Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Τα μόλις 172 κιλά του Bobber 300, σε συνδυασμό με ένα πλάτος στα 750mm και το χαμηλό ύψος των 1050mm, το κάνει να ελίσσεται μέσα στην κίνηση με απίστευτη άνεση και να μην κολλάει πουθενά. Η ύπαρξη ροπής χαμηλά (παρά το ότι το δυνατό σημείο βρίσκεται στις υψηλές στροφές) του δίνει το αρχικό πέταγμα που χρειάζεται, ενώ το τιμόνι με το μεγάλο κόψιμο – και το μαζεμένο μέγεθος για Bobber – προσθέτει ακόμα περισσότερες δυνατότητες ελιγμού.

Βγαίνοντας λίγο εκτός κίνησης, το Bobber είναι πολύ τίμιο (και διασκεδαστικό να προσθέσουμε), με το χαμηλό κέντρο βάρους να βοηθάει σε αυτό. Η μόνη παραφωνία στο όλο σύνολο είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, τα οποία χρήζουν αλλαγής αν θέλει κάποιος να «παίξει» λίγο παραπάνω με το Bobber.
Όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, οι κραδασμοί είναι στο απολύτως φυσιολογικό επίπεδο για έναν V κινητήρα, ενώ η όλη αίσθηση οδήγησης είναι πραγματικά “Old School”, αφήνοντας τα πάντα στα χέρια του αναβάτη, ο οποίος νιώθει ότι έχει τον απόλυτο έλεγχο.
Οι αναρτήσεις αποσβένουν τις περισσότερες ανωμαλίες της ασφάλτου, ενώ βοηθούν και στον περιορισμό των ασαφειών που μερικές φορές βγάζουν τα ελαστικά. Ρυθμίζοντας δε την προφόρτιση (ή βάζοντας δεύτερο άτομο πίσω) τα πράγματα γίνονται ακόμα καλύτερα για το Bobber 300.
Τα φρένα δίνουν αυτοπεποίθηση και ωραία αίσθηση και, είτε σε χαλαρό φρενάρισμα είτε σε φρενάρισμα πανικού, θα σταματήσουν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα, με το ABS να επεμβαίνει μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο.
 

Σελίδα 1Hyosung Bobber 300 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά