Kawasaki GPZ900R «White Fang»: Σπορ μετατροπή με υπερκυβισμό και εξαγωγή από τιτάνιο

Kawasaki GPZ900R «White Fang»: Σπορ μετατροπή με υπερκυβισμό και εξαγωγή από τιτάνιο
9 Φωτογραφίες »

• Η Kawasaki GPZ900R από τη δεκαετία του 1980: αξιόπιστη βάση για το project
• Υπερκυβισμός κινητήρα στα 958 κ.εκ. με εξαγωγή τιτανίου
• Ρυθμιζόμενες Öhlins εμπρός-πίσω και ζάντες OZ Racing
• Αισθητική και αεροδυναμική τροποποίηση προστατευτικών και ρεζερβουάρ

Η Kawasaki GPZ900R από τη δεκαετία του 1980: αξιόπιστη βάση για το project

Η AC Sanctuary, οίκος μετατροπών γνωστός για το υψηλό αισθητικό του κριτήριο και τις μηχανικά προσεγμένες του κατασκευές, δημιούργησε τη «White Fang», ένα μοντέλο βασισμένο στην Kawasaki GPZ900R από τη δεκαετία του 1980. Η ομάδα εξειδικεύεται στην ανακατασκευή και βελτίωση κλασικών μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων, χρησιμοποιώντας προηγμένα εξαρτήματα και τεχνικές σχεδίασης. Το συγκεκριμένο μοντέλο αναδεικνύει την τεχνογνωσία της εταιρείας στη διατήρηση της κλασικής αισθητικής με σύγχρονες αναβαθμίσεις. Ο Ιάπωνας ιδιοκτήτης του αρχικού μοντέλου ζήτησε την εξατομίκευση της μοτοσυκλέτας του με συγκεκριμένες προδιαγραφές, ώστε να ενσωματώσει όσο το δυνατόν πιο σύγχρονες τεχνολογίες και τεχνικά χαρακτηριστικά.
 

Υπερκυβισμός κινητήρα στα 958 κ.εκ. με εξαγωγή τιτανίου

Ο κινητήρας υπέστη σημαντική αναβάθμιση από την ομάδα DiNx με τη White Fang να έχει χωρητικότητα 958 κ.εκ. (από 908 κ.εκ.) χάρη στα έμβολα Wössner, μεγαλύτερης διαμέτρου 74,5 mm, για αυξημένη απόδοση και αξιοπιστία. Το σύστημα τροφοδοσίας περιλαμβάνει καρμπιρατέρ Mikuni TMR-MJN38 της Yoshimura, ενώ το σύστημα εξαγωγής είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο με εξάτμιση 4-1 της Nitro Racing. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει επίσης ένα αποδοτικότερο σύστημα ψύξης με μεγαλύτερο ψυγείο και μετατροπές στο σύστημα της λίπανσης, με στόχο τη διατήρηση της μακροβιότητας του κινητήρα.
 

Ρυθμιζόμενες Öhlins εμπρός-πίσω και ζάντες OZ Racing

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας έχει ενισχυθεί με τη χρήση εξαρτημάτων Nitro Racing και Sculpture, ώστε να υποστηρίζει την αναβάθμιση σε τροχούς 17 ιντσών. Με ειδική ενίσχυση σε κρίσιμα σημεία, όπως το λαιμό τιμονιού και το σημείο περιστροφής του ψαλιδιού, η κατασκευή προσφέρει αυξημένη ακαμψία. Η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins εμπρός και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, σχεδιασμένα για ασφάλεια κατά τη σπορ οδήγηση, χωρίς μεγάλες θυσίες στην άνεση. Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει δισκόφρενα Sunstar και δαγκάνες Brembo CNC, ενώ οι ζάντες OZ Racing GASS RS-A είναι κατασκευασμένες από σφυρήλατο αλουμίνιο.
 

Αισθητική και αεροδυναμική τροποποίηση προστατευτικών και ρεζερβουάρ

Η εμφάνιση της «White Fang» έχει υποστεί εκτενείς τροποποιήσεις, με στόχο να ενσωματώσει τον σύγχρονο εξοπλισμό και τις λειτουργικές ανάγκες της μοτοσυκλέτας, διατηρώντας ταυτόχρονα την κλασική της αίσθηση. Η μπροστινή ποδιά και το κάλυμμα του φαναριού τροποποιήθηκαν ώστε να ταιριάζουν με το νέο σύστημα φρένων και να εξασφαλίζουν επίσης τη βέλτιστη θέση των χειριστηρίων. Το ρεζερβουάρ αποκαταστάθηκε πλήρως και ο καλλιτεχνικός σχεδιασμός της είναι μοναδικός, με την υπογραφή του μοντέλου Chiparu Mizuno. Τα πλαϊνά προστατευτικά και η ουρά της μοτοσυκλέτας είναι επίσης τροποποιημένα, με βάση τις αυθεντικές πλαστικές επιφάνειες, αλλά με την απαραίτητη βελτίωση και εξειδίκευση για να προσφέρουν την καλύτερη λειτουργικότητα και εμφάνιση. Η ολοκλήρωση της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει μια σειρά από λεπτομέρειες, όπως ρυθμιζόμενα χειριστήρια και μανέτες, καθώς και πίνακα οργάνων που περιλαμβάνει μετρητές καυσίμου και θερμοκρασίας. Η μοτοσυκλέτα έχει υποβληθεί σε ενδελεχή έλεγχο και δοκιμές για να εξασφαλιστεί ότι κάθε μέρος λειτουργεί άψογα και ότι οι βελτιώσεις υπερπληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας αλλά και ικανοποιούν τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη.