Αυτή τη στιγμή, το CBR 125Ri μοιάζει να είναι το πιο… πεπαλαιωμένο της σειράς. Φυσικά, το ιαπωνικό μοτοσικλετάκι ανανεώθηκε τελευταία φορά το 2011, αλλά από τότε είχαμε πολλές εξελίξεις στη σειρά, όπως τα νέα CBR 500R και CBR 300R. Τα δύο νέα αυτά μοντέλα έφεραν καινούργιες εξελίξεις στη σειρά των sport μοτοσικλετών της Honda – όσον αφορά στους μικρομεσαίους κυβισμούς. Πρώτα απ’ όλα, διαθέτουν αισθητική που θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το μοντέλο των 600 κ.εκ. – αποκορύφωμα της ομοιότητας οι δίδυμοι προβολείς στη μάσκα. Δεύτερον, διαθέτουν ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, σε αντίθεση με το CBR 125Ri, το οποίο διαθέτει πλαίσιο ατσάλινων δοκών.
Η ανανέωση του CBR 125Ri, λοιπόν, είναι ένα λογικό βήμα για τη Honda. Αφού αντικατέστησε το 250R με το νέο 300R (το οποίο διαθέτει αισθητική που παραπέμπει στο 600RR), φαίνεται πως ήρθε η ώρα να ανανεώσει και τον Βενιαμίν της σειράς.
Πιθανότατα, η πρώτη αλλαγή θα είναι αισθητικής φύσης, καθώς το ανανεωμένο μοντέλο αναμένεται να αποκτήσει ίδια αισθητική με το νέο 300R. Νέο θα είναι λογικά και το πλαίσιο – αλλά αυτό πιθανότατα (σύμφωνα, πάντα, με τις φήμες) δε θα προέρχεται από το βαρύτερο 250R, αλλά από το CB150R Streetfire, ένα γυμνό μοτοσικλετάκι της Honda που διατίθεται σε αγορές της ΝΑ Ασίας, όπως αυτή της Ινδονησίας. Από εκεί και πέρα, όμως, δεν αναμένονται άλλες σημαντικές αλλαγές, στον κινητήρα ή τον εξοπλισμό της μοτοσικλέτας.
Το μόνο που μένει, λοιπόν, είναι να επαληθευθούν οι φήμες (και η λογική) και να δούμε σύντομα ένα ανανεωμένο Honda CBR 125Ri.
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr