Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
  • Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
  • Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
  • Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
  • Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
  • Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
  • Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
  • Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
  • Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού
  • Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού

Honda CRF 300 Rally: Με 360 χιλιόμετρα αυτονομία, πας παντού

Μονοκύλινδρος κινητήρας 286cc με απόδοση 27,3 ίππων
Μεγάλη αυτονομία και βάρος στα μόλις 153 κιλά
Διαδρομές 260 χλστ εμπρός και πίσω
Με 7.670 ευρώ, ταξιδεύεις παντού, από χώμα

Μονοκύλινδρος κινητήρας 286cc με απόδοση 27,3 ίππων

Η Adventure κατηγορία στις μοτοσυκλέτες, έχει διανθιστεί με πληθώρα νέων μοντέλων τα τελευταία χρόνια σε διάφορους κυβισμούς, αφού το adventure lifestyle γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές στον μοτοσυκλετιστικό κόσμο. Με πολλά από τα μεγάλα "θηρία" πλέον όμως να ξεπερνούν τα 210 κιλά, η ανάγκη για πιο διαχειρίσιμες και διασκεδαστικές στην χωμάτινη οδήγηση μοτοσυκλέτες, έχουν φέρει μοντέλα όπως το Honda CRF 300 Rally, που από πολλούς θεωρείται ότι αποκρυσταλλώνει την έννοια του adventure riding. Με έναν "ζωηρό" μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 286cc και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC), έχει μέγιστη απόδοση 27,3 ίππων στις 8.500 σαλ και ροπή 26,6 Nm στις 6.500 σαλ. Το κιβώτιο αποτελείται από 6 σχέσεις, ενώ αποκτά μονόδρομο slipper clutch, το οποίο αποτρέπει το μπλοκάρισμα και την αναπήδηση του πίσω τροχού σε απότομες επιβραδύνσεις και απανωτά κατεβάσματα.

Μεγάλη αυτονομία και βάρος στα μόλις 153 κιλά

Στην δοκιμή του Moto Τρίτη, το CRF 300 Rally έκαψε 3,5λ/100χλμ, κάτι που σημαίνει ότι σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 12,8 λίτρων η αυτονομία του μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τα 360 χιλιόμετρα, ή και περισσότερα εφόσον οδηγηθεί πιο οικονομικά. Αυτή η τεράστια αυτονομία ανοίγει νέους ορίζοντες για την οδήγηση, αφού μπορείς να ανακαλύψεις νέους χωματόδρομους μέσα σε βουνά και πυκνά δάση και κορυφογραμμές, χωρίς το άγχος εύρεσης ενός πρατηρίου καυσίμου. Παράλληλα, για τον σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας, η Honda πήρε στοιχεία κατευθείαν από το αγωνιστικό CRF 450 Rally που έχει κατακτήσει το Rally Dakar, ίσως τον πιο δύσκολο αγώνα μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο. Το ρεζερβουάρ εκτείνεται έως αρκετά χαμηλά στην μοτοσυκλέτα μεταφέροντας τις μάζες χαμηλά και προσφέροντάς της μία καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, ενώ ζυγίζει μόλις 153 κιλά γεμάτη. Σε αυτό συμβάλλει το αναθεωρημένο πλαίσιο, που είναι κατά 2,15 κιλά πιο ελαφρύ από αυτό του μοντέλου της προηγούμενης γενιάς και το νέο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, που είναι κατά 550 γραμμάρια ελαφρύτερο. Παράλληλα, η ακαμψία του έχει μελετηθεί έτσι ώστε να μην προσφέρει μόνο λεπτομερή πληροφόρηση στον αναβάτη κατά την οδήγηση, αλλά και άνεση στο ταξίδι.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Διαδρομές 260 χλστ εμπρός και πίσω

Η μοτοσυκλέτα αυτή έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να ταξιδέψει σε κάθε γωνιά του κόσμου και να συνεχίζει ακόμα και εκεί που τα μονοπάτια έχουν πεσμένα δέντρα, ρίζες και πέτρες. Για αυτό εξοπλίζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ της Showa εμπρός με διαδρομή 260 χλστ και ένα Monoshock αμορτισέρ πίσω με διαδρομή επίσης 260 χλστ, που εδράζεται σε μοχλικό και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση. Χάρη στο νέο σχεδιασμό του πλαισίου η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί και φτάνει πλέον τα 275 χλστ κάνοντας το πέρασμα εμποδίων εύκολη υπόθεση. Στο σύστημα πέδησης του CRF 300 Rally υπάρχει ένας πλευστός δίσκος τύπου "μαργαρίτα" 296 χλστ εμπρός, με δαγκάνα δύο εμβόλων και ABS, ενώ πίσω τον δίσκο των 220 χλστ "μαγκώνει" δαγκάνα ενός εμβόλου, εποπτευόμενη επίσης από ABS. Αυτό βέβαια μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό για την εκτός δρόμου οδήγηση. Οι ακτινωτοί τροχοί του είναι φυσικά διαμέτρου 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω  και ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 80/100 και 120/80 αντίστοιχα, τα οποία επιτρέπουν και σε άνετο ταξίδι στην άσφαλτο αλλά και σε αυξημένη πρόσφυση στο χώμα. Εάν βέβαια το επιθυμεί, ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει καθαρά Enduro ελαστικά, για τις μέγιστες επιδόσεις στο χώμα.

Με 7.670 ευρώ, ταξιδεύεις παντού, από χώμα

Στον πίνακα οργάνων του CRF 300 Rally υπάρχει μία ψηφιακή LCD οθόνη που είναι κατά 70 γραμμάρια πιο ελαφριά από την προηγούμενη, είναι πιο ευανάγνωστη με περισσότερη φωτεινότητα και περιλαμβάνει ένδειξη της σχέσης στο κιβώτιο, εκτιμώμενη αυτονομία και στιγμιαία κατανάλωση, μέση ταχύτητα, χρονόμετρο και στροφόμετρο. Οι ασύμμετροι προβολείς εμπρός είναι τεχνολογίας LED, όπως επίσης και τα φλας και παρέχει επαρκή φωτισμό ακόμα και σε συνθήκες πολύ χαμηλού φωτισμού όπως για παράδειγμα σε ορεινές διαδρομές το βράδυ, ενώ ο συνδυασμός των fairing και της μεγάλης ζελατίνας, προστατεύουν τον αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης και χαρίζουν καλή ανεμοκάλυψη. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος έρχεται στα 885 χλστ και στα γνήσια αξεσουάρ της Honda περιλαμβάνεται και μία κεντρική βαλίτσα 38 λίτρων, όπως επίσης και πλαϊνές βάσεις για την ασφαλή πρόσδεση περισσότερων αντικειμένων. Το Honda CRF 300 Rally κοστίζει 7.670 ευρώ και αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές των "light" adventure μοτοσυκλετών της Α2 κατηγορίας.