LIVE: κίνηση στους δρόμους
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
  • Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας

Kymco Xciting VS 400: Με τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας

Υδρόψυκτος G5-SC στα 399cc με απόδοση 34 ίππων
Τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας του, "κοκαλώνουν" το scooter
Με Keyless σύστημα και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Στην τιμή των 6.990 ευρώ αποτελεί μία πολύ δυνατή επιλογή

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Υδρόψυκτος G5-SC στα 399cc με απόδοση 34 ίππων

H Kymco είναι μία εταιρεία με αναμφισβήτητη εξειδίκευση στα scooter, η οποία είναι εμφανής και σε μία από τις τελευταίες της δημιουργίες, το Xciting VS 400. Είναι ένα GT μοντέλο του οποίου τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις, δύσκολα θα συναγωνιστούν άλλοι "μονομάχοι στην αρένα". Εξοπλίζεται με τον νέο G5-SC μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 399cc, που αποδίδει 34 άλογα στις 7.250 σαλ και 37,5 Nm ροπής στις 5.750 σαλ. Έχει 4 επικεφαλής βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό, ενώ πετυχαίνει κατανάλωση της τάξης των 5λ/100χλμ περίπου με την αυτονομία του να φτάνει τα 250 χιλιόμετρα με το ρεζερβουάρ των 12,5 λίτρων. Μπορεί να ξεπεράσει τα 170 χλμ/ω σε τελική, κάτι το οποίο έχουμε διαπιστώσει και στην δοκιμή μας, και μπορεί να κινηθεί με εξαιρετική ευκολία σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου.

Τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας του,

Η πιο σημαντική ίσως επίδοση για ένα δίκυκλο, είναι η ικανότητά του να μειώνει την κινητή του ενέργεια όσο το δυνατό πιο γρήγορα , κοινώς να φρενάρει, διότι σαν δικυκλιστές είμαστε οι πιο ευάλωτοι χρήστες του οδικού δικτύου και τα φρένα είναι η μεγαλύτερη δικλείδα ασφαλείας μας (μαζί με τα ελαστικά). Το Kymco Xciting VS 400 σημείωσε στις μετρήσεις του Moto Τρίτη μία εντυπωσιακή επίδοση στην ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω, καλύτερη και από πολλές μεγάλες μοτοσυκλέτες, αφού χρειάστηκε μόλις 39,9 μέτρα. Αυτό το πετυχαίνει χάρη στους δύο πλευστούς δίσκους μαργαρίτα, διαμέτρου 280 χλστ εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και τον έναν πίσω στα 240 χλστ  με δαγκάνα ενός εμβόλου. Την πέδηση επιβλέπει η δικάναλη μονάδα ABS 9.1 της Bosch, ενώ η μετάδοση γίνεται με οδοντωτό ιμάντα. Στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιό του τοποθετείται εμπρός ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 110 χλστ και διπλό αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 107 χλστ. Το βάρος του scooter ανέρχεται στα 195 κιλά άνευ υγρών και γεμάτο φτάνει περίπου τα 210, τα οποία συμβαδίζουν με τα στάνταρ της κατηγορία των Maxi Scooter.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με Keyless σύστημα και ρυθμιζόμενη ζελατίνα

Στον κεντρικό διακόπτη δεν υπάρχει υποδοχή κλειδιού καθώς το scooter διαθέτει Keyless τεχνολογία, με την οποία ξεκλειδώνει αυτόματα όταν ο πομπός έρθει σε κοντινή απόσταση από αυτό, ενισχύοντας την αντικλεπτική του προστασία. Παράλληλα, από τον κεντρικό διακόπτη κλειδώνει το τιμόνι, ανοίγει η σέλα αλλά και το κάλυμμα κάτω από το οποίο κρύβεται η τάπα του ρεζερβουάρ για τον ανεφοδιασμό. Στον στάνταρ εξοπλισμό του, περιλαμβάνεται μία ρυθμιζόμενη καθ` ύψος ζελατίνα σε 5 θέσεις, για την ρύθμιση της οποίας δεν χρειάζονται εργαλεία. Όλα τα φωτιστικά σώματά του είναι τεχνολογίας LED και προσφέρουν μεγάλα επίπεδα φωτισμού ακόμα και σε σκοτεινούς δρόμους τις βραδινές ώρες. Οι μανέτες και των δύο φρένων είναι ρυθμιζόμενες, υπάρχει ένα πρακτικό χειρόφρενο για την ασφάλιση του scooter ακόμα και σε δρόμους με μεγάλη κλίση και τα ελαστικά του είναι διαστάσεων 120/70 εμπρός και 150/70 πίσω με τους τροχούς 15 και 14 ιντσών αντίστοιχα να προσδίδουν σταθερότητα και σιγουριά ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες αλλά και τις στροφές.

Στην τιμή των 6.990 ευρώ αποτελεί μία πολύ δυνατή επιλογή

Κοιτώντας στον πίνακα οργάνων ο αναβάτης θα βρει μία μεγάλη, έγχρωμη, TFT οθόνη πολλαπλών χρήσεων, που διαθέτει συνδεσιμότητα με εφαρμογή. Στα συστήματα ασφαλείας προστίθεται πέρα από το ABS και το Traction Control, το οποίο φροντίζει ώστε να μην χάνεται η πρόσφυση στον πίσω τροχό σε απότομες επιταχύνσεις, ενώ μπορεί μάλιστα να απενεργοποιηθεί μέσω μπουτόν στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Το scooter διαθέτει επίσης αλάρμ και δύο μεγάλα "ντουλαπάκια" στην ποδιά που κλειδώνουν ηλεκτρομαγνητικά  μέσω της κεντρικής κλειδαριάς. Στο αριστερό μάλιστα υπάρχει μία θύρα φόρτισης USB τάσης 12V. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα είναι φωτιζόμενος και σε αυτόν χωράει ένα Full Face κράνος. Ο εξοπλισμός του Kymco Xciting VS 400 είναι πλούσιος και τα χαρακτηριστικά του πολύ καλά για την κατηγορία του όπως επίσης και οι επιδόσεις του. Στην τιμή των 6.990 ευρώ αποτελεί μία πολύ δυνατή επιλογή στην κατηγορία των Maxi scooter και σίγουρα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον πολλών δικυκλιστών.


Ο λευκός χρωματισμός με τις κόκκινες λεπτομέρειες και τροχούς του δίνουν το πιο σπορ και επιθετικό look