Η Hyosung επέμεινε στην σχεδίαση και στη χρήση ενός V κινητήρα για το Bobber 300, παρά τη γενική τάση της εποχής για υιοθέτηση εν σειρά κινητήρων, κρατώντας άλλο ένα στοιχείο αυθεντικότητας. Ο υγρόψυκτος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, V2 60° του Bobber έχει χωρητικότητα 296cc, και αποδίδει 29,4 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 25,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., με έναν ωραίο ήχο στο ρελαντί. Σε αντίθεση όμως με τα «πρότυπά του», δηλαδή τις μεγάλες V αμερικάνικες μοτοσυκλέτες που γέννησαν το κίνημα των Bobber, ο συγκεκριμένος κινητήρας δουλεύει καλύτερα ψηλά, όμως ο αναβάτης δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα κάνοντας πιο χαλαρό Cruising με λιγότερες στροφές. Με ήπιους ρυθμούς οδήγησης, η κατανάλωσή του κυμάνθηκε στα 3,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Όταν όμως χρησιμοποιήσεις πλήρως τις δυνατότητές του και παίξεις μαζί του, θα δεις και την κατανάλωση να ανεβαίνει αντίστοιχα και να φτάνει σχεδόν τα 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Όσον αφορά την επιτάχυνση, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το Bobber 300 χρειάζεται 2,63” για να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα, ενώ για τα 100 χλμ. χρειάστηκαν 9”. Η τελική του Bobber 300 ξεπερνά τα 150 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί με άνεση να φτάσει τα 130-135, πριν οι κραδασμοί αρχίσουν να γίνονται ελαφρώς πιο έντονοι (όχι όμως ενοχλητικοί λαμβάνοντας υπόψη την κατηγορία).