Ηλεκτρικό Α1 κατηγορίας με ραντάρ και κάμερες
Ηλεκτρικό Α1 κατηγορίας με ραντάρ και κάμερες
Ηλεκτρικό Α1 κατηγορίας με ραντάρ και κάμερες
  • Ηλεκτρικό Α1 κατηγορίας με ραντάρ και κάμερες
  • Ηλεκτρικό Α1 κατηγορίας με ραντάρ και κάμερες
  • Ηλεκτρικό Α1 κατηγορίας με ραντάρ και κάμερες

Ηλεκτρικό Α1 κατηγορίας με ραντάρ και κάμερες

To Νaxeon I AM είναι κατάλληλο για νέους οδηγούς ή κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου
Ισχύ 10.5 kW με 14 ίππους και 273 Nm ροπή
Διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό ηλεκτρονικών βοηθημάτων
Πωλείται ήδη σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές

To Νaxeon I AM είναι κατάλληλο για νέους οδηγούς ή κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου

Μία ιδιαίτερη και καινοτόμα μοτοσυκλέτα ετοιμάζεται να κάνει την παρουσία της στην Ευρώπη διεκδικώντας το δικό της μερίδιο αγοράς στην Α1 κατηγορία. Πρόκειται για την εταιρεία Naxeon, μία πρωτοεμφανιζόμενη μάρκα ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με έδρα την Κίνα που όμως έχει μπει στην ευρωπαική αγορά σε χώρες όπως η Ιταλία και η Γερμανία. Το νέο Naxeon I AM” καλύπτει αναβάτες με δίπλωμα Α1 (125cc) και μπορεί να οδηγηθεί από αναβάτες ηλικίας από 16 χρονών (στην Ελλάδα 18) ή με επέκταση του διπλώματος αυτοκινήτου σύμφωνα με τις νέες νομοθεσίες.
 

Ισχύ 10.5 kW με 14 ίππους και 273 Nm ροπή

Το νέο μοντέλο της Naxeon θα έχει ισχύ 10.5kW δηλαδή περίπου 14 ίπποι με ισχύ 273 Nm με τελική που υπολογίζεται περίπου στα 95 έως 115 χλμ/ώρα και επιτάχυνση 0 έως 50 χλμ/ώρα σε 2.8 δευτερόλεπτα. Οι καινοτόμες μπαταρίες του “Naxeon I AM” υπόσχονται 180 χιλιόμετρα αυτονομία η μεγαλύτερη (6.5Kw) και 120 χιλιόμετρα η μικρότερη (4.6kW). Διαθέτει επίσης τέσσερεις λειτουργίες οδήγησης: Sail, Dynamic, Zigzag και Snail με διαφορές στην ισχύ και στην ανάκτηση ενέργειας. Ο εκτιμώμενος χρόνος φόρτισης του υπολογίζεται σε 90 λεπτά μεταξύ 20% και 80% και υπόσχεται 1.500 κύκλους φόρτισης καθώς και μεγαλύτερη θερμική αντοχή.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό ηλεκτρονικών βοηθημάτων

Καινοτόμο στοιχείο της μοτοσυκλέτας αυτής αποτελεί η ανάρτηση  επιτρέποντας στην ηλεκτρική  μοτοσυκλέτα να μην βυθίζεται κατά το φρενάρισμα εξασφαλίζοντας έτσι περισσότερη σταθερότητα. Το μέγεθος των τροχών είναι 110/70-17 (εμπρός) και 140/60-17 (πίσω) με ABS και στους δύο. Στα ηλεκτρονικά συστήματα περιέχεται έλεγχος πρόσφυσης, πίσω ραντάρ με ανίχνευση τυφλού σημείου, δείκτες πίεσης ελαστικών, συνδεσιμότητα smartphone, infotainment, πλοήγηση και ενημερώσεις λογισμικού μέσω εφαρμογής. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι διαθέτει κάμερες μπροστά και πίσω καθώς και LED φώτα.
 

Πωλείται ήδη σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές

Το Naxeon I AM  είναι όπως όλα δείχνουν ένα άκρως καινοτόμο ηλεκτρικό δίκυκλο στην κατηγορία του με προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν άριστη οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια στον νέο αναβάτη. Το Naxeon I AM πωλείται ήδη στη Γερμανία ως έκδοση Lite (για τα 120 χιλιόμετρα αυτονομία) και ως έκδοση Pro (για τα 180 χιλιόμετρα αυτονομία). Δεν είναι ακόμα γνωστό αν θα το δούμε και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, θα ήταν όμως μια ενδιαφέρουσα πρόταση στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της μικρής κατηγορίας