Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα

To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο καταφέρνει να διατηρεί την απαραίτητη ακαμψία ώστε να κάνει το Bobber σταθερό, ενώ συνεργάζεται με ένα πιρούνι διαδρομής 136mm και διπλά αμορτισέρ πίσω (67mm διαδρομή) με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 270mm με τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 250mm με διπίστονη δαγκάνα  πίσω, παρουσία ABS της Bosch.  Η απόδοσή τους είναι αρκετά καλή, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάστηκαν 42,12 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το Bobber από τα 100 χλμ./ώρα.
Οι ζάντες είναι χυτού αλουμινίου, με διαστάσεις 16” μπροστά και 15” πίσω και ντύνονται με ελαστικά διαστάσεων 120/80 και 150/80 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1Hyosung Bobber 300 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά