Η νέα εμφάνιση των δύο μικρών X-Max έχει επηρεαστεί από αυτή της έκδοσης των 400 κ.εκ., με τις σχεδιαστικές γραμμές να είναι πλέον περισσότερο επιθετικές και να προσδίδουν μια νέα δυναμική στα δύο scooter, τα οποία απέκτησαν πλέον και πιο λεπτή σιλουέτα. Οι αισθητικές αλλαγές, ωστόσο, δεν είναι οι μόνες που δέχθηκαν τα δύο X-Max.
Η άνεση ήταν ο επόμενος τομέας που βελτίωσαν οι Ιάπωνες. Οι αναρτήσεις απέκτησαν νέες ρυθμίσεις, προκειμένου να προσφέρουν μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης, παράλληλα με τη σταθερότητα που χαρακτηρίζει τα X-Max. Επιπλέον, η νέα μάσκα προσφέρει αποτελεσματικότερη προστασία από τον αέρα. Τέλος, η σέλα επανασχεδιάστηκε. Χάρη σε αυτή, η θέση οδήγησης είναι περισσότερο όρθια και ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του και στήριγμα για τη μέση του.
Οι αλλαγές, βέβαια, δε σταματούν εδώ. Η Yamaha εξόπλισε τα X-Max 125 και 250 με νέους τροχούς αλουμινίου, ενώ αντικατέστησε και τον παλιό πίνακα οργάνων με νέο. Τέλος, το πίσω φανάρι των δύο scooter αντικαταστάθηκε με νέο, τεχνολογίας LED.
Φυσικά, τα γνωστά πλεονεκτήματα της οικογένειας των X-Max παραμένουν και στα ανανεωμένα μοντέλα. Οι κινητήρες είναι ισχυροί και ευνοούν την οικονομία, ενώ η σταθερότητα του scooter σε αστικές ή μη διαδρομές παραμένει σε κορυφαία επίπεδα. Το ίδιο συμβαίνει και τους χώρους. Κάτω από τη σέλα των X-Max, άλλωστε, χωρούν δύο full face κράνη. Τέλος, η Yamaha ανακοίνωσε πως το X-Max 250 του 2014, αν και βελτιωμένο σε σχέση με αυτό του 2013, θα είναι φθηνότερo!
Οι αλλαγές με μια ματιά
· Νέα αισθητική, βασισμένη στο X-Max 400
· Λεπτότερη σιλουέτα
· Νέες ρυθμίσεις αναρτήσεων
· Επανασχεδιασμένη σέλα
· Νέα θέση οδήγησης
· Νέος πίνακας οργάνων
· Πίσω φανάρι τεχνολογίας LED
· Νέοι τροχοί
Τεχνικά Χαρακτηριστικά X-Max 125
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 124 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 14,1/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1.2/6.750
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13,2
Βάρος (κιλά), πλήρες: 169
Ύψος σέλας (χλστ.): 785
Τεχνικά Χαρακτηριστικά X-Max 250
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 249 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 20,1/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,1/6.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13,2
Βάρος (κιλά, πλήρες): 785
Ύψος σέλας (χλστ.): 820
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Το ανεστραμμένο πιρούνι: ορόσημο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας
Daytona Mista 150-125: Ισχυρό adventure scooter έτοιμο για όλα
Τεράστιο πρόστιμο 21.140 ευρώ, καλείται να πληρώσει απερίσκεπτος αναβάτης
Με διαφορά πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Voge SR1: Το πιο καλά εξοπλισμένο 125αρι;
Kymco AK 550 Premium: Με νέα τιμή και 3 χρόνια εγγύηση
Φίλτρα αέρα και λαδιού Champion
Kit RK γρανάζι με αλυσίδα XSO για Suzuki V-Strom
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr