Ηλεκτρικό σκούτερ με προηγμένη μπαταρία

Ηλεκτρικό σκούτερ με προηγμένη μπαταρία
6 Φωτογραφίες »

Η BYD αναπτύσσει ηλεκτρικό σκούτερ με προηγμένη μπαταρία
Μπαταρία με υψηλή αντοχή και γρήγορη φόρτιση
Κατατάσσεται στα μεσαίας κατηγορίας σκούτερ
Τα προσχέδια δείχνουν ότι είναι έτοιμο για μαζική παραγωγή

Η BYD αναπτύσσει ηλεκτρικό σκούτερ με προηγμένη μπαταρία

Η BYD, ένας κινέζικος κολοσσός στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, αναπτύσσει το δικό της ηλεκτρικό σκούτερ το οποίο σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουν γίνει γνωστά πρόκειται να είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό όχημα προηγμένης τεχνολογίας. Ένας από τους τεχνολογικούς πυλώνες που υποστηρίζουν την επιτυχία της BYD είναι η εξελιγμένη μπαταρία που χρησιμοποιεί. Αυτή η τεχνολογία διαφοροποιείται από τις τυπικές μπαταρίες λιθίου-ιόντων χάρη στην χρήση φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), προσφέροντας πολλαπλά πλεονεκτήματα που την καθιστούν ιδανική για ηλεκτρικά οχήματα. Η BYD χρησιμοποιεί λεπτές, πλακέ σχήματος κελιά που μοιάζουν με λεπίδες. Αυτή η σχεδίαση επιτρέπει πιο συμπαγή διάταξη και βελτιωμένη διαχείριση της θερμότητας.
 

Μπαταρία με υψηλή αντοχή και γρήγορη φόρτιση

Οι μπαταρίες LFP είναι πιο σταθερές και ασφαλείς υπό συνθήκες θερμικής υπερφόρτωσης. Επιτρέπουν υψηλά ρεύματα και πολλούς κύκλους φόρτισης, καθιστώντας τις ιδανικές για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα όπως αυτοκίνητα, λεωφορεία και φυσικά, ηλεκτρικά σκούτερ. Η ικανότητά τους να υποστηρίζουν γρήγορη φόρτιση επίσης τις κάνει εξαιρετικά πρακτικές με κόστος όμως το αυξημένο βάρος τους. Η BYD έχει σημαντική παρουσία στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων μέσω των συνεργασιών της αλλά και μέσω της ανάπτυξης δικών της οχημάτων. Προμηθεύει τη μπαταρία του ισπανικού σκούτερ Nexa και κατασκευάζει το Χ1 για την Scorpio στη Σιγκαπούρη. Με την κατοχύρωση του νέου σχεδίου, η BYD, φαίνεται ότι έχει αναπτύξει καινοτομίες τις οποίες θέλει να προστατεύσει και να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο αγοράς.
 

Κατατάσσεται στα μεσαίας κατηγορίας σκούτερ

Το νέο ηλεκτρικό σκούτερ της BYD θα μπορούσε να καταταχθεί στα μεσαίας κατηγορίας σκούτερ μεταξύ 250 έως 300cc, προσφέροντας μεταξύ 20 και 35 ίππους, με την μετάδοση να γίνεται με χρήση οδοντωτού ιμάντα. Η χωρητικότητα είναι μεταξύ 9 και 12 kWh, παρέχοντας μια εμβέλεια περίπου 100 χιλιομέτρων ανά φόρτιση. Οι τροχοί, σύμφωνα με το προσχέδιο, υπολογίζονται στις 15 ίντσες με ένα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και 14 ίντσες πίσω. Ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία του, είναι ότι ο κινητήρας είναι τοποθετημένος ομοαξονικά με το σύνδεσμο του ψαλιδιού δίνοντας χώρο για τον ιμάντα μετάδοσης και επιτρέποντας σε αρκετή διαδρομή ανάρτησης.
 

Τα προσχέδια δείχνουν ότι είναι έτοιμο για μαζική παραγωγή

Το κάθισμα έχει διαφορετικά επίπεδα ύψους για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη και το μεγάλο του μέγεθος συμβάλλει στην άνεση ειδικά σε μεγάλες αποστάσεις. Διαθέτει ενσωματωμένες κάμερες μπροστά και πίσω παρέχοντας βελτιωμένη ορατότητα και ασφάλεια καθώς και ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Όπως όλα δείχνουν το νέο σκούτερ είναι έτοιμο για να βγει σε παραγωγή και είναι πολύ πιθανό να μην καθυστερήσουμε να το δούμε να βρίσκεται στην αγορά.