• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Kymco AK550

Κινητήρας – Πλαίσιο – Καινοτομικές λύσεις

Πηγή τροφοδοσίας του νέου μοντέλου είναι ένα υδρόψυκτος δικύλινδρος, 8-βάλβιδος κινητήρας με εκκεντροφόρους επικεφαλής, χωρητικότητας 550 κυβικών, από τον οποίο παίρνει το όνομα του το ΑΚ και χρησιμοποιεί τεχνολογία χαμηλής τριβής. Αποδίδει 53,5 ίππους στις 7,500 σ.α.λ και 5,6 kgm ροπής. Η σχεδόν οριζόντια τοποθέτηση κυλίνδρων βοηθάει στο να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, προς όφελος της οδηγικής συμπεριφοράς. Μάλιστα σύμφωνα με την εταιρία, η συγκεκριμένη χωρητικότητα, προσφέρει τέλεια ισορροπία μεταξύ βάρους, απόδοσης και κραδασμών. 

Η crossplane διάταξη στροφάλου στις 270 μοίρες και οι ειδικά σχεδιασμένοι αντικραδασμικοί άξονες, ευνοούν την ιδανική ροή του λιπαντικού, μειώνουν την θερμοκρασία και αυξάνουν την συνολική απόδοση του κινητήρα. Τα αντιθέτως κινούμενα έμβολα, μειώνουν αποτελεσματικά τους κραδασμούς και τις απώλειες ισχύος λόγω του φαινομένου της άντλησης αερίων, που δεν δημιουργεί μεγάλη συμπίεση στο θάλαμο των κάρτερ. Έτσι, ο κινητήρας περιστρέφεται ευκολότερα. Υπάρχουν δύο διαφορετικοί χάρτες απόδοσης για να επιλέξετε, ένας Full Power, για πλήρη ισχύ και το Rain Mode, με μικρότερη απόδοση 46,5 ίππων, για καταστάσεις μειωμένης πρόσφυσης. Οι εργασίες συντήρησης δεν απαιτούν κατέβασμα του κινητήρα, με άμεσο αντίκτυπο το χαμηλότερο κόστος χρήσης.  

Το αλουμινένιο πλαίσιο είναι κατασκευασμένο, για πρώτη φορά, από την ίδια την Kymco και αποδεικνύεται ιδιαίτερα ελαφρύ, εξασφαλίζοντας την απαραίτητη ακαμψία για σπορ οδήγηση, κάτι το οποίο διαπιστώσαμε και στο οδηγικό κομμάτι της παρουσίασης. Όλα τα μηχανικά μέρη έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη μέγιστη αντοχή με το ελάχιστο βάρος, με αποτέλεσμα την ιδανική κατανομή βάρους 50-50 στο εμπρός και πίσω μέρος. 

 

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ