Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;
Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;
Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;
Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;
Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;
  • Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;
  • Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;
  • Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;
  • Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;
  • Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;

Γιατί πουλάει τόσο το Voge DS 525X;

Πλήρως εξοπλισμένο και κάνει μόλις 5.995 ευρώ. Premium εμφάνιση και περιφερειακά από το πάνω ράφι. Α2 κατηγορία αλλά τα 0-100 σε 5,2”. Τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας, το 100-0 σε 40,2 μέτρα

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Πρώτο στην κατηγορία των μοτοσυκλετών τον Οκτώβριο

H Voge έχει κάνει μια δυναμική εμφάνιση στη χώρα μας, με την πλήρη γκάμα της για φέτος να καταφτάνει μόλις τώρα και – με τον Οκτώβρη να είναι ο πρώτος «πλήρης» μήνας της – ξεπέρασε τις 1.000 ταξινομήσεις για το 2023.
 
Μέσα σε αυτά τα μοντέλα της ξεχώρισε το Voge DS 525 X, το οποίο τον Οκτώβριο βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας των μοτοσυκλετών, ξεπερνώντας μεγάλα ονόματα και διαχρονικά best seller. Τι είναι όμως αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει – τόσο γενικά, όσο και στην κατηγορία των μικρομεσαίων Α2 Adventure;
 
 

Πλήρως εξοπλισμένο και κάνει μόλις 5.995 ευρώ


Ένα πολύ βασικό χαρακτηριστικό που τραβάει αμέσως το μάτι των αγοραστών αυτής της κατηγορίας είναι η σχέση εξοπλισμού τιμής. To Voge DS 525 X έρχεται σε μια τιμή που είναι ήδη χαμηλή για την κατηγορία, καθώς δεν ξεπερνά τις 6.000 ευρώ, οπότε θεωρητικά θα μπορούσε «να περάσει» με φτωχό στάνταρ εξοπλισμό, σωστά; Λάθος.
 
Η Voge εφοδιάζει το μοντέλο της με χαρακτηριστικά που βρίσκουμε σε ακριβότερες μοτοσυκλέτες, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει Traction Control, 2 χαρτογραφήσεις κινητήρα (ECO και Sport) και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών. Αυτά τα χειρίζεται ο αναβάτης από μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη, που συνδέεται με Bluetooth το οποίο όχι μόνο διαχειρίζεται τις κλήσεις, αλλά μπορεί να προβάλει και το GPS στην οθόνη, επιτρέποντας έτσι και την πλοήγηση. Για τη φόρτιση του κινητού του αναβάτη, φροντίζει μια θύρα USB, ενώ υπάρχει και πρίζα παροχής ρεύματος.
 
Πέραν αυτών, στον στάνταρ εξοπλισμό βρίσκουμε ρυθμιζόμενη ζελατίνα, προστατευτικά πλαϊνά κάγκελα, σχάρα, κεντρικό σταντ, ρυθμιζόμενες μανέτες, χούφτες, φουλ LED φωτισμό και άγκιστρο ασφάλισης κράνους. Πολλά από αυτά τα «καλούδια» υπάρχουν ως έξτρα σε πολλές μοτοσυκλέτες της κατηγορίας, αλλά εδώ προσφέρονται στο πακέτο των 5.995 ευρώ.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Premium εμφάνιση και περιφερειακά από το πάνω ράφι


Η εμφάνιση του DS 525 X τραβάει τα βλέμματα και συνάδει με τη νέα τάση των μοτοσυκλετών αυτής της κατηγορίας, κάνοντάς την ευχάριστη στο μάτι, όμως πολύ βασικό πέρα από την εμφάνιση είναι φυσικά και το κομμάτι των περιφερειακών – και εκεί η Voge ψώνισε από το πάνω ράφι.
 
Το κομμάτι των αναρτήσεων αναλαμβάνει η KYB, με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και μονοσόκ αμορτισέρ, αμφότερα με δυνατότητα ρυθμίσεων. Το μοχλικό είναι επανασχεδιασμένο και χάρη στην τεχνολογία CAE (Computer Αided Εngineering) μεταφέρει στον αναβάτη καλύτερη πληροφόρηση.
 
Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνει η Nissin, με διπλά δισκόφρενα μαργαρίτα 298 χιλιοστών μπροστά και δίσκο 240 χιλιοστών ίδιου τύπου στο πίσω μέρος. Το δικάναλο ABS έρχεται από την Bosch και μπορεί να απενεργοποιηθεί από όσους θέλουν να κινηθούν γρήγορα σε χωμάτινες επιφάνειες. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Voge DS 525X χρειάζεται μόλις 40,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, η καλύτερη επίδοση της κατηγορίας. 
 
 
Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 19” εμπρός και 17”  πίσω, με τα tubeless ελαστικά διπλής χρήσης Metzeler Tourance να έχουν διάμετρο 110/80-19 και 150/70-17 αντίστοιχα.
 

Α2 αλλά τα 0-100 σε 5,2”


Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος εν σειρά 494cc, με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 48 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., κάτι που το διατηρεί στα όρια της A2 κατηγορίας, όμως οι αναθεωρημένοι εκκεντροφόροι και η διαφορετική ρύθμιση στην ανύψωση των βαλβίδων έχουν ανεβάσει τη ροπή στα 44,5 Nm στις 7.000 σ.α.λ., δίνοντάς του το απαραίτητο τράβηγμα για να ανταπεξέλθει. Στις μετρήσεις μας χρειάστηκαν 5,2” για να φτάσει το DS 525 X τα 100 χλμ./ώρα από στάση, μια από τις κορυφαίες επιδόσεις της κατηγορίας.