Όπως προαναφέρθηκε, η Hyosung πήρε τα «εγχειρίδια» της δεκαετίας του 1960 και τα πασπάλισε με δόσεις μόνο μηχανικού μοντερνισμού, κρατώντας την εμφάνιση όσο πιο αγνή Bobber. Μπροστά ξεκινάμε με τον στρογγυλό προβολέα αλογόνου, ο οποίος περιβάλλεται από τα φλας. Φυσούνες στα καλάμια, το απαραίτητα μικρό φτερό μπροστά και από εκεί και πίσω τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο «σοβαρά». Το ντεπόζιτο σε σχήμα δάκρυ είναι πραγματικά πανέμορφο, ενώ μια στιλιστική λεπτομέρεια που μας έκανε τη θετικότερη των εντυπώσεων είναι το κενό που υπάρχει ανάμεσα σε αυτό και τη σέλα – όπως ακριβώς στα πρώτα Bobber, μια γραμμή που ακολουθήθηκε και αργότερα από τους οπαδούς του συγκεκριμένου στιλ ανά τις δεκαετίες.
Η ίδια η σέλα θυσιάζει ένα μικρό στοιχείο στιλ για να γίνει πιο άνετη, κρατάει όμως τις χαρακτηριστικές ραφές στο κομμάτι του αναβάτη. To πίσω φτερό και αυτό κόβεται νωρίς, πριν αρχίσει την κάθοδο ολοκληρώνοντας την εικόνα με το πίσω φωτιστικό σώμα LED. Το Hyosung Bobber 300 θα έπαιρνε το 10 στα 10 σε έναν διαγωνισμό “πιστότητας Bobber”, με μόνο εμφανισιακό στοιχείο εκμοντερνισμού να είναι η LCD οθόνη, η οποία όμως βρίσκεται εγγεγραμμένη στο – στρογγυλό βεβαίως-βεβαίως – αναλογικό στροφόμετρο. Η ποιότητα κατασκευής ακολουθεί σε γενικές γραμμές υψηλά επίπεδα, με την όποια ύπαρξη κραδασμών να είναι στα φυσιολογικά επίπεδα για έναν κινητήρα με διάταξη V.