Yamaha XSR 700 Legacy – Test
Yamaha XSR 700 Legacy – Test
Yamaha XSR 700 Legacy – Test
Yamaha XSR 700 Legacy – Test
Yamaha XSR 700 Legacy – Test
Yamaha XSR 700 Legacy – Test
  • Yamaha XSR 700 Legacy – Test
  • Yamaha XSR 700 Legacy – Test
  • Yamaha XSR 700 Legacy – Test
  • Yamaha XSR 700 Legacy – Test
  • Yamaha XSR 700 Legacy – Test
  • Yamaha XSR 700 Legacy – Test

Yamaha XSR 700 Legacy – Test

- Γνήσια scrambler αισθητική με σχάρα στον προβολέα και φυσούνες στα καλάμια
- Νέα σέλα φαρδύτερο τιμόνι και μεγαλύτερα μαρσπιέ
- Τακουνάτα ελαστικά της Pirelli
- CP2 κινητήρας με 73,5 ίππους

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Τιμή: 9.490 ευρώ

+: Εμφάνιση, Οδηγική συμπεριφορά, Απόδοση κινητήρα
-: Ανεση σέλας

Η ερώτηση που έκανε το `80 ο Γιοκαρίνης θα μπορούσε εύκολα να παραλλαχθεί εδώ για να ρωτήσει: Νεοκλασικό ή Scrambler; Η Yamaha έφτιαξε πραγματικά ένα «υβρίδιο», για το οποίο ο τίτλος «Ακροβατώντας ανάμεσα σε δύο κόσμους» θα ακουγόταν τεμπέλικος και πρόχειρος, καθώς όπως ακριβώς και το δίλλημα κιθάρα ή ντραμς δεν αποτελεί σύγκρουση κόσμων και έχει να κάνει περισσότερο με τα «γούστα» του καθενός. Τι είναι αυτό λοιπόν που κάνει το XSR 700 Legacy να ξεχωρίζει;
Η σειρά XSR εμφανίστηκε τo 2016, με τα XSR 700 και XSR 900 να «ξεπηδούν» από τα MT-07 και MT-09 αντίστοιχα και τη Yamaha να προσπαθεί να συγκεράσει τις κλασσικές και αισθητικές γραμμές από το XS 650 της δεκαετίας του 1970, με τις σύγχρονες τάσεις και να παρουσιάσει ένα σύνολο που μπορεί να σταθεί στο σήμερα. Η απόπειρα στέφθηκε με επιτυχία και η οικογένεια XSR αυξάνεται και πληθύνεται, με το XSR 700 Legacy να είναι η τελευταία προσθήκη.

 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά