Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Κινητήρας  
    Τύπος  4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ
    Κυβισμός (κ.εκ.)  296
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 72,7 Χ 60,9
    Συμπίεση (:1) 10,7
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  29,4/8500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  2,6/6500
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  12,5
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 3,7
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
    Διαδρομή (χλστ.)  136
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  67
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/270, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/250, 2Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 120/80-16
    Ελαστικό Π 150/80-15
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2080
    Πλάτος (χλστ.) 750
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1425
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 740
    Βάρος (κιλά)  172
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο/Ο
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ο
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  O/Ν

    Σελίδα 1Hyosung Bobber 300 – Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις –Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά