Ο Κινητήρας έρχεται από το Mandello 100 και αποδίδει 115 ίππους και 105 Nm ροπής, ενώ η αυτονομία σύμφωνα με την Moto Guzzi αγγίζει τα 400 χλμ! Το νέο Stelvio αναπτύχθηκε σε αεροσήραγγα για την βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά. 5 Riding Modes, Traction Control, Cornering ABS και Cruise Control στον βασικό εξοπλισμό
Το νέο Stelvio της Moto Guzzi αναμενόταν πολύ καιρό και σήμερα εμφανίστηκαν στον ξένο τύπο τα πρώτα Test από συναδέλφους που είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το μοντέλο πριν την επίσημη παρουσίαση.
Ταυτόχρονα κυκλοφόρησαν και οι πρώτες πλήρως ακαμουφλάριστες και σε καλή ποιότητα φωτογραφίες και πληροφορίες.
Ο κινητήρας είναι ο ίδιος εγκάρσιος V-Twin των 1.042cc που βρίσκουμε και στο V100 Mandello, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 105 Nm ροπής. Πέντε riding modes είναι διαθέσιμα (Rain, Tourism, Road, Sport και Οff-Road), τα οποία διαφοροποιούνται ως προς την απόδοση της ροπής, το επίπεδο του Traction Control, του φρένου κινητήρα και του ABS. Δεν υπάρχει Custom Mode, αλλά ο αναβάτης μπορεί να πειράξει τα επίπεδα στις προαναφερθείσες ρυθμίσεις μέσα σε κάθε riding mode. Το ντεπόζιτο των 21 λίτρων υπόσχεται, σύμφωνα με την Moto Guzzi, μια αυτονομία 400 χιλιομέτρων.
Αναρτήσεις - Φρένα
Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46mm, ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου και διαδρομή 170mm. Τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης έχει και το μονό αμορτισέρ, το οποίο συνεργάζεται με το μονόμπρατσο ψαλίδι.
Η Brembo αναλαμβάνει το κομμάτι του φρεναρίσματος, με δύο δίσκους 320mm με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και έναν δίσκο 280mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το σύστημα εξοπλίζεται με Cornering ABS για το οποίο υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης στην λειτουργία Off-Road. Oι ακτινωτές ζάντες των 19” και 17” εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ντύνονται με Tubeless ελαστικά.
Εξοπλισμός
H σχεδίαση βασίστηκε σε δοκιμές σε αεροσήραγγα, για να μεγιστοποιήσει την προστασία από τον αέρα, κάτι στο οποίο βοηθάει και η μεγάλη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Εμπρός και πίσω συναντάμε ραντάρ PFF Rider Assistance Solution, το οποίο βασίζεται στην τεχνολογία 4D Imaging Radar και αναπτύχθηκε από την Piaggio Fast Forward, την εταιρεία ρομποτικής με έδρα τη Βοστώνη που ιδρύθηκε από τον Όμιλο Piaggio το 2015.
Το νέο Stelvio έχει πλήρως LED φωτισμό και Cornering Lights, έγχρωμη οθόνη TFT 5” με δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth και Cruise Control. Το Quickshifter υπάρχει στον κατάλογο των αξεσουάρ, όπως και τα θερμαινόμενα γκριπ.
Η Moto Guzzi Stelvio θα κυκλοφορήσει σε δύο χρωματισμούς, Nero Vulcano (Μαύρο και Γκρίζο) και σε Giallo Savana (Κίτρινο με Γκρίζο), ενώ η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα στην Ελλάδα.