Το νεότερο- μικρότερο μέλος των Ninja παρουσίασε η Kawasaki. Το μονοκύλινδρο 250άρι έχει βάρος μόλις 151 κιλά και πλαίσιο χωροδικτύωμα που φέρνει λίγη από την αίγλη του Ninja H2 στα μικρά κυβικά!
Η κίνηση της Kawasaki να φέρει το νέο μικρό Ninja 250SL στην ευρωπαϊκή αγορά δεν αποτελεί έκπληξη. Σίγουρα υπάρχει το δικύλινδρο 300άρι Ninja που προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, πιο εντυπωσιακή σχεδίαση και υψηλότερη ποιότητα κατασκευής τα οποία όμως συνοδεύονται και από ανάλογη τιμή. Με το μονοκύλινδρο 250, οι Ιάπωνες προσφέρουν την επιλογή άλλης μίας μικρής μοτοσικλέτας στο αγοραστικό κοινό (πιο… «αγωνιάρικης» σύμφωνα με τους ίδιους), η οποία διαχωρίζει σαφώς τη θέση της από αμέσως επόμενο Ninja και την ίδια στιγμή θα είναι λογικά αρκετά πιο προσιτό.
Το μικρότερο Ninja έχει προσεχθεί από την Kawasaki σε όλους τους τομείς. Η σχεδίασή του είναι μοντέρνα και λιγότερο επιθετική από των μεγαλύτερων μοντέλων της οικογενείας κάτι που την κάνει πιο εύπεπτη και «καθημερινή». Οι μηχανικοί της εταιρίας έδωσαν μεγάλη έμφαση στην ευελιξία της μοτοσικλέτας και στην αίσθηση αμεσότητας που δίνει στις εντολές του αναβάτη. Για αυτό το λόγο το Ninja 250SL, πέρα από ελαφρύ (152 κιλά γεμάτο στην έκδοση με το ABS), έχει μικρό πλάτος και στενά ελαστικά διαστάσεων 100/80 και 130/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Αυτά λένε τη μισή αλήθεια. Η άλλη μισή κρύβεται στη γεωμετρία του Ninja το οποίο έχει μεταξόνιο μόλις 1.330 χλστ., κάστερ 24 μοίρες και ίχνος που ανέρχεται στα 90 χλστ. Σύμφωνα με την Kawasaki το κόψιμο του τιμονιού φτάνει τις 36 μοίρες και αυτό δίνει στη μοτοσικλέτα κύκλο στροφής μόλις 2,4 μ., ό,τι πρέπει για τους δρόμους της πόλης. Με ύψος σέλας στα 780 χλστ. το μικροκαμωμένο Ninja φαντάζει ως ιδανική επιλογή για τους βραχύσωμους αναβάτες, ενώ η Kawasaki κάνει λόγο για σπορτίφ θέση οδήγησης με χαμηλά τοποθετημένα κλιπόν και ανάλογη θέση για τα μαρσπιέ.
Ο κινητήρας του νέου μικρού Ninja είναι ένας σύγχρονος μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Έχει υπερτετράγωνες διαστάσεις θαλάμου (72,0 χλστ. x 61,2 χλστ.) και η Kawasaki κάνει λόγο για καλές επιδόσεις τόσο χαμηλά όσο και στο υψηλό φάσμα λειτουργίας. Από 249 κ.εκ. αποδίδει 27,6 ίππους και 2,3 Kgm ροπής στις 9.700 και 8.200 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το μοτέρ συνδυάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων.
Στον τομέα των αναρτήσεων το 250άρι ninja χρησιμοποιεί ένα συμβατικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 37 χλστ. και ένα αμορτισέρ που στηρίζεται στο ψαλίδι μέσω μοχλικού και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Για φρένα η Kawasaki χρησιμοποίησε εμπρός ένα δίσκο 290 χλστ. και δαγκάνα δύο εμβόλων ενώ πίσω βλέπουμε δίσκο 220 χλστ. που φέρει επίσης διπίστονη δαγκάνα. Διαθέσιμο και με δικάναλο ABS το οποίο προσθέτει μόλις ένα κιλό βάρος σε λευκό ή πράσινο χρώμα.