Η Kymco θα κατασκευάζει το νέο LiveWire S3
Η Kymco θα κατασκευάζει το νέο LiveWire S3
Η Kymco θα κατασκευάζει το νέο LiveWire S3
Η Kymco θα κατασκευάζει το νέο LiveWire S3
  • Η Kymco θα κατασκευάζει το νέο LiveWire S3
  • Η Kymco θα κατασκευάζει το νέο LiveWire S3
  • Η Kymco θα κατασκευάζει το νέο LiveWire S3
  • Η Kymco θα κατασκευάζει το νέο LiveWire S3

Η Kymco θα κατασκευάζει το νέο LiveWire S3

Επενδύει 100εκ. ευρώ η Kymco στην LiveWire
Δομικό στοιχείο το αλουμινένιο περίβλημα της μπαταρίας
Αναμονή ακόμα για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Kymco
Με νέο υποπλαίσιο το S3

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Επενδύει 100εκ. ευρώ η Kymco στην LiveWire

Η Kymco πρόκειται να είναι κατασκευάστρια του νέου LiveWire S3 το οποίο βασίζεται στο S2 και αποτελεί μία πιο ήπια έκδοσή του, όσον αφορά τις επιδόσεις. Τον Δεκέμβριο του 2021 η Harley-Davidson ανεξαρτητοποίησε την LiveWire η οποία λειτουργεί πλέον ως αυτόνομη εταιρεία και ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την παραγωγή μίας ευέλικτης πλατφόρμας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας με το όνομα Arrow, στην οποία βασίζονται το S2 Del Mar και S2 Mulholland. Την ίδια στιγμή ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Ταϊβανέζικη Kymco για την παραγωγή του S3 που θα βασίζεται επίσης στην πλατφόρμα Arrow. Πρόσφατα μάλιστα εμφανίστηκε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της εταιρείας που απεικονίζει αυτή τη μοτοσυκλέτα. Η Kymco όμως δεν βοηθάει απλώς την LiveWire, έχει επενδύσει σε αυτήν κεφάλαιο του ύψους των 100εκ. δολαρίων όταν εκείνη ανεξαρτητοποιήθηκε από την Harley-Davidson. Η Harley ακόμα διατηρεί το μεγαλύτερο μέρος της LiveWire με την Kymco όμως να διαθέτει ένα ποσοστό 4%, ενώ θα αξιοποιήσει πιθανότατα την συνεργασία αυτή και για την επίσπευση ανάπτυξης των δικών της ηλεκτρικών μοντέλων RevoNEX και SuperNEX, που έφερε στο φως για πρώτη φορά το 2018 προτού τα παρουσιάσει σαν Concepts το 2022.  
 

Δομικό στοιχείο το αλουμινένιο περίβλημα της μπαταρίας

Η πλατφόρμα Arrow έχει κατασκευαστεί ώστε να είναι προσαρμόσιμη σε διαφόρων τύπων μοτοσυκλέτες. Όπως συμβαίνει πλέον και με πολλές νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, χρησιμοποιεί το αλουμινένιο περίβλημα της μπαταρίας ως κεντρικό δομικό στοιχείο της και αποκτά αφαιρούμενο εμπρός και πίσω υποπλαίσιο. Η LiveWire αναφέρει επίσης πως η Arrow θα μπορεί να κάνει χρήση και διαφορετικών μπαταριών ή ηλεκτροκινητήρων, είτε αερόψυκτων ή και υδρόψυκτων, ώστε να μπορούν να κατασκευαστούν μοτοσυκλέτες ποικίλων επιδόσεων και σε ένα πιο ευρύ φάσμα τιμών.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αναμονή ακόμα για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Kymco

Στην πατέντα της Kymco εμφανίζεται ένα πλαίσιο, κινητήρας και ψαλίδι, που συνθέτουν μία σιλουέτα, που μοιάζει με αυτή του Concept RevoNEX από το 2018. Αυτό βέβαια μπορεί να μην σημαίνει κάτι αφού εκείνο είχε ένα συμβατικό πλαίσιο και ακολουθήθηκε από ένα concept το 2022 που άλλαξε όχι μόνο το σχέδιό του αλλά και πολλά από τα μηχανικά του μέρη. Στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δίνεται έμφαση στην τοποθέτηση της αδρανειακής μονάδας IMU στο πλαίσιο, κάτι που αποδεικνύει πως τα μοντέλα της συνεργασίας αυτής θα βασίζονται στην πλατφόρμα Arrow.
 

Με νέο υποπλαίσιο το S3

Σημαντικές αλλαγές αποτελούν το ολοκαίνουριο υποπλαίσιο πίσω για την σέλα, το οποίο διαφέρει σχεδιαστικά από εκείνο των S2 Del Mar και S2 Mulholland της LiveWire. Αφού εκεί τοποθετείται και η μονάδα IMU, είναι πολύ πιθανό τα σχέδια της πατέντας να είναι πολύ κοντά στην μοτοσυκλέτα που θα δούμε ως τελικό αποτέλεσμα και θα ονομάζεται S3. Δεν γνωρίζουμε όμως κάτι για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μέχρι να ανακοινωθούν από την Kymco ή την LiveWire