GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
  • GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
  • GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
  • GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
  • GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
  • GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
  • GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport
  • GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport

GSX-S 1000GT: Με τετρακύλινδρο από supersport

Απόδοση 152 ίππων και κινητήρας προερχόμενος από GSX-R
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από την Kayaba και δαγκάνες της Brembo
Ρυθμιζόμενο TCS, Cruise control και τρία Riding modes
Από 15.395 ευρώ, μοιάζει ανταγωνιστική η τιμή του, εσείς τι λέτε;

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Απόδοση 152 ίππων και κινητήρας προερχόμενος από GSX-R

Το Suzuki GSX-S 1000 GT, είναι μία μοτοσυκλέτα που συνδυάζει αρμονικά τα σπορ στοιχεία, που εκτοξεύουν την οδηγική και προκαλούν εκκρίσεις αδρεναλίνης, μαζί με εκείνα που απαρτίζουν μία γνήσια τουριστική μοτοσυκλέτα. Οι ταξιδιωτικές του δυνατότητες την καθιστούν έτοιμη να γυρίσει τον κόσμο, φιλοξενώντας 1 ή και 2 αναβάτες. Εφοδιάζεται με τον γνωστό τετρακύλινδρο κινητήρα 999cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, που κοσμούσε παλιότερα το θρυλικό GSX-R 1000, ενώ έχει δεχθεί τις απαραίτητες μετατροπές ώστε να συμμορφώνεται με τις Euro5 προδιαγραφές και να αποκτά λειτουργία πιο φιλική για τουριστική χρήση αντί για αγώνες ταχύτητας. Η διάμετρος και (σχετικά μακριά), διαδρομή των εμβόλων του είναι 73,4 & 59 χλστ αντίστοιχα, με την απόδοσή του αγγίζει τα 152 άλογα στις 11.000 σαλ και η ροπή τα 108 Nm στις 9.250 σαλ, ενώ έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να έχει μία γραμμικότητα σε όλο το φάσμα των στροφών και από τα χαμηλά. Τα πιστόνια αλουμινίου έχουν κατασκευαστεί με την μέθοδο FEM (Finite Element Method), για να έχουν εξαιρετική ανθεκτικότητα και χαμηλό βάρος, ενώ η ειδική επίστρωση SCEM (Suzuki Electrochemical Material) στο άνω μέρος των κυλίνδρων, μειώνει τις τριβές και άρα τις απώλειες ενέργειας και τις θερμοκρασίες, βελτιώνοντας έτσι την διάρκεια ζωής και την ομαλότητα λειτουργίας του κινητήρα. Το σύστημα εξάτμισης διάταξης 4-2-1 του GSX-S 1000 GT, είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και διατηρεί το κέντρο μάζας, χαρίζοντας παράλληλα στη μοτοσυκλέτα μία ευχάριστη και μπάσα νότα.
 

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από την Kayaba και δαγκάνες της Brembo

Το αλουμινένιο πλαίσιο του GSX-S 1000 GT προσφέρει εξαιρετική δυναμική στις αλλαγές κατευθύνσεων κατά την σπορ οδήγηση, όπως επίσης και πολύ καλή ποιότητα κύλισης σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις του. Αυτές αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ της KYB με 120 χλστ διαδρομής και ένα κεντρικά τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ πίσω με μοχλικό και 130 χλστ διαδρομής. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε δυνατές monobloc δαγκάνες 4 εμβόλων και διαμέτρου 32 χλστ της Brembo εμπρός και δύο δίσκους 310 χλστ, ενώ η δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω είναι της Nissin και "μαγκώνει" σε έναν δίσκο 240 χλστ. Το σύστημα σταματά αποτελεσματικά το σύνολο των 226 γεμάτων κιλών της μοτοσυκλέτας με το 19 λίτρων ρεζερβουάρ, ενώ η δικάναλη μονάδα ABS φροντίζει για την βέλτιστη εφαρμογή πίεσης στα φρένα με βάση τις συνθήκες του οδοστρώματος. Το τιμόνι είναι κατά 23 χλστ φαρδύτερο σε σχέση με τον προκάτοχο του μοντέλου, το GSX-S1000F δηλαδή και είναι ελαφρώς ανασηκωμένο βελτιώνοντας το τρίγωνο οδήγησης του αναβάτη στο ταξίδι.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ρυθμιζόμενο TCS, Cruise control και τρία Riding modes

Η πλούσια σουίτα ηλεκτρονικών που η Suzuki ονομάζει S.I.R.S. (Suzuki Intelligent Ride System) διαθέτει Ride by Wire, που επιτρέπει στην μοτοσυκλέτα να έχει Cruise Control, το οποίο μπορεί να οριστεί από τα 30 έως και τα 180χλμ/ω από την 2η έως την 6η σχέση στο κιβώτιο από ένα μπουτόν που βρίσκεται στην δεξιά μεριά του τιμονιού, ενώ απενεργοποιείται απλά με το άνοιγμα του γκαζιού ή την επιβράδυνση με το εμπρός ή το πίσω φρένο. Η ορισμένη ταχύτητα μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί βολικά με την χρήση των μοχλών "UP" & "DOWN", ενώ διαθέτει και λειτουργία "resume function", επαναφοράς δηλαδή της ταχύτητας στην οποία είχε οριστεί τελευταία, επιταχύνοντας ομαλά σε αυτή. Όπως όλα τα νέα μοντέλα της Suzuki διαθέτει επίσης Low RPM Assist, που αυξάνει λίγο τις στροφές του κινητήρα κατά την εκκίνηση διευκολύνοντας τις μανούβρες χαμηλής ταχύτητας ανάμεσα στην κίνηση, ενώ βοηθάει τον αναβάτη μειώνοντας την πιθανότητα να του σβήσει η μοτοσυκλέτα κατά την εκκίνηση. Το Easy Start σημαίνει πως το στιγμιαίο πάτημα της μίζας "ζωντανεύει" αβίαστα την μοτοσυκλέτα και το αμφίδρομο quickshifter επιτρέπει σε στιγμιαίες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς την χρήση συμπλέκτη με την λειτουργία του να είναι "βουτυρένια". Το SDMS αποτελείται από τρία Riding Modes, A, B και C με το A να δίνει στην μοτοσυκλέτα την πιο άμεση απόκριση γκαζιού, κατάλληλη για σπορ οδήγηση ή ακόμα και σε κάποιο track day σε συνδυασμό με το quickshifter με το Mode C να προσδίδει μία πιο γραμμική και ομαλή απόδοση ροπής προσδίδοντας μία πιο φιλική συμπεριφορά που βοηθάει κατά την οδήγηση σε ολισθηρά οδοστρώματα.  Το Traction Control ρυθμίζεται ως προς 5 διαφορετικά επίπεδα επεμβατικότητας, ενώ μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί πλήρως για του πιο τολμηρούς.
 

Από 15.395 ευρώ, μοιάζει ανταγωνιστική η τιμή του, εσείς τι λέτε;

Στον εξοπλισμό του GSX-S 1000 GT συναντάμε Full LED φωτιστικά σώματα, με τον φαρδύ διπλό προβολέα εμπρός σε σχήμα "V" να τοποθετούνται κάτω από τα "φρύδια" του μπροστινού fairing. Η ανεμοκάλυψη που αυτό προσφέρει είναι εξαιρετική και κάνει πιο άνετη την πολύωρη οδήγηση στην εθνική. Η μεγάλη έγχρωμη TFT, LCD οθόνη 6,5 ιντσών προσφέρει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών στον αναβάτη και διαθέτει δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone δίνοντας την δυνατότητα στον αναβάτη να χρησιμοποιήσει πλοήγηση, να απαντήσει σε εισερχόμενες κλήσεις και να αλλάξει μουσική. Διαθέτει επίσης λειτουργία αυτόματης ρύθμισης της φωτεινότητας ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον, όπως επίσης και μία θύρα USB στην αριστερή μεριά της για την φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών. Υπάρχει πληθώρα αυθεντικών αξεσουάρ της Suzuki για το μοντέλο στα οποία περιλαμβάνονται ένας τουριστικός ανεμοθώρακας, που είναι κατά 70 χλστ πιο ψηλός από τον στάνταρ και ευρύχωρες πλευρικές βαλίτσες 25,7 λίτρων με μέγιστο φορτίο 5 κιλών, στον χρωματισμό της μοτοσυκλέτας και ταιριάζουν απόλυτα με τις σχεδιαστικές γραμμές της, ενώ τοποθετούνται και αφαιρούνται σε δευτερόλεπτα με τον quickrelease μηχανισμό. Χρησιμοποιούν το κλειδί του κεντρικού διακόπτη και εφόσον οι βαλίτσες αφαιρεθούν, τα καπάκια των βάσεων κρύβουν τον μηχανισμό και βοηθούν στην διατήρηση της σπορ εμφάνισης της μοτοσυκλέτας. Η τιμή του Suzuki GSX-S 1000 GT ξεκινάει από τα 15.390 ευρώ και αποτελεί μία πολύ ανταγωνιστική τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας, σε συνδυασμό με τον πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει και τις αξιοζήλευτες επιδόσεις της.