Honda Africa Twin 1100: Αφρικάνα εξερευνήτρια παντός εδάφους
Honda Africa Twin 1100: Αφρικάνα εξερευνήτρια παντός εδάφους
Honda Africa Twin 1100: Αφρικάνα εξερευνήτρια παντός εδάφους
Honda Africa Twin 1100: Αφρικάνα εξερευνήτρια παντός εδάφους
  • Honda Africa Twin 1100: Αφρικάνα εξερευνήτρια παντός εδάφους
  • Honda Africa Twin 1100: Αφρικάνα εξερευνήτρια παντός εδάφους
  • Honda Africa Twin 1100: Αφρικάνα εξερευνήτρια παντός εδάφους
  • Honda Africa Twin 1100: Αφρικάνα εξερευνήτρια παντός εδάφους

Honda Africa Twin 1100: Αφρικάνα εξερευνήτρια παντός εδάφους

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας απόδοσης 102 ίππων και ροπής 112 Nm
Αναρτήσεις της Showa με διαδρομές 230 και 220 χλστ
Αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων και απενεργοποιούμενο ABS
Από 15.850 ευρώ η βασική έκδοση, με DCT και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις στον πρόσθετο εξοπλισμό

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας απόδοσης 102 ίππων και ροπής 112 Nm

Στον κόσμο των Adventure μοτοσυκλετών, το ιστορικό όνομα Africa Twin είναι άμεσα συνδεδεμένο με την αξιοπιστία και έχει κερδίσει τον σεβασμό των περισσότερων ταξιδευτών που αγαπούν να λερώνονται και να σκονίζονται. Στα 1.084 κυβικά πλέον, αφού ξεκινώντας από τα 650 πέρασε στα 742cc με διάταξη κινητήρα V2, νικώντας το Rally Paris-Dakar 4 φορές στην δεκαετία του 1980, ονομάζεται CRF 1100L Africa Twin. Για το 2024 δέχεται μάλιστα μεγάλες αναβαθμίσεις  , με την απόδοση να αυξάνεται αλλά και την ροπή κατά 7% στις χαμηλομεσαίες στροφές, ενώ ο χρονισμός βαλβίδων έχει ραφιναριστεί. Ο οκταβάλβιδος κινητήρας με διαστήματα ανάφλεξης 270° στον στρόφαλο, αποδίδει 102 άλογα στις 7.500 σαλ και 112 Nm ροπής στις 5.500 σαλ, ενώ χάρη στο άριστα ρυθμισμένο Ride by Wire, η αίσθηση που σου δίνει το γκάζι είναι ακριβής βελτιώνοντας την οδηγική εμπειρία. Διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης που συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και υπάρχει στον προαιρετικό εξοπλισμό quickshifter για αστραπιαίες αλλαγές χωρίς την χρήση συμπλέκτη. Η κατανάλωσή του κυμαίνεται στα 5,3λ/100χλμ σύμφωνα με τις μετρήσεις μας και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 18,8 λίτρων του χαρίζουν την αυτονομία των 350 χιλιομέτρων. Υπάρχει φυσικά και η έκδοση Adventure της Africa Twin που αποκτά τροχούς 19 και 17 ιντσών, περισσότερο στάνταρ τουριστικό εξοπλισμό, ελαφρώς αλλαγμένη εμφάνιση και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ στα 24,8 λίτρα.
 

Αναρτήσεις της Showa με διαδρομές 230 και 220 χλστ

Όντας γεννημένη από τους σκληροτράχηλους αγώνες του Paris-Dakar, αποκτά φυσικά μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, ώστε να μην κολλάει πουθενά. Στο ατσάλινο σωληνωτό της πλαίσιο που αγκαλιάζει τον κινητήρα, τοποθετείται εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι 45 χλστ της Showa με ρυθμιζόμενη απόσβεση και προφόρτιση και διαδρομή 230 χλστ. Στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας συναντάμε ένα αλουμινένιο, αναβαθμισμένο υποπλαίσιο αλλά και ψαλίδι, του οποίου ο σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος από το CRF 450R και λειτουργεί με μοχλικό Pro-Link και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Showa. Η διαδρομή του πίσω τροχού φτάνει τα 220 χλστ, ενώ με την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 250 χλστ, πέτρες και κλαδιά δέντρων δύσκολα θα φτάσουν να αγγίξουν την αλουμινένια προστατευτική ποδιά της. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι φυσικά διαμέτρου 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω στην πιο χωμάτινη έκδοση της Africa Twin και οι διατάσεις των ελαστικών είναι 90/90 και 150/70 αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων και απενεργοποιούμενο ABS

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της ναυαρχίδας της Honda στην adventure κατηγορία, είναι πολλά και θα συνδράμουν στην ομαλή μετάβαση ενός άπειρου αναβάτη από την λεία επιφάνεια της ασφάλτου με την άπλετη πρόσφυση, σε πιο τραχιά και ολισθηρά χωμάτινα τερέν. Χάρη στην αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων το Traction Control και το δικάναλο ABS της Africa Τwin, αποκτούν λειτουργία Cornering ελέγχοντας σε κλάσματα δευτερολέπτου την πιθανή ολίσθηση του πίσω τροχού στις επιταχύνσεις και το μπλοκάρισμά και των δύο στις επιβραδύνσεις ακόμα και υπό κλίση. Παράλληλα, αποκτά επίσης Wheelie Control που θα εξαλείψει ανεπιθύμητες ανυψώσεις του εμπρός τροχού σε απότομες επιταχύνσεις. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε εμπρός δύο δίσκους 310 χλστ με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 256 χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου. Το βάρος της ανέρχεται στα 231 κιλά πλήρης υγρών, ενώ η σέλα της έχει λεπτύνει ώστε να διευκολύνει την off-road οδήγηση, προσφέροντας στον αναβάτη ένα πιο σίγουρο πάτημα. Το ύψος της από το έδαφος μπορεί να ρυθμιστεί στα 850 ή στα 870 χλστ. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μπορούν φυσικά να απενεργοποιηθούν πλήρως για εκείνους που έχουν την δυνατότητες να εκμεταλλευτούν τις πλήρεις ικανότητες της μοτοσυκλέτας, ενώ το ABS απενεργοποιείται στον πίσω μόνο τροχό. Μπορεί βλέποντας τα ακροβατικά του γνωστού Tony Bou με την Africa Twin του, να δημιουργούνται σε πολλούς ψευδαισθήσεις σχετικά με το "ταβάνι" των ικανοτήτων τους, αλλά σίγουρα αυτά αποδεικνύουν τις ακόρεστες πραγματικά δυνατότητες αυτής της μοτοσυκλέτας. Εκμάθηση χωρίς προσπάθεια και αποτυχία δεν νοείται άλλωστε.

Από 15.850 ευρώ η βασική έκδοση, με DCT και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις στον πρόσθετο εξοπλισμό

Στον πίνακα οργάνων της Africa Twin υπάρχει ένας συνδυασμός μίας μικρής LCD και μίας έγχρωμης TFT οθόνης 6,5 ιντσών με λειτουργία Touch επάνω από την πρώτη, με δυνατότητα συνδεσιμότητας. Τα φωτιστικά σώματα της μοτοσυκλέτας είναι όλα τεχνολογίας LED, ενώ διαθέτει επίσης φώτα ημέρας, τα μονίμως αναμμένα φλας (χαρακτηριστικό σύστημα της Honda) που κάνουν την μοτοσυκλέτα πιο ορατή από τους άλλες χρήστες του οδικού δικτύου και μία θύρα φόρτισης USB τύπου Α. Η βασική έκδοση της Honda Africa Twin έρχεται στα 15.850 ευρώ, ενώ υπάρχει επίσης ο special χρωματισμός HRC και η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT), που καταργεί την μανέτα του συμπλέκτη και δίνει στον αναβάτη την επιλογή μεταξύ αυτόματων ή χειροκίνητων μέσω μπουτόν στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, αλλαγών ταχυτήτων. Ταυτόχρονα υπάρχει και η έκδοση ES, που αποκτά ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, με πολλές από τις ρυθμίσεις να μπορούν να γίνουν εν κινήσει (πχ προφόρτιση πίσω ελατηρίου), ενώ μέρος αυτών να απαιτούν την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Φυσικά, μπορεί να επιλεγεί και συνδυασμός των συστημάτων αυτών (ES και DCT) όπως επίσης και του HRC χρώματος, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης ES περιλαμβάνονται και θερμαινόμενα γκριπς.