Retro εμφάνιση που παραπέμπει σε μία άλλη εποχή
Υδρόψυξη και στα τρία με το QJMOTOR να κυριαρχεί με 31 άλογα
Το Hyosung αποκτά τα πιο αυθεντικά Bobber στοιχεία
Το SRV 300 της QJMOTOR το πιο φθηνό στα 4.495 ευρώ
QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας
QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!
Η κατηγορία Bobber δημιουργήθηκε την δεκαετία του 1920 με τα λεγόμενα Bob-Job της Harley Davidson, που αποκτούσαν μία πιο λιτή εμφάνιση από τις μοτοσυκλέτες της εποχής και είχαν χαμηλά την σέλα, η οποία κατά κανόνα δεν φιλοξενούσε συνεπιβάτη. Τα τελευταία χρόνια (και ιδιαίτερα) στην Ασία αυτή η κατηγορία έχει ανθίσει, ίσως γιατί το σχήμα και η εμφάνισή τους ακόμα και στα μικρά κυβικά, δίνουν την αίσθηση στον αναβάτη τους πως οδηγάει μία "μεγάλη" και "μυώδη" μοτοσυκλέτα. Τα κοινά τους χαρακτηριστικά είναι εμφανή και σε αυτά περιλαμβάνονται ο στρογγυλός προβολέας εμπρός, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την κατηγορία, τα διπλά αμορτισέρ πίσω και η απουσία μοχλικού (κάτι που δύσκολα θα αποκτούσε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας λόγω πλαισίου και μορφής της ουράς), τα χαμηλά τοποθετημένα και μακριά τελικά εξάτμισης, που μπορεί να αποτελούνται από μία ή δύο απολήξεις και η "ξαπλωμένη" εργονομία που προσφέρουν με την χαμηλά τοποθετημένη σέλα και το χαμηλό κέντρο βάρους. Είθισται να εξοπλίζονται με δικύλινδρο κινητήρα διάταξης V, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι είναι μονόδρομος, αφού το μοντέλο της UM (και άλλα) εξοπλίζεται με μονοκύλινδρο κινητήρα και άλλα μοντέλα που ξεπερνούν τα όρια της τιμής με δικύλινδρο εν σειρά και γενικότερα ποικίλες διατάξεις. Οι λάτρεις της κατηγορίας, τις συνδέουν συχνά με το αίσθημα της ελευθερίας που προσφέρει η οδήγηση μοτοσυκλέτας, όπως το παρουσίαζαν οι ακόλουθοι της Rock n` Roll μουσικής στην Αμερική, τις δεκαετίες του 1950 και 1960.
Το Hyosung Bobber 300
Μάρκα | Μοντέλο | Τιμή | Κυβικά | Αρ. Κυλίνδρων | Ισχύς Hp / Στροφές | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ | Βάρος (πλήρες υγρών) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
QJMOTOR | SRV 300 | 296 | 2 | 31 | 13,5 | 164 | |
UM MOTORCYCLES | RENEGADE COMMANDO 300 | 292 | 1 | 27,6 | 21 | 176 | |
HYOSUNG | BOBBER 300 | 296 | 2 | 29,4 | 12.5 | 172 |
Μικρά κυβικά αλλά άπλετο κάλλος στην εμφάνιση για το Hyosung Bobber 300
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ο σχεδιασμός του Hyosung Bobber 300, ξεχωρίζει ως ο πιο αυθεντικός με βάση τα στοιχεία των Bobber της δεκαετίας του 1960, κάτι που διαφαίνεται και από το χαρακτηριστικό κενό, μεταξύ σέλας και ρεζερβουάρ σχήματος δακρύου, στοιχείο της σχεδιαστικής φιλοσοφίας τους. H σέλα αποκτά λίγο περισσότερο αφρώδες υλικό, ελέω ανέσεων, αλλά διατηρεί τις κομψές ραφές. Το SRV από την άλλη ακολουθεί μία πιο μοντέρνα προσέγγιση στον σχεδιασμό, με το Commando (όπως μαρτυρά και το όνομά του) να δέχεται έμπνευση από τα στρατιωτικά οχήματα στο Design. Τα τρία μοντέλα αποκτούν ίδια φιλοσοφία πλαισίου και τροχών, με 16 ιντσών τροχό εμπρός και 15 πίσω, με το Commando 300 να είναι το μοναδικό που αποκτά ακτινωτούς και τα άλλα δύο μοντέλα χυτούς αλουμινίου. Στο Hyosung ξεκινούν 6 μπράτσα από το κέντρο των τροχών που καταλήγουν σε 12 ακτίνες, ενώ στο SRV υπάρχουν 12 ευθείες ακτίνες. Το SRV 300 της QJMOTOR εκτός από το πιο ισχυρό είναι και το ελαφρύτερο μεταξύ των τριών με το βάρος της πλήρης υγρών να ανέρχεται στα 164 κιλά μόλις, με το Bobber 300 να ακολουθεί στα 172 κιλά και το Commando στα 176 κιλά, είναι πάντως κοντά σε βάρος και τα τρία και αρκετά ελαφριά. Το χαμηλό τους βάρος σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο μάζας και ύψος σέλας τους, τα καθιστούν ιδανικά για νέους αναβάτες και κατόχους διπλώματος Α2, αφού είναι ευκολοδήγητα και συγχωρούν λάθη, δίνοντας ένα "γερό" πάτημα στο έδαφος ακόμα και σε άτομα μετριότερου αναστήματος. Διαθέτουν μονάδα ABS και οι διαστάσεις των δισκοφρένων τους είναι 280 χλστ εμπρός και 240 χλστ πίσω για τα SRV 300 και Commando 300 και 270 χλστ & 250 χλστ αντίστοιχα για το Bobber 300.
Αυθεντική Bobber σχεδίαση στο Hyosung με το κενό ανάμεσα σε σέλα και ρεζερβουάρ
Στον εξοπλισμό τους, συναντάμε απαρτία LCD οθονών, με την διαφορά ότι στο Hyosung συνδυάζεται με ένα παραδοσιακό αναλογικό όργανο, με δείκτη για τις στροφές του κινητήρα στα αριστερά της. Στο SRV 300 η οθόνη βρίσκεται πάνω από το τιμόνι, ενώ στο UM αποκτά την κομψή διάταξη που τοποθετεί την οθόνη στο πιο κοντινό στο τιμόνι άκρο του ρεζερβουάρ κεντρικά και δίπλα από την τάπα βενζίνης. Οι διαστάσεις των ελαστικών των Bobber 300 & SRV 300 είναι 120/80 εμπρός και 150/80 πίσω ενώ για το μονοκύλινδρο Commando είναι 110/90 και 140/90 αντίστοιχα. Το "κόψιμο" τιμονιού του Bobber 300, επιτρέπει σε εύκολους ελιγμούς, στους οποίους συνδράμουν παράλληλα και οι μαζεμένες του διαστάσεις. Το πιο οικονομικό μεταξύ της τριάδας είναι το QJMOTOR SRV 300 με τιμή στα 4.495 ευρώ, ακολουθεί το UM Renegade Commando 300, που διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό κάγκελα προστασίας αλλά και στήριξη πλάτης για τον συνεπιβάτη, στα 4.590 ευρώ και στα 4.999 ευρώ είναι η τιμή του Hyosung Bobber 300. Κοινά στοιχεία στην εμφάνιση και όχι μόνο, ιδιαίτερη προσέγγιση από την κάθε εταιρεία, παρόμοιες επιδόσεις και χαμηλές τιμές απόκτησης χαρακτηρίζουν αυτά τα τρία μοντέλα, εσείς ποιο προτιμάτε;
Κάγκελα και στήριξη πλάτης συνεπιβάτη, στον στάνταρ εξοπλισμό του UM Renegade Commando
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr