Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Κατασκοπική φωτογραφία του νέου Super Adventure R που ήρθε στην επιφάνεια τον Αύγουστο του 2023 και διαφέρει το μούτρο από τις φωτογραφίες του 2022

Κατασκοπική φωτογραφία του νέου Super Adventure R που ήρθε στην επιφάνεια τον Αύγουστο του 2023 και διαφέρει το μούτρο από τις φωτογραφίες του 2022

Το ανοιχτό πρόσωπο του Super Adventure R σε κατασκοπική του 2022

Το ανοιχτό "πρόσωπο" του Super Adventure R σε κατασκοπική του 2022

  • Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
  • Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
  • Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
  • Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
  • Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
  • Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
  • Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
  • Κατασκοπική φωτογραφία του νέου Super Adventure R που ήρθε στην επιφάνεια τον Αύγουστο του 2023 και διαφέρει το μούτρο από τις φωτογραφίες του 2022
  • Το ανοιχτό πρόσωπο του Super Adventure R σε κατασκοπική του 2022

Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ

Θα έρθει ένα ολοκαίνουριο 1390 Rally μαζί με τα S &R;
Μπορεί να ονομάζεται 1490 η ναυαρχίδα της σειράς;
Νέο μούτρο αποκτούν εγκαταλείποντας το Split Face
Πιθανή ισχύς 170 ίππων και αυτόματο κιβώτιο

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Θα έρθει ένα ολοκαίνουριο 1390 Rally μαζί με τα S &R;

Η νέα σειρά Super Adventure, σύντομα θα αποκτήσει την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της KTM και τον νέο, ακόμα πιο ισχυρό V2, LC8  κινητήρα του 1390 Super Duke. Μέσα στον μήνα συνάδελφοί μας του γερμανικού περιοδικού Motorrad εντόπισαν στους δρόμους, κάποια πρωτότυπα μοντέλα της KTM που δοκιμάζονται. Ένα από αυτά, φαίνεται πως θα είναι μία ολοκαίνουρια προσθήκη στην σειρά adventure της εταιρείας στα πολλά κυβικά και θα ονομάζεται 1390 Rally. Τα Super Adventure R & S βέβαια θα προηγηθούν της έκδοσης Rally, η οποία δεν θα έρθει πριν το 2025, ενώ υπάρχουν συζητήσεις και για μία έκδοση με το όνομα 1490. Από τις φωτογραφίες βλέπουμε πως το 1390 Rally ακολουθεί τον σχεδιασμό του ΚΤΜ 450 Rally Replica. Σημαντικές διαφορές αποτελούν το μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας, όπου αποκτά μία πιο λεπτή σιλουέτα, ένα πιο ψηλό fairing και ένα ψηλό φτερό εμπρός τροχού. Επιπροσθέτως, θα έχει φυσικά ακτινωτούς τροχούς 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω, όντας η πιο χωμάτινη έκδοση από όλες, αλλά και μία κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη, μία διάταξη που θυμίζει τα roadbooks των Rally μοτοσυκλετών. Η έκδοση Rally φαίνεται να έχει "μπει σε δίαιτα" κρίνοντας από την εξωτερική εμφάνιση και θα είναι πιθανότατα ελαφρύτερη από τις Super Adventure που επικεντρώνονται περισσότερο στην άνεση. Παράλληλα αποκτά και μία στιβαρή και ανθεκτική προστατευτική ποδιά αλουμινίου για τον κινητήρα.


Μία έκδοση Rally με τον καινούριο κινητήρα LC8/1390

Μπορεί να ονομάζεται 1490 η ναυαρχίδα της σειράς;

Αυτό τον μήνα εμφανίστηκαν επίσης κατασκοπικές φωτογραφίες και από ένα μοντέλο το οποίο φημολογείται πως θα ονομάζεται KTM 1490 Super Adventure. Όπως έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν και με την KTM αλλά και άλλες εταιρείες, αυτό μπορεί να είναι το μοντέλο στην κορυφή της σειράς που θα αποκτά τον πιο πλήρη εξοπλισμό. Παράλληλα μπορεί να αποκτά και τις καλύτερες επιδόσεις, αποδίδοντας ίσως ολόκληρα τα 190 άλογα που αποδίδει το νέο KTM 1390 Super Duke R, αλλά ο V2 κινητήρας θα παραμείνει στα ίδια κυβικά στα 1.350 δηλαδή, παρά την ονομασία του μοντέλου. Για να διασφαλίζει την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες το φερόμενο 1490 Super Adventure διαθέτει χυτούς τροχούς αλουμινίου με σχετικά φαρδιά ελαστικά. Το υποπλαίσιο φαίνεται να είναι επίσης αλουμινένιο, ενώ το μοντέλο φαίνεται να έρχεται πιο κοντά στα 1390 SMT και 1390 Super Duke GT, τα οποία έχουμε επίσης δει σε κατασκοπικές φωτογραφίες.


Θα είναι αυτή η νέα 1490 της KTM με τον κινητήρα 1.350cc και πιθανών 190 άλογα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέο μούτρο αποκτούν εγκαταλείποντας το Split Face

Τα νέα Super Adventure S & R έχουν εντοπιστεί από δημοσιογράφους ήδη από τον Νοέμβριο του 2022 και η διαφορά τους αφορά τις δυνατότητες χωμάτινης οδήγησης, με την έκδοση S να έχει 19 τροχό εμπρός και την R 21 ιντσών. Δεν φαίνονται διαφορές στα μηχανικά μέρη των μοτοσυκλετών στις φωτογραφίες. Όμως η ανανέωση (facelift) των μοντέλων είναι εμφανής από τους αλλαγμένους προβολείς. Δεν έχουν πλέον το χαρακτηριστικό Split Face design του σχεδιαστή Kiska, που είχε γίνει χαρακτηριστικό του μοντέλου. Αντ` αυτού το νέο σχέδιο αποτελείται από 2 LED προβολείς τοποθετημένους τον έναν πάνω στον άλλον. Στα μέσα Αυγούστου του 2023, μία ακόμα κατασκοπική φωτογραφία του νέου Super Adventure R ήρθε στην επιφάνεια σε ένα forum της KTM (ktmforum.eu). Σε αυτήν η μορφή του μούτρου της μοτοσυκλέτας φαίνεται πιο ανεπτυγμένη, με τα φώτα ημέρας να πλαισιώνουν τον κεντρικό προβολέα και να αποκτούν ένα κάλυμμα σε αντίθεση με αυτόν (πιθανότατα για τον αισθητήρα του ραντάρ, ο οποίος "κρεμόταν" στο κάτω μέρος προηγουμένως). Εμφανώς διαφορετικά είναι και τα καινούρια φλας στο εμπρός fairing που αποκτούν πιθανότατα και λειτουργία cornering light. Υπάρχει ένα "τζαμάκι" στο μπροστινό φανάρι; Πιθανότατα όχι. Φαίνεται πως το νέο πρόσωπο της ΚΤΜ ήρθε για να μείνει και θα το αποκτήσουν και τα Super Adventure. Αυτό θα μετατρέψει τον καθαρισμό του από έντομα και μυγάκια σε βασανιστήριο αλλά δίνει μία νέα εμφάνιση στο μοντέλο. Το "κουτί" του ραντάρ θα βρίσκεται πιθανότατα πάνω από τους προβολείς και πίσω από ένα κάλυμμα, ή θα τοποθετείται εντελώς ξεχωριστά, κάτω από τους προβολείς.
 

Πιθανή ισχύς 170 ίππων και αυτόματο κιβώτιο

Μέχρι και σήμερα τα 1290 Super Adventure R & S απέδιδαν 160 άλογα στις 9.000 σαλ και 138 Nm ροπής στις 6.500 σαλ από τον 1.301cc V2, LC8 κινητήρα τους. Το νέο Super Duke για το 2024, παρόλο που ονομάζεται 1390 εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 1.250cc όπως έχουμε ξαναπεί, ο οποίος αποκτά μία νέα για την KTM τεχνολογία μεταβαλλόμενου χρονισμού βαλβίδων (cam shift), αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμα με πλήρη σιγουριά εάν τα μοντέλα S & R θα γίνουν μέρος της σειράς 1390. Εάν αυτό όμως γίνει, η δύναμή τους θα αυξηθεί πιθανότατα κατά 10 άλογα φτάνοντας τα 170 όπως έγινε και με την αύξηση της ισχύος τους  Super Duke από τα 180 στα 190. Υπάρχουν επίσης διπλώματα ευρεσιτεχνίας που έχει καταθέσει στο παρελθόν η ΚΤΜ και αφορούν ένα αυτόματο κιβώτιο, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε προηγούμενο άρθρο μας. Μία adventure μοτοσυκλέτα σαν την Super Adventure της ΚΤΜ, θα ήταν η ιδανική πλατφόρμα για την εισαγωγή αυτού του κιβωτίου, ενώ η υπάρχει ένα κενό στην αγορά σε αυτόν τον τομέα, όπως φαίνεται και από τη ζήτηση του Africa Twin DCT της Honda, του μοναδικού adventure μοντέλου με αυτόματο κιβώτιο αυτή την στιγμή. Δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε θα παρουσιάσει η ΚΤΜ την νέα σειρά των Super Adventure, αλλά αυτά θα ανήκουν πιθανότατα στο model year 2025, αφού τα 1290 Super Adventure εξακολουθούν να πωλούνται στα επίσημα καταστήματα του δικτύου συνεργατών της KTM. Για τις εκδόσεις 1390 Rally και 1490, θα χρειαστεί πάντως να κάνουμε υπομονή.