MV Agusta: Στοχεύει το Premium Branding και MotoGP

MV Agusta: Στοχεύει το Premium Branding και MotoGP

O πρόεδρος της MV Agusta μίλησε σε συνέντευξη του για τους στόχους της εταιρείας και τις πρόσφατες κινήσεις της
Ξεκάθαρος στόχος: δημιουργία ενός υψηλής ποιότητας premium brand μοτοσυκλετών
Επιδιώκει την επιστροφή στο MotoGP χωρίς να την βάζει σε αυστηρά χρονικά πλαίσια

O πρόεδρος της MV Agusta μίλησε σε συνέντευξη του για τους στόχους της εταιρείας και τις πρόσφατες κινήσεις της

Η MV Agusta, ένα ιστορικό όνομα στον χώρο των μοτοσικλετών, μπαίνει σε μια νέα φάση υπό την ηγεσία του Hubert Trunkenpolz, Πρόεδρου και CEO της εταιρείας Schiranna. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη για το dueruote.it, ο Trunkenpolz μοιράζεται σημαντικές πληροφορίες για το μέλλον της εταιρείας, τις στρατηγικές και τους νέους στόχους.
 

Ξεκάθαρος στόχος: δημιουργία ενός υψηλής ποιότητας premium brand μοτοσυκλετών

Η εξολοκλήρου ιταλική εταιρεία, σύμφωνα με τον Trunkenpolz δεν επιδιώκει τη μέγιστη δυνατή παραγωγή σε σύντομο χρονικό διάστημα η οποία είναι φυσικά μέσα στους στόχους της, αλλά εστιάζει στην προσφορά προϊόντων πολυτελείας και premium ποιότητας. Στόχος είναι να αναδείξει την ποιότητα και την αποκλειστικότητα, με την παραγωγή να φτάνει όχι απαραίτητα τις 15,000 μοτοσυκλέτες ανά έτος όπως είχε δηλώσει παλαιότερα, αλλά με περισσότερη έμφαση στο να είναι το κορυφαίο brand στον τομέα της.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιδιώκει την επιστροφή στο MotoGP χωρίς να την βάζει σε αυστηρά χρονικά πλαίσια

Ενώ η MV Agusta είναι γνωστή για το πλούσιο αθλητικό της παρελθόν, ο Trunkenpolz επιβεβαιώνει ότι η εταιρεία σχεδιάζει την επιστροφή της στο MotoGP. Αν και δεν έχει δοθεί ακόμα συγκεκριμένη ημερομηνία, αυτός ο στόχος είναι σημαντικός για την ταυτότητα και τη φήμη της MV Agusta στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σύμμαχος της σε όλο αυτό, η KTM η οποία μεσω της συνεργασίας της με την MV Agusta έχει ήδη φέρει καινοτομίες και βελτιώσεις στις διαδικασίες παραγωγής της MV Agusta όπως στην αλυσίδα εφοδιασμού, στα υψηλής ποιότητας υλικά και στην τεχνογνωσία των δύο εταιρειών. Ανέφερε επίσης ότι ο σχεδιασμός και η παραγωγή θα παραμείνουν στην Ιταλία και εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στους ανθρώπους που εργάζονται με πάθος για την επίτευξη αυτών των στόχων.