• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα όργανα του Versys X 300 είναι ευδιάκριτα και δίνουν στον αναβάτη όλες τις πληροφορίες που χρείαζεται

Αισθητική

Το πληθωρικό κουστούμι και ο σχεδιασμός adventure χαρίζουν στο Versys X 300 την επιβλητική εμφάνιση μεγάλου κυβισμού. Ο τρόπος με τον οποίο είναι σχεδιασμένη η μοτοσυκλέτα προσφέρει την απαιτούμενη κάλυψη απο τον αέρα. Το fairing αλλά και το ντεπόζιτο είναι σχεδιασμένα με αρκετές γωνίες για να δίνουν μία πιο επιθετική εμφάνιση ενώ πέρα απο το βασικό του χρώμα υπάρχουν πολλά μαύρα πλαστικά.Σε μαύρο χρώμα επίσης είναι βαμμένος ο κινητήρας, το πλαίσιο, το ψαλίδι και το πιρούνι. 


Η Kawasaki μέσα από την γκάμα αξεσουάρ που έχει για το Versys X 300, μπορεί να το διαμορφώσει σύμφωνα με τις ανάγκες του αναβάτη σε 2 εκδόσεις με την πρώτη να είναι για ταξίδια και την δεύτερη να είναι για αστική μετακίνηση. 

Στην Ελληνική αγορά το Versys X 300 θα διατεθεί σε δύο χρωματισμούς με τον έναν να είναι το πράσινο και τον άλλο να είναι γκρί.

 
  • Πανος

    Κωστας Τ αναφερεσαι σε playbike. Εγω μιλαω για τα καθημερινα all-around μηχανακια που εχουν παρει την θεση της καθημερινης χρηστικης μηχανης.

     
  • Κωστας Τ

    Δεν έχει σημασία ποιος ανακαλύπτει κάτι αλλα ποιος το εξελίσει... ωραία κάποιος ανακάλυψε και το ποδήλατο ποιος τον θυμάται? κανεις ... Στην κατηγορία adventure - off road μια είναι η εταρεία η οποία ειναι μπροστά και αυτη είναι η ΚΤΜ.

     
  • Πανος

    Την κατηγορια αυτη την εχει "ανακαλυψει" η HONDA εδω και χρονια με το CB500X. Χαμηλο βαρος, καταναλωση και εξοδα συντηρησης, ευελιξια στην πολη, δυνατοτητα ταξιδιων και η απαραμιλλη αξιοπιστια και μεταπωλητικη αξια που εχουν ολες οι μηχανες της. Οι υπολοιποι οπως παντα ακολουθουν.

      2
  • Antonis

    Οι μηχανές χαμηλού κυβισμού έρχονται στο προσκήνιο και στις ανεπτυγμένες αγορές λόγω κρίσης. Τα τεράστια μεγέθη των αγορών της Κίνας και της Ινδίας ορίζουν τις εξελίξεις στην μοτοκίνηση και αυτές οι αγορές επιβάλουν μηχανές χαμηλής κατανάλωσης. Οι Honda, KTM και BMW είναι μερικές από τις μη ενδημικές βιομηχανίες που κατέχουν σημαντικά μερίδια αγοράς σε αυτές τις χώρες. Έτσι φτάνουμε και στο παρουσιαζόμενο Kawasaki, το οποίο κατά την προσωπική μου άποψη είναι πολύ ερωτεύσιμο και θα ταιριάξει γάντι στο ελληνικό περιβάλλον , που προσπάθει να κάνει το άνοιγμα εκεί. Ευτυχώς όμως συνέπεια του ανοίγματος αυτού είναι ότι οι ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα επιλογής μοτοσυκλετών μικρότερου κυβισμού. Ένα ακόμα σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό, που δίνεται από τον κατασκευαστή στην αμερικάνικη ιστοσελίδα του, είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται σε 385.9 λίβρες δηλαδή 175 kg.

      5

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ