Πως εξελίσει η KTM τη νέα super sport 990 RC R (+ Video)

Πως εξελίσει η KTM τη νέα super sport 990 RC R (+ Video)

Η σειρά "Never Stop" καταγράφει κάθε βήμα της παραγωγής
Κάθε τμήμα της ΚΤΜ δουλεύει με ξεχωριστό πρωτότυπο
Η αεροδυναμική ελέγχεται αυστηρά στην αεροσήραγγα και σε πίστα
Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε διάφορες πίστες

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Η σειρά

Η ΚΤΜ παρουσίασε πρόσφατα το δεύτερο κεφάλαιο της εντυπωσιακής σειράς "Never Stop" στο YouTube, που καταγράφει λεπτομερώς τη διαδικασία ανάπτυξης της νέας 990 RC R. Αυτή η σειρά αποκαλύπτει την απίστευτη δουλειά και την αφοσίωση που απαιτείται για τη δημιουργία μιας μοτοσικλέτας από το μηδέν. Κάθε βήμα της διαδικασίας, από το σχεδιασμό έως τη δοκιμή και την ανάπτυξη, καταγράφεται με ακρίβεια, επιτρέποντας στους θεατές να δουν την προσπάθεια που καταβάλλεται για την ανάπτυξη της νέας super sport μοτοσυκλέτας της KTM.
 

Κάθε τμήμα της ΚΤΜ δουλεύει με ξεχωριστό πρωτότυπο

Έχουν περάσει 15 χρόνια από τότε που η KTM παρουσίασε το τελευταίο της μοντέλο Supersport για τον δρόμο. Αυτό ήταν το 1190 RC8 και RC8 R, το οποίο σταμάτησε να κυκλοφορεί το 2016. Έκτοτε, η αυστριακή εταιρεία έχει κατασκευάσει μόνο μερικά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής που ήταν κατάλληλα αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, όπως το RC 8C. Τώρα, η KTM επιστρέφει δυναμικά με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο super sport παραγωγής για το 2025, το 990 RC R. Το δεύτερο κεφάλαιο της σειράς "Never Stop" εστιάζει στη δοκιμή και την ανάπτυξη της 990 RC R. Κάθε τμήμα της ΚΤΜ λαμβάνει το δικό του πρωτότυπο για να δουλέψει. Οι δοκιμές είναι πολύπλοκες, με κάθε ομάδα να εκτελεί διαφορετικά πειράματα πριν συνδυάσει όλες τις πληροφορίες για τη δημιουργία του τελικού προϊόντος. Αυτό το πολυσύνθετο σύστημα διασφαλίζει ότι η μοτοσικλέτα θα ανταποκρίνεται σε όλες τις απαιτήσεις και θα υπερβαίνει τις προσδοκίες των αναβατών.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η αεροδυναμική ελέγχεται αυστηρά στην αεροσήραγγα και σε πίστα

Η αεροδυναμική είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην ανάπτυξη της 990 RC R, όπως αποκαλύπτεται στο δεύτερο κεφάλαιο της σειράς. Οι δοκιμές στην αεροσήραγγα απαιτούν ακριβή τοποθέτηση του δοκιμαστή αναβάτη, με τη χρήση σκίτσων της αρχικής του θέσης ως σημείο αναφοράς. Αυτές οι δοκιμές είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης της μοτοσικλέτας. Επιπλέον, οι δοκιμές στην πίστα προσφέρουν μια πραγματική εικόνα του πώς η μοτοσικλέτα θα αποδώσει σε αγωνιστικές συνθήκες, διασφαλίζοντας ότι μπορεί να προσαρμοστεί σε διάφορους αναβάτες.

 

Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε διάφορες πίστες

Ο κύριος δοκιμαστής της ΚΤΜ, Luca Grunwald, μας καθοδηγεί μέσα από τη διαδικασία των δοκιμών στην πίστα. Η ομάδα επισκέπτεται διάφορες πίστες για να δοκιμάσει διαφορετικές πτυχές της μοτοσικλέτας. Στην πίστα Almeria δοκιμάζουν διαφορετικές αεροδυναμικές ρυθμίσεις, ενώ στην πίστα Tazio Nuvolari επικεντρώνονται σε εργονομικές ρυθμίσεις. Στην πίστα Parcmotor Cαstelloli, δοκιμάζουν διάφορες ρυθμίσεις κινητήρα και ανάρτησης για να βρουν την ιδανική. Η εκτενής αυτή διαδικασία δοκιμών αποδεικνύει ότι η ΚΤΜ δεν αφήνει τίποτα στην τύχη, προσπαθώντας να δημιουργήσει μια μοτοσικλέτα που θα υπερβαίνει κάθε προσδοκία.