Βελτιώση: Κάνε το καλό, καλύτερο
Αναμφίβολα οι μοτοσικλέτες στην εποχή μας έχουν φτάσει σε ένα πολύ υψηλό εξελικτικό στάδιο και η αλήθεια είναι ότι δύσκολα κάποιος θα παραπονεθεί για σοβαρές ελλείψεις ή υστερήσεις σε κάποιο τομέα.
Από την άλλη, η αντικατάσταση του τελικού της εξάτμισης, είναι η πιο διαδεδομένη βελτίωση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ξεκίνα αλλάζοντας λάστιχα
Τροχοί, αναρτήσεις και φρένα, αποτελούν τους πρώτους στόχους στην βελτίωση. Ακόμα και αν δεν ακολουθήσει αύξηση της ισχύος, μια αναβάθμιση σε αυτούς τομείς έχει θετικό αντίκτυπο στην οδηγική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Σε ότι αφορά στους τροχούς, πέρα από την επιλογή ελαστικών με τα χαρακτηριστικά που αρμόζουν στον τρόπο και στο πεδίο που οδηγούμε, αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι… να τους αλλάξουμε! Λίγος κόσμος γνωρίζει το πόσο αλλάζει η συμπεριφορά μιας μοτοσικλέτας προς το καλύτερο, όταν τοποθετηθούν σε αυτή ελαφρύτεροι τροχοί και μειωθεί το μη αναρτώμενο βάρος. Τα φρένα, είναι ένας άλλος τομέας ο οποίος σηκώνει αρκετή βελτίωση. Αλλάζοντας επί μέρους στοιχεία του συστήματος πέδησης ή ακόμα και όλο το σύστημα πέδησης, μπορούμε να βελτιώσουμε την αίσθηση ή την ισχύ του και να μειώσουμε το βάρος.
Η βελτίωση της ανάρτησης μπορεί να αλλάξει τελείως τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας
Μια βελτίωση που δεν είναι δημοφιλής αλλά μπορεί να αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό την συμπεριφορά την μοτοσικλέτας μας προς το θετικό, είναι η αλλαγή των ζαντών.
Εξάτμιση: Η πιο δημοφιλής βελτίωση
Στα του κινητήρα τώρα, το πεδίο της βελτίωσης είναι σχεδόν χαοτικό, με την έννοια του ότι είναι πολλά τα πράγματα που μπορεί να κάνει κάποιος, με το όφελος σε ισχύ να είναι ευθέως ανάλογο των χρημάτων που θα δαπανηθούν. Το πιο απλό και σύνηθες είναι η αλλαγή του τελικού για την οποία όμως πρέπει, προκειμένου να εκμεταλλευτεί κανείς πλήρως τα οφέλη, να συνοδεύεται και από αλλαγές στον κινητήρα (φίλτρο, χαρτογράφηση). Ένα βήμα πιο πάνω, βρίσκεται η αλλαγή σε ότι αφορά στο ψηφιακό του κινητήρα, με νέους εγκέφαλους, ενώ μετά από αυτό, πάμε στα ενδότερα και μηχανικά, με αλλαγές σε εκκεντροφόρους, αύξηση κυβισμού, συμπίεσης και σχεδόν όλων των μερών που απαρτίζουν έναν κινητήρα. Ομοίως και σε αυτή την περίπτωση, τις εργασίες αναλαμβάνουν έμπειροι μηχανικοί και πάντα (μα πάντα όμως), έχουμε φροντίσει να βελτιώσουμε πρώτα την μοτοσικλέτα μας στα περιφερειακά της, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί την όποια αύξηση της ισχύος.
Ο κόσμος των βελτιώσεων είναι πολύ γοητευτικός, αλλά θέλει σύνεση, προσοχή, πλάνο και συνεργασία με τους σωστούς ανθρώπους για να έχει καλό αποτέλεσμα.
Ξεκίνα αλλάζοντας λάστιχα
Η βελτίωση της ανάρτησης μπορεί να αλλάξει τελείως τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας
Η αλλαγή εξάτμισης είναι η πιο δημοφιλής βελτίωση