GT 125άρια scooter για όσους κάνουν χιλιόμετρα σε λεωφόρους

GT 125άρια scooter για όσους κάνουν χιλιόμετρα σε λεωφόρους

Καλύτερη προστασία από τη βροχή και τον αέρα
Τα οδηγείς με δίπλωμα αυτοκινήτου και γλιτώνεις το μποτιλιάρισμα, το άγχος και τα νεύρα
Χαμηλά τοποθετημένο ρεζερβουάρ για καλύτερη συμπεριφορά
Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι και άπλα για δυο άτομα

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Στην κατηγορία GT εντάσσονται scooter σχετικά μεγάλων διαστάσεων για τα δεδομένα της κατηγορίας που έχουν πλήρες φαίρινγκ στο εμπρός μέρος και ζελατίνα. Το αποτέλεσμα είναι να προσφέρουν πολύ καλή κάλυψη από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης, οπότε ενδείκνυνται για όσους μετακινούνται καθημερινά σε λεωφόρους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας διατηρώντας υψηλές ταχύτητες. Ταυτόχρονα, η θέση οδήγησης σε βάζει «μέσα» στο και συχνά έχουμε κεκλιμένες πλατφόρμες που σου επιτρέπουν να απλώσεις τα πόδια για πιο ξεκούραστη μετακίνηση.

Τα οδηγείς με δίπλωμα αυτοκινήτου και γλιτώνεις το μποτιλιάρισμα, το άγχος και τα νεύρα

Αν χρησιμοποιείς αυτοκίνητο για τις καθημερινές σου μετακινήσεις, μπορείς με το δίπλωμα που ήδη έχεις, να κάνεις τη μετάβαση από τους τέσσερις στους δυο τροχούς. Έτσι θα εξοικονομήσεις εκατοντάδες ευρώ το χρόνο από το κόστος της βενζίνης, αφού σε ένα scooter 125 κυβικών η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 3 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα, μπορείς να μειώσεις τον χρόνο της μετακίνησης στο μισό, ενώ απαλλάσσεσαι και από τη διαδικασία εύρεσης θέσης στάθμευσης. Κινείσαι στον ρυθμό που θέλεις και αφήνεις πίσω το άγχος και τα νεύρα που δημιουργεί το μποτιλιάρισμα.
 

Μάρκα Μοντέλο Τιμή Ισχύς Hp Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) Διάσταση εμπρός τροχού Διάσταση πίσω τροχού
APRILIA SR GT 125 ABS   14,8 9 14 13
DAYTONA MISTA 125   14,6 9.3 14 13
DAYTONA VIRTUS 125   11,5 13.5 13 13
HONDA FORZA 125 ABS   14,5 11.7 15 14
KEEWAY VIESTE 125   9,78 9.5 13 13
KYMCO DINK-R 125   11,2 6.2 13 13
KYMCO SKY TOWN 125   11,2 7 14 13
PEUGEOT PULSION 125 ACTIVE LC   14,4 11.1 14 13
QJMOTOR MTX 125   15 8 14 13
SYM ADX 125   12,3 15 13 13
VOGE SR 1   11,6 8 14 13
YAMAHA X-MAX 125   12,2 13.2 15 14
ZONTES M 125   14,6 12 14 14

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Χαμηλά τοποθετημένο ρεζερβουάρ για καλύτερη συμπεριφορά

Κοινό χαρακτηριστικό των ανεξαρτήτως κυβισμού είναι το κεντρικό τούνελ στο πάτωμα που φιλοξενεί το ρεζερβουάρ για χαμηλότερο κέντρο βάρους και καλύτερη κατανομή με όφελος φυσικά στη συμπεριφορά, την ευελιξία και τη γενικότερη ευκολία χειρισμών. Η τάπα του ρεζερβουάρ βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και όχι κάτω από τη σέλα για ευκολότερο ανεφοδιασμό. Το μοναδικό αρνητικό είναι το γεγονός ότι το πάτωμα δεν είναι επίπεδο, οπότε δεν επιτρέπει το φόρτωμα.
 

Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι και άπλα για δυο άτομα

Οι μεγάλες διαστάσεις έχουν αντίκτυπο και στην άνεση που απολαμβάνουν οι επιβαίνοντες. Η ευρύχωρη σέλα θα φιλοξενήσει με άνεση δεύτερο άτομο και ο συνεπιβάτης δεν θα αισθανθεί στριμωγμένος, ούτε θα κουραστεί σε λίγο μεγαλύτερες αποστάσεις. Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε τους αποθηκευτικούς χώρους, αφού κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν ακόμα και δυο κράνη σε κάποιες περιπτώσεις, ενώ συναντάμε και ντουλαπάκια στην ποδιά (συχνά με θύρα ) για άμεση πρόσβαση σε μικροαντικείμενα.
 

Moto Traffic Αρναούτογλου: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA