KTM 390 Adventure: Κατασκοπευτικές Φωτογραφίες και Λεπτομέρειες για το μοντέλο του 2025
Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από την ΚΤΜ 390 Adventure σε στάδιο παραγωγής
Στα αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά συγκαταλέγoνται οι ρυθμιζόμενες τηλεσκοπικές μπροστινές αναρτήσεις USD και ρυθμιζόμενη mono-shock ανάρτηση πίσω
Νέος κινητήρας 399cc και εργονομία στο νέο KTM 390 Adventure
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από την ΚΤΜ 390 Adventure σε στάδιο παραγωγής
Όπως φαίνεται στις πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, η σχεδόν έτοιμη για παραγωγή 390 Adventure εμφανίζεται καθαρά, χωρίς κάποιο καμουφλάζ. Η KTM ετοιμάζει δύο εκδόσεις της 2025 390 Adventure: μία με μικρότερους τροχούς 19 και 17 ιντσών, και μία άλλη με μεγαλύτερους τροχούς 21 και 18 ιντσών για καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου.
Στα αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά συγκαταλέγoνται οι ρυθμιζόμενες τηλεσκοπικές μπροστινές αναρτήσεις USD και ρυθμιζόμενη mono-shock ανάρτηση πίσω
Η 390 Adventure του 2025 διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι της WP με μεγάλη διαδρομή (όλα δείχνουν ότι θα είναι αυξημένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) και δυνατότητες ρύθμισης , ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η mono-shock ανάρτηση πίσω. Η εξάτμιση είναι επανασχεδιασμένη, ενώ το ίδιο συμβαίνει με το ψαλίδι που «λυγίζει» για να περάσει από πάνω της. Το πλαίσιο παραμένει ίδιο με αυτό του 390 Duke, ενώ στον τομέα της σχεδίασης το 390 Adventure περιλαμβάνει μια ψηλή ζελατίνα, μπροστά φτερό και μια μονοκόμματη σέλα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Νέος κινητήρας 399cc και εργονομία στο νέο KTM 390 Adventure
Ο ανανεωμένος υγρόψυκτος DOHC 4V μονοκύλινδρος κινητήρας των 399 κ.εκ. αποδίδει 45 ίππους και 40 Nm ροπής στο 390 Duke, με την KTM πιθανώς να ακολουθήσει ένα διαφορετικό προφίλ ρυθμίσεων για να δημιουργήσει διαφορετικό χαρακτήρα για την 390 Adventure. Το ύψος της σέλας κυμαίνεται γύρω στα 830mm, κάνοντάς την προσβάσιμη σε μεγάλο πλήθος αναβατών και η νέα TFT οθόνη οργάνων είναι τοποθετημένη ψηλότερα για καλύτερη ορατότητα, με τα μαρσπιέ να έρχονται λίγο πιο πίσω. Στο κομμάτι του εξοπλισμού είναι πολύ πιθανό να συναντήσουμε συμπλέκτη υποβοήθησης και ολίσθησης, ride-by-wire (άρα και Riding Modes), Cruise Control, Traction Control, και δικάναλο ABS.