LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ανετη και εργονομική η σέλα για τον αναβάτη, όμως ο συνεπιβάτης θα ήθελε περισσότερο αφρώδες στη θέση του.

Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη δεν ικανοποιούν με την κατασκευή τους, ούτε με τη θέση τους. Μόνο για αστικές βόλτες.

Ευέλικτο, ελαφρύ, εύκολο και δεκτικό. Ότι χρειάζεται μια μοτοσικλέτα που προορίζεται για χρήση όλη την εβδομάδα, με πρακτικές και fun προεκτάσεις.

Aνεση - Εργονομία: Ελαφρύ και ευέλικτο

Η σέλα των 875 χιλιοστών είναι αρκετά ψηλή αλλά μόλις καθίσει ο αναβάτης σε αυτή, οι μαλακές αναρτήσεις συμπιέζονται και το CRF 250L “κάθεται”, βοηθώντας σας να πατήσετε πιο εύκολα κάτω. Παράλληλα, η σέλα είναι λεπτή, όπως λεπτή είναι και η υπόλοιπη μοτοσικλέτα, οπότε τα πόδια σας κατεβαίνουν κάθετα στο έδαφος. Το CRF 250L ζυγίζει όσο… ενάμισι παπί, δηλαδή 144 κιλά γεμάτο! Αυτό μεταφράζεται σε μέγιστη ευκολία ελιγμών, τόσο σταματημένο, όσο και εν κινήσει, και φιλικότητα για όλα τα ύψη και τα βάρη αναβατών. 

Η στάση που τοποθετείται ο αναβάτης είναι όρθια, με φυσικές γωνίες σε πόδια και χέρια. Δυστυχώς το ίδιο δεν συμβαίνει με το συνεπιβάτη, αφού τα μαρσπιέ του βρίσκονται τοποθετημένα στους σωλήνες του υποπλαισίου, αρκετά ψηλά, και θα του διπλώσουν τα πόδια.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ