Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
 Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
 Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
 Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
 Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
 Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
 Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
 Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
 Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
  •  Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
  •  Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
  •  Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
  •  Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
  •  Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
  •  Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
  •  Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
  •  Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα
  •  Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα

Ηλεκτρικά με τελική 45χλμ/ω και αυτονομία από 60 χιλιόμετρα

Οδηγούνται με δίπλωμα ΑΜ και πιάνουν 45χλμ/ω
Με αυτονομίες από τουλάχιστον 60 χιλιόμετρα
Επιδέχονται έκπτωση χάρη στην επιδότηση για τα ηλεκτρικά
Αξεπέραστη οικονομία χρήσης στα 0,50ευρώ/100χλμ

Οδηγούνται με δίπλωμα ΑΜ και πιάνουν 45χλμ/ω

Τα ηλεκτροκίνητα scooter με τελική 45 και 25χλμ/ω είναι και εκείνα που πουλάνε περισσότερο στην χώρα μας. Ίσως επειδή είναι πιο πρακτικά για αστική χρήση και κοστίζουν λιγότερο από τα πιο "μεγάλα" με τελικές που ξεπερνούν τα 60χλμ/ω. Τα 45αρια μάλιστα που οδηγούνται με δίπλωμα ΑΜ κατηγορίας, ή αυτοκινήτου, εφόσον ο οδηγός το έχει στην κατοχή του για τουλάχιστον 7 έτη, αποκτούν αυξημένες δυνατότητες αφού μπορούν να κινηθούν σε λεωφόρους με μεγαλύτερη ασφάλεια από εκείνα που οδηγούνται χωρίς δίπλωμα. Με την εξόπλιση πολλών από αυτών μάλιστα με Cruise Control που κρατάει μία σταθερή ταχύτητα, η οδήγηση γίνεται πιο άνετη στους κεντρικούς δρόμους.
 

Με αυτονομίες από τουλάχιστον 60 χιλιόμετρα

(Τα scooter εμφανίζονται στις φωτογραφίες με την σειρά του πίνακα*)

Μάρκα Τιμή Βάρος (με μπαταρία) Αυτονομία Watt Χρόνος φόρτισης
YADEA T 9L PLUS 2890 94 112 2100 5
EMW SPORT 701 PRO 2625 77 (χωρίς μπαταρία) 100 3600 4-6
ESF E RV ERIDE YUMA 2478 88 100 2100 7
VMOTO E-MAX LIBERERA 2650 - 80 2000 3-5
SUNRA HAWK 1800W 2400 83 (χωρίς μπαταρία) 78 1800 4
ECOOTER E1 S 2127 90 75 3000 8
DAYTONA ELECTRIC DYNETA 50 1695 83 66 2200 8
EMOOV LX1 2000W 2590 87 60 2020 5
Στην λίστα μας έχουμε κατατάξει 8 μοντέλα με τελική 45χλμ/ω με βάση την μέγιστη αυτονομία που δηλώνει για αυτά ο κατασκευαστής, ενώ κοστίζουν όλα λιγότερο από 3.000 ευρώ. Την μεγαλύτερη αναφερόμενη αυτονομία αποκτά το Τ 9L Plus της Yadea, το οποίο μπορεί να διανύσει 112 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση. Ακολουθούν σε ισοπαλία στην δεύτερη θέση τα EMW Sport 701 Pro και ESF E-Ride E-RV Yuma (με την επιλογή 2 μπαταριών) με αυτονομίες 100 χιλιομέτρων έκαστος και στην τρίτη θέση βρίσκεται το E-Max Liberera VS2 της VMOTO με αυτονομία 80 χιλιομέτρων. Το Sunra Hawk 1800W στην επιλογή με την τελική των 45χλμ/ω "βγάζει" 78 χιλιόμετρα με πλήρη φόρτιση, το Ecooter E1 S 75 χιλιόμετρα, το Daytona Dyneta 50, 66 χιλιόμετρα και τέλος το LX1 2000W της Emoov έχει αυτονομία 60 χιλιομέτρων. Ένας αναβάτης που χρειάζεται ένα μέσο για την μετακίνηση στην δουλειά και τις καθημερινές υποχρεώσεις θα χρειαστεί πιθανότατα γύρω στα 50 χιλιόμετρα αυτονομίας, με τα συγκεκριμένα scooter να ξεπερνούν αυτό το νούμερο χαρίζοντας σιγουριά στον αναβάτη, ενώ οι μπαταρίες τους είναι αποσπώμενες και μπορούν να φορτιστούν και σε οικιακή πρίζα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιδέχονται έκπτωση χάρη στην επιδότηση για τα ηλεκτρικά

Οι τιμές τους ξεκινούν από τα 1.695 ευρώ για το κομψό Daytona με τον retro σχεδιασμό και φτάνουν τα 2.890 ευρώ για το πιο premium Yadea με την μεγάλη αυτονομία. Με την επιδότηση του προγράμματος "Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ" μάλιστα γίνονται πιο προσιτά με την τιμή του ακριβότερου να πέφτει στα 1.890 ευρώ και του φθηνότερου στα 1.285 ευρώ μόλις. Οι ηλεκτροκινητήρες τους έχουν ισχύ τουλάχιστον 1.800W (ή 2,5 άλογα περίπου) και φτάνουν τα 3.600W για το EMW (≈4,8 άλογα), αλλά μην σας ξεγελούν τα μικρά νούμερα, καθώς χάρη στην άμεση απόδοση ροπής, τους έχουν αρκετά γρήγορη επιτάχυνση από στάση και φτάνουν την τελική των 45χλμ/ω αβίαστα, διατηρώντας την ακόμα και δρόμους με ανηφορική κλίση. Το χαμηλό τους βάρος και η μικρή απόσταση της σέλας από το έδαφος, τα καθιστά προσβάσιμα στην μεγαλύτερη μερίδα ανθρώπων με το πιο ελαφρύ, το Daytona, να είναι 83 κιλά μόλις μαζί με την μπαταρία του και έτοιμο για δράση.
 

Αξεπέραστη οικονομία χρήσης στα 0,50ευρώ/100χλμ

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ποντάρουν στο χαμηλό κόστος χρήσης που είναι σχεδόν μηδενικό, για να κερδίσουν το κοινό, ενώ παράλληλα αποτελούν μία πιο "πράσινη" (οικολογική) λύση για τις καθημερινές σου μετακινήσεις. Με το κόστος χρήσης τους να είναι στα 50 λεπτά του ευρώ περίπου για κάθε 100 χιλιόμετρα και τα αναλώσιμα να περιορίζονται στα ελαστικά και τα τακάκια φρένων, πετυχαίνουν ασύγκριτη οικονομία σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Παράλληλα εάν σου δίνεται η δυνατότητα να φορτίζεις στην δουλειά σου ή σε δημόσιους χώρους το κόστος πέφτει ακόμα χαμηλότερα, αφήνοντας στο τραπέζι αποκλειστικά την τιμή αγοράς. Οι αποθηκευτικοί τους χώροι είναι κατά κύριο λόγο μικροί αλλά σου επιτρέπουν να τοποθετήσεις αδιάβροχα και μικροπράγματα, με κάποια από αυτά να μην διαθέτουν καθόλου αποθηκευτικό χώρο (EMW). Για το Dyneta 50 βέβαια, ο κατασκευαστής αναφέρει πως υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης ενός Full Face κράνους, στοιχείο πολύ σημαντικό για την πρακτικότητα του μοντέλου. Στον εξοπλισμό τους συναντάμε LED φωτιστικά σώματα και ψηφιακές οθόνες, ενώ εξοπλίζονται όλα με δισκόφρενα εμπρός-πίσω εκτός από τα Vmoto και Yadea που αποκτούν ταμπούρο στον πίσω τροχό. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάποιων από αυτών, είναι τα ηχεία με ραδιοφωνικούς σταθμούς και Bluetooth που διαθέτει το Sunra Hawk, ο δυνατός συναγερμός (100dB) που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό του ESF και η δυνατότητα φόρτωσης των 150 κιλών (χωρίς τον αναβάτη) για το Liberera VS2 που το κάνει ιδανικό για διανομές.