδο ύψους, σε μία από τις δύο θέσεις που διαθέτει. Τα σπορ γονίδια της θα δώσουν οδηγική ευχαρίστηση και η μονοκόμματη σέλα δύο επιπέδων που χωρίζει τον αναβάτη με τον συνεπιβάτη, προσφέρουν υποτυπώδη άνεση για τα δεδομένα της κατηγορίας. Νέα τάξη πραγμάτων είναι και για το τμήμα του τελικού της εξάτμισης, αποτελούμενο από δύο μαζεμένες απολήξεις, αφήνοντας τον χώρο στους οφθαλμούς μας, να απολαύσουν το σχήμα “Y” της 3-διπλης αλουμινένιας ζάντας. Μη μπορώντας να ξεφύγει από τις επιρροές της V4, ο νέος προβολέας LED μας κοιτάει με αποφασιστικότητα, δείχνοντας τα ανασηκωμένα «φρύδια» των φώτων ημέρας DRL.

Πλούσιος εξοπλισμός σε συστήματα ασφαλείας

Μιλώντας για συστήματα ασφαλείας, δεν θα μπορούσε να λείπει από το παιχνίδι των ηλεκτρονικών βοηθημάτων η SuperSport 950, καθώς είναι πλήρως εξοπλισμένη και με αισθητήρα IMU 6 αξόνων της Bosch, ανιχνεύοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Το συστήματα που συναντάμε είναι η λειτουργία αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, όπου είναι εξοπλισμένο με Cornering ABS 9.1 MP της Bosch, το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού Ducati Traction Control DTC EVO και ο έλεγχος ανασηκώματος του μπροστίνου τροχού Ducati Wheelie Control DWC EVO.  Η ανάγκη για γρήγορες αλλαγές ανεβάζοντας ή κατεβάζοντας σχέσεις στο 6-άρι κιβώτιο ταχυτήτων  χωρίς τη χρήση του μονόδρομου συμπλέκτη, καθιστούν παιχνίδι το κυνήγημα των χρονομέτρων εντός πίστας με το Ducati Quick Shift DQC EVO. Καθημερινές χρήσιμες πληροφορίες θα συναντήσουμε στην έγχρωμη TFT οθόνη των 4,3 ιντσών, καθώς μπορεί να συνδεθεί με το σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS), μέσω της Bluetooth λειτουργίας με το Smartphone μας. Τα προγράμματα οδήγησης που φέρει για να την προσαρμόσουμε στα μέτρα μας, είναι τρία, η Sport επιλογή, η Touring και η Urban. Τα ψιλά Clip-on θα δώσουν μια πιο ανάλαφρη αίσθηση όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν και τα εργονομικά χειριστήρια που βρίσκονται πάνω σε αυτά θα προσφέρουν άνετη πλοήγηση μέσα στο μενού ρυθμίσεων και στον χειρισμό του υπολογιστή ταξιδίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πλαίσιο χωροδικτυώματος & φρένα Brembo M4-32

Σχεδιασμένο εξ`ολοκλήρου από λευκό χαρτί έχει φτιαχτεί το νέο πλαίσιο Trellis από ατσάλι, στρόγγυλης διατομής και με διάταξη χωροδικτυώματος, προσφέροντας μικρό βάρος, αντοχή και ακαμψία στο σύνολο της. Στην ίδια λογική σχεδιασμού έχει δημιουργηθεί και το υποπλαίσιο. Παραμένει πίστη στην παράδοση στον συνδυασμό φρένων της Brembo και ελαστικών της Pirelli, καθώς οι αποδόσεις που φέρουν, έχουν ταιριάξει γάντι με τη φιλοσοφία των μοντέλων της Ducati, εδώ και αρκετά χρόνια. Μπροστά συναντάμε 2 δισκόπλακες των 320 χιλιοστών με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ4-32 και πίσω μία δισκόπλακα των 245 χιλιοστών με μια διπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo. Συνώνυμο της Ducati στον τομέα των ελαστικών εδώ και χρόνια είναι η Pirelli, εξοπλίζοντας την 950 με τα Diablo Rosso III. Οι ελαφριές 3-άκτινες ζάντες των 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο, με διαστάσεις 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω θα συμβάλλουν στο συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας να ανέλθει στα 210 κιλά πλήρες υγρών. Τον καμβά της πέδησης ολοκληρώνουν οι αναρτήσεις της Marzocchi, με ένα πλήρες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών με διαδρομή 130 χιλιοστά και πίσω μία ανάρτηση με μοχλικό της Sachs πλήρως ρυθμιζόμενη, με σημείο έδρασης, ένα μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι. Το μικρό ύψος που χωρίζει τη σέλα με το έδαφος είναι στα 810 χιλιοστά και με μεταξόνιο στα 1.478χλστ και με μια γωνία  κάστερ στις 24 μοίρες.

 

L2 εθισμός με Testastretta 11 μοιρών και 110 ίππους

Η SuperSport 950, μας προσφέρει μεγάλα εσωτερικά χαμόγελα με έναν δικύλινδρο σύνολο το οποίο προκαλεί εθισμό στη συμβίωση μαζί της. Ο 8-βάλβιδος (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο), υδρόψυκτος, δεσμοδρομικός κινητήρας Testastretta 11ο, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής των 937κ.εκ αποδίδοντας 110 ίππους στις 9.000σ.α.λ και ροπή 93Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Ο L2 που είναι φορεμένος στην SS950 είναι πιο ελαφρύς από τον προκάτοχό του κατά 1,7 κιλά και είναι ο ίδιος που έχει τοποθετηθεί στη Monster, Multistrada V2, Hypermotard και Desert-X. Αξίζει να αναφερθεί, ότι έχουν αυξηθεί χιλιομετρικά τα διαστήματα αλλαγής λαδιών και συντήρησης, τα οποία ανέρχονται στα 15.000 χιλιόμετρα και αντίστοιχα στα 30.000χλμ για ρύθμιση βαλβίδων. Ομαλή και πάντα προβλέψιμη είναι η διαχείριση του γκριπόγκαζου, μιας και ο έλεγχος της πεταλούδας του, γίνεται ηλεκτρονικά.  Η καμπύλη ισχύος είναι σταθερά ανοδική και χωρίς τρύπες, επιτυγχάνοντας ήδη το 80% της μέγιστης ροπής, να είναι διαθέσιμη από τις 3.500 στροφές ανά λεπτό. Η δύναμη που μεταφέρει στις παλάμες μας ταράζει το «σύστημα επικοινωνίας» με τον γύρω κόσμο, καθώς επικεντρωνόμαστε να δούμε τι τριψήφιο νούμερο θα καταφέρει να πιάσει ως τελική ταχύτητα, όπου θα πιάσει τα 251 χιλιόμετρα την ώρα.  Ένα τέτοιο ζωηρό σύνολο θα περίμενες να έχει αυξημένη κατανάλωση, αλλά κατάφερε να κυμανθεί σε μεικτό κύκλο στα 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και να φτάσει την αυτονομία των 250 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα των 16 λίτρων ρεζερβουάρ.
 
Η τιμή της ξεκινάει από τα 18.000,00 ευρώ.