EICMA 2023: Hyosung Bobber EVO Supreme 125/300
EICMA 2023: Hyosung Bobber EVO Supreme 125/300
EICMA 2023: Hyosung Bobber EVO Supreme 125/300
EICMA 2023: Hyosung Bobber EVO Supreme 125/300
  • EICMA 2023: Hyosung Bobber EVO Supreme 125/300
  • EICMA 2023: Hyosung Bobber EVO Supreme 125/300
  • EICMA 2023: Hyosung Bobber EVO Supreme 125/300
  • EICMA 2023: Hyosung Bobber EVO Supreme 125/300

EICMA 2023: Hyosung Bobber EVO Supreme 125/300

Αναβαθμισμένη έκδοση του κλασσικού Bobber της Hyosung. Ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά, φουλ LED φωτισμός και θύρα USB. H Hyosung ανακοίνωσε και νέες επιλογές αξεσουάρ για τη βασική έκδοση.

HYOSUNG: Korean Technology V-Twin Motorcycles


Κατά τη διεθνή έκθεση της EICMA στο Μιλάνο, η Hyosung παρουσίασε μια βελτιωμένη έκδοση του κλασσικού της Bobber, το Bobber EVO Supreme, που θα κυκλοφορήσει τόσο σε 125cc όσο και σε 300cc.

Kαι στις δύο εκδόσεις θα έχουμε ABS, ενώ οι αναβαθμίσεις σε σχέση με την απλή έκδοση περιλαμβάνουν πλήρως LED φωτισμό και DRL, έναν LCD πίνακα οργάνων, θύρα USB και ένα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά.  Επανασχεδιασμένα είναι επίσης και το αλουμινένιο φιλτροκούτι και το αλουμινένιο καπάκι στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας.

Όσον αφορά την απλή έκδοση, η Hyosung παρουσίασε επιλογές διαμόρφωσης, με τρεις διαθέσιμες σέλες (μονόσελη, δίσελη, Touring), πλάτη συνεπιβάτη, μαλακές ή σκληρές πλαϊνές βαλίτσες και Cruiser τιμόνι και μαρσπιέ.
 

Ίδιοι κινητήρες με την απλή έκδοση


Οι κινητήρες παραμένουν ίδιοι με το Hyosung Bobber GV 125 να είναι εξοπλισμένο με DOHC υγρόψυκτο, V2 60 μοιρών κινητήρα με χωρητικότητα 124.5 κ.εκ. και 3 βαλβίδες ανά κύλινδρο και αποδίδει 14 ίππους στις 10.250σαλ. Η κίνηση περνά μέσω κιβωτίου 5 σχέσεων και καταλήγει στον πίσω τροχό με αλυσίδα, ενώ είναι κατάλληλο και για αναβάτες της Α1 κατηγορίας διπλώματος ή αυτοκινήτου. Το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού, πετυχαίνει σύμφωνα με τη Hyosung μέση κατανάλωση 2.7  λίτρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 12.5 λίτρων η αυτονομία του ξεπερνά τα 450 χιλιόμετρα.

Όσον αφορά το Hyosung Bobber GV 300 είναι εξοπλισμένο με DOHC υγρόψυκτο, V2 μοιρών κινητήρα χωρητικότητας 296 κ.εκ. με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και αποδίδει 29.4 ίππους στις 8.500σαλ. ενώ η κίνηση περνά μέσω κιβωτίου 6 σχέσεων και καταλήγει στον πίσω τροχό με αλυσίδα. Το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού πετυχαίνει σύμφωνα με την Hyosung μέση κατανάλωση 3.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα έτσι σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 12.5 λίτρων η αυτονομία του ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »