Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
  • Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
  • Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
  • Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
  • Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
  • Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
  • Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
  • Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
  • Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας
  • Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας

Husqvarna Vitpilen & Svartpilen 401: Αστικοί εξερευνητές Α2 κατηγορίας

Με νέο κινητήρα 398cc που πληροί τις Euro5+ προδιαγραφές
Premium αναρτήσεις της σειράς APEX της WP και νέο πλαίσιο
Στους τροχούς και την εργονομία οι διαφορές των δύο "βελών"
Ατελείωτο «παιχνίδι» με τιμή στα 6.680 ευρώ

Με νέο κινητήρα 398cc που πληροί τις Euro5+ προδιαγραφές

Η Husqvarna σε συνεργασία με την KTM, φαίνεται πως εξελίσσει με πυρετώδεις ρυθμούς όλα της τα μοντέλα, αφού θέλει να βρίσκει συνεχώς λύσεις ώστε οι ολοένα και πιο αυστηροί περιορισμοί στις εκπομπές ρύπων, να μην αποτελούν πρόβλημα για αυτά. Έτσι τα Svarpilen και Vitpilen 401 για το 2024 δέχονται μεγάλες αλλαγές οι οποίες όμως δεν μένουν μόνο στον κινητήρα. Από τα 373cc λοιπόν, η χωρητικότητα του μονοκύλινδρου, υδρόψυκτου κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, έχει αυξηθεί στα 398,6cc με την μέγιστη ισχύ των 45 ίππων να αποδίδεται στις 8.500 σαλ και την ροπή των 39 Nm στις 7.000 σαλ. Οι μετατροπές του κινητήρα και της εξάτμισης, η οποία είναι ολοκαίνουρια και καταλήγει χαμηλά στο κέντρο της μοτοσυκλέτας και προς τα δεξιά, έχουν ως αποτέλεσμα τα μοντέλα να πληρούν πλέον και τις Euro5+ προδιαγραφές, ενώ τα 45 άλογα είναι ιδανικά για την Α2 κατηγορία και εύκολα διαχειρίσιμα και από νέους αναβάτες. Στην δοκιμή που πρόσφατα έκανε το Μότο Τρίτη στα δύο μοντέλα, οι καταναλώσεις τους σε μικτές συνθήκες οδήγησης κυμάνθηκαν στα 3,8 και 3,9λ/100χλμ για το Vitpilen και Svartpilen αντίστοιχα, νούμερα αρκετά χαμηλά για τα κυβικά τους που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 13 λίτρων, τους χαρίζουν αυτονομία τουλάχιστον 320 χιλιομέτρων.

Premium αναρτήσεις της σειράς APEX της WP και νέο πλαίσιο

Σπανίως βλέπουμε εταιρείες να εξοπλίζουν μοντέλα με κινητήρες μικρότερους από 600cc με premium περιφερειακά. Η Husqvarna όμως κάνει τη διαφορά, τοποθετώντας στα δύο της βέλη, το λευκό (=Vit) και το μαύρο (=Svart), αναρτήσεις της σειράς APEX της WP εμπρός και πίσω. Το ανεστραμμένο πιρούνι open cartridge 43 χλστ, έχει ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά και το παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω, ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά, ενώ οι διαδρομές και των δύο είναι στα 150 χλστ. Παράλληλα διαθέτουν και ένα αμφίδρομο Quickshifter στον στάνταρ εξοπλισμό, που κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων αστραπιαίες χωρίς την χρήση συμπλέκτη και την οδήγηση πιο απολαυστική. Τα μοντέλα του 2023 είχαν κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ και οι αλλαγές στην συνδεσμολογία πλαισίου-ψαλιδιού για το 2024, σημαίνουν ότι είναι και τα δύο νέα. Το ατσάλινο Trelis πλαίσιο είναι εξαιρετικά ελαφρύ, ενώ το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο σε σχήμα μπανάνα, συνδέεται χωρίς μοχλικό με το αυτό, προσδίδοντας μία μεγαλύτερη αμεσότητα στην οδηγική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Το σχήμα του νέου ψαλιδιού, δίνει επίσης χώρο για την ανασχεδιασμένη εξάτμιση και τον καταλύτη που δεν καταλήγει ψηλά και στο πλάι όπως στα μοντέλα της προηγούμενης γενιάς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στους τροχούς και την εργονομία οι διαφορές των δύο

Οι διαφορές των δύο μοντέλων βρίσκονται στον προσανατολισμό τους, όπου το Vitpilen αποκτά πιο σπορ διαθέσεις με εμφάνιση καθαρά γυμνής μοτοσυκλέτας, ενώ το Svartpilen έχει Scrambler καταβολές και τα δύο μοντέλα όμως διατηρούν την Neo-Retro εμφάνιση, στην οποία υπάρχει διάχυτη η σχεδιαστική ταυτότητα της Husqvarna. Το Svartpilen 401 εξοπλίζεται με ακτινωτούς τροχούς και ελαφρώς "τακουνάτα" ελαστικά με πιο επιθετικό προφίλ, όπως αρμόζει σε μία scrambler μοτοσυκλέτα που ενδεχομένως να κινηθεί και σε χωμάτινα τερέν, ενώ το καθαρά "δρομίσιο" Vitpilen έχει μαύρους, χυτούς αλουμινένιους τροχούς με 6 μπράτσα και ασφάλτινα ελαστικά. Το εργονομικό τρίγωνο των δύο μοντέλων είναι διαφορετικό. Εξοπλίζονται με το ίδιο τιμόνι μεταβλητής διατομής, αλλά η τοποθέτηση των μαρσπιέ πιο ψηλά και προς τα πίσω στο Vitpilen σε σχέση με το Svartpilen φέρνει τον αναβάτη σε μία πιο σκυφτή, επιθετική θέση οδήγησης, ενώ στο Svartpilen εκείνος κάθεται πιο όρθιος. Αυτές είναι λοιπόν οι κύριες διαφορές των δύο μοντέλων, με το Svartpilen να αποκτά επίσης μία χειρολαβή για τον συνεπιβάτη και μία βάση επάνω στο ρεζερβουάρ στην οποία μπορούν να προσδεθούν αντικείμενα ή να τοποθετηθεί tank bag. Τα συστήματα πέδησής τους είναι ολόιδια και αποτελούνται από έναν μεγάλο δίσκο 320 χλστ εμπρός με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων της ByBre και έναν δίσκο 240 χλστ πίσω.

Ατελείωτο «παιχνίδι» με τιμή στα 6.680 ευρώ

Το μεγαλύτερο ατού των δύο αυτών μοντέλων είναι το πόσο προσεγγίσιμα είναι για νέους αναβάτες αλλά ταυτόχρονα και Fun to Ride για τον οποιονδήποτε ανεξαρτήτου εμπειρίας. Σε αυτό συμβάλλει το χαμηλό τους βάρος, με το Vitpilen να ζυγίζει μόλις 154,5 κιλά άδειο και το Svartpilen 159 κιλά άδειο, ενώ το γεγονός ότι είναι εξοπλισμένα με Traction Control και Cornering ABS τα κάνει πιο ασφαλή. Το Traction Control μπορεί να απενεργοποιηθεί, όπως επίσης και η λειτουργία του ABS στον πίσω τροχό στην ρύθμιση Supermoto ABS. Οι τροχοί των Svartpilen & Vitpilen 401 είναι διαμέτρου 17 ιντσών, η απόσταση της σέλας τους από το έδαφος στα 820 χλστ, ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 180 χλστ. Με χαρακτηριστικά που τα τοποθετούν σε μία πιο premium κάστα και τιμή στα 6.680 ευρώ για το μαύρο και άσπρο βέλος της σουηδικής εταιρείας, τα Svarpilen και Vitpilen 401 αποτελούν δύο εξαιρετικές επιλογές για εκείνους που ψάχνουν μία ποιοτική και απολαυστική Α2 κατηγορίας μοτοσυκλέτα.