LIVE: κίνηση στους δρόμους
Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
  • Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
  • Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
  • Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
  • Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
  • Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
  • Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
  • Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας
  • Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας

Malaguti Spectre 125: Παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας

- Κινητήρας που αποδίδει 9,7 ίππους, με όρθια τοποθετημένο κύλινδρο.
- Το μόνο παπί 125cc με μανέτα συμπλέκτη και πέντε ταχύτητες.
- Μεγάλα υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός και πίσω.
- Χαμηλό βάρος, χαμηλή κατανάλωση και τιμή 2.395 ευρώ.

Κινητήρας που αποδίδει 9,7 ίππους, με όρθια τοποθετημένο κύλινδρο

Ο τίτλος που αναφέρει το Malaguti Spectre 125 ως παπί με ψυχή μοτοσυκλέτας διόλου παραπλανητικός ή υπερβολικός είναι, καθώς μπορεί εξωτερικά να φέρει όλα τα εμφανισιακά χαρακτηριστικά ενός παπιού, όμως η «καρδιά» του, δηλαδή ο κινητήρας του, θα μπορούσε να εξοπλίζει οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα 125cc, χωρίς να γίνεται αντιληπτή η «καταγωγή» του. Ο τετράχρονος, μονοκύλιδρνος αερόψυκτος κινητήρας του Spectre 125 αποδίδει 9,7 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 9,6 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., επιδόσεις που ταιριάζουν με τα παπιά της κατηγορίας. Εκεί που διαφέρει είναι στο γεγονός ότι ο κύλινδρος είναι όρθια τοποθετημένος, όπως δηλαδή στις μοτοσυκλέτες και όχι οριζόντια, όπως στα υπόλοιπα παπιά της κατηγορίας, κάτι που συμβάλλει στη μικρότερη φθορά του πιστονιού λόγω μικρότερης τριβής.

Το μόνο παπί 125cc με μανέτα συμπλέκτη και πέντε ταχύτητες

Αλλη μια μεγάλη διαφορά είναι η ύπαρξη μανέτας συμπλέκτη καθώς και  το πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο επίσης έχει διάταξη μοτοσυκλέτας. Τα παπιά συνήθως εφοδιάζονται με τετρατάχυτο κιβώτιο με όλες τις ταχύτητες κάτω και την δυνατότητα να πας από 4η σε νεκρά (σασμάν μύλος). Εδώ όμως το σασμάν της Malaguti ακολουθεί τη μοτοσυκλετιστική φιλοσοφία, δηλαδή η πρώτη σχέση είναι κάτω και οι υπόλοιπες πάνω, με τη νεκρά να βρίσκεται ανάμεσα στην πρώτη και τη δευτέρα. Και ενώ στα λεγόμενα «Super Παπιά», που κινούνται στα 180cc έχουμε και άλλα παραδείγματα με μανέτα συμπλέκτη και εξατάχυτα μάλιστα κιβώτια, στην κατηγορία των 125cc το Spectre είναι το μόνο που έχει αυτά τα χαρακτηριστικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μεγάλα υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός και πίσω

Σε άλλα χαρακτηριστικά του μοντέλου, το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και ένα κεντρικά τοποθετημένο μονό αμορτισέρ πίσω. Εκεί όμως που θα στρέψεις απευθείας το βλέμμα σου, είναι το μεγάλο, τύπου μαργαρίτα, μπροστινό δισκόφρενο, το οποίο έχει διάμετρο 320mm (!), κάτι που συνήθως συναντάμε σε πολύ, πολύ μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες. Πίσω έχουμε ένα πιο «συμβατικό» δισκόφρενο 190mm (και πάλι αρκετά μεγάλο), ενώ οι δαγκάνες που πιάνουν πάνω τους είναι διπίστονη και μονοπίστονη εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Oι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 17” και τα ελαστικά που τις ντύνουν είναι διαστάσεων 90/80 και 120/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Χαμηλό βάρος, χαμηλή κατανάλωση και τιμή 2.395 ευρώ

Το Malaguti Spectre 125 σταματάει τη ζυγαριά στα 123 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 5 λίτρων, ενώ η εργονομία του και η κατανομή του βάρους το κάνουν να φαντάζει ακόμα ελαφρύτερο, ελισσόμενο με άνεση μέσα στην κίνηση της πόλης. Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 2,4 λίτρα στα 100 χλμ., ακόμα και αν το δουλεύεις συνεχώς σε υψηλές στροφές, κάνοντάς το έτσι ένα πολύ οικονομικό δίκυκλο και δίνοντάς σου αυτονομία 200 χιλιομέτρων, υπεραρκετή για τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη.
Η πολύ ανταγωνιστική τιμή του δε, στα 2.395 ευρώ, το κάνει σίγουρα έναν «πειρασμό» στην Α1 κατηγορία, ειδικά για κάποιον που θέλει ένα όχημα με τις βολικότατες διαστάσεις των παπιών, αλλά με κάποια χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας.