Mega Αφιέρωμα: 23 μοτοσυκλέτες - (Αντι- παπιά) με κάτω από 3.000 ευρώ

Mega Αφιέρωμα: 23 μοτοσυκλέτες - (Αντι- παπιά) με κάτω από 3.000 ευρώ

Από 2.095 και κάτω από 3.000 ευρώ (όσο ένα καλό παπί).
Mε καλύτερα συστήματα ασφάλειας.
9 μοτοσυκλέτες που κάνουν και για Delivery λόγω οικονομίας.
13 μοτοσυκλέτες που είναι ιδανικές για καθημερινά οχήματα κάτω από 3000 ευρώ

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BRIXTON: Κλείστε ένα test drive με το Cromwell 1200!

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Από 2.095 και κάτω από 3.000 ευρώ (όσο ένα καλό παπί)

Πολλοί νέοι αναβάτες αλλά και όσοι αναζητούν ένα όχημα καθημερινής μετακίνησης έχουν βρεθεί πολλές φορές στο δίλλημα παπί ή μοτοσυκλέτα. Και παρόλο που τα παπιά δεν απολαμβάνουν το μερίδιο αγοράς που είχαν κάποτε, διατηρούν ακόμα ένα φανατικό κοινό που «πίνει νερό στο όνομά τους». Όπλο των παπιών είναι φυσικά η χαμηλή τιμή τους, η μικρή κατανάλωση και το χαμηλό κόστος συντήρησης. Πλέον όμως, όλο και περισσότεροι κατασκευαστές βγάζουν στην αγορά προτάσεις στην Α1 κατηγορία (μέχρι 125cc), τα οποία προσφέρουν τα βασικά προτερήματα των παπιών, έχοντας πολλές φορές και καλύτερα συστήματα ασφαλείας. Συγκεντρώσαμε τις 22 μοτοσυκλέτες της αγοράς, με ανώτατο κόστος απόκτησης τα 3.000 ευρώ, μοντέλα τα οποία μπορούν να κάνουν τα παπιά να… ιδρώσουν.

Καλύτερα συστήματα ασφάλειας

Ένα βασικό πλεονέκτημα αυτών των μοτοσυκλετών είναι ότι έχουν κατά κανόνα καλύτερα συστήματα ασφάλειας από τα αντίστοιχης τιμής παπιά. Ενώ τα παπιά είναι κατά κανόνα εξοπλισμένα μόνο με σύστημα συνδαυσμένης πέδησης (CBS), πολλές από αυτές τις μοτοσυκλέτες εξοπλίζονται με ABS, ενώ επίσης οι δίσκοι εμπρός και πίσω είναι στάνταρ, ενώ στα παπιά συναντάμε αρκετές φορές τη λύση του ταμπούρου πίσω. Επίσης, η γεωμτερία είναι διαφορετική, με τις μοτοσυκλέτες να είναι πιο σταθερές, κάτι που οφείλεται σε ένα βαθμό και στα πιο χοντρά ελαστικά που έχουν κατά κανόνα σε σχέση με τα παπιά. Ακόμη, προσφέρουν και κάποια άλλα οφέλη, όπως τα ποιοτικότερα περιφερειακά, και η δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω των οθονών τους, ενώ συνήθως φέρουν και θύρα USB για τη φόρτιση των συσκευών του αναβάτη. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι 9 αυτές μοτοσυκλέτες κάνουν και για Delivery λόγω οικονομίας

Ένα χαρακτηριστικό αυτών των μοτοσυκλετών είναι ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στον «επαγγελματικό στίβο», ένα πεδίο που κατεξοχήν κυριαρχούσαν τα παπιά και πλέον μοιράζονται με τα σκούτερ. Όμως αυτές οι μοτοσυκλέτες θέλουν να μπουν επιθετικά και σε αυτό το κομμάτι καθώς, πληρούν τα βασικά κριτήρια ενώ όπως προαναφέρθηκε και πιο πάνω, τα περιφερειακά τους (φρένα και αναρτήσεις) είναι από το "πάνω ράφι" σε σχέση με τα παπιά, όπως για παράδειγμα το ανεστραμμένο πιρούνι που συναντάμε σε κάποιες από αυτές. Στα μειονεκτήματά τους είναι η ύπαρξη συμπλέκτη και τα ακριβότερα service λόγω των προαναφερθέντων περιφεριακών, όμως με τα κιλά τους να κρατιούνται χαμηλά είναι εύκολα χειρίσιμες, υπάρχει χώρος για κουτί πίσω και η κατανάλωσή τους όπως φαίνεται και στο πινακάκι παρακάτω είναι παρόμοια με των παπιών. 
 

Μοντέλο Τιμή  Ιπποδύναμη   Κατανάλωση*    Ντεπόζιτο   ABS/CBS   Βάρος 
Daytona Hobby 125 2.095 9 2.2 lt/100 9 lt. CBS 118
Daytona Monster 125 2.195 11 2.3 lt/100  7,2 lt. CBS 130
Benelli TNT 125 2.320 11 2.2 lt/100 18.8 lt.  CBS 124
QJMOTOR TRX 125 ABS 2.495 11.5 2.1 lt/100  13.5 lt. ABS 142
Benelli BN 125 2.560 11 1.7 lt/100  13.5 lt. CBS 142
Bajaj Pulsar NS 125 2.690 12 Δ.Α. 12 lt. ABS 148
Voge R 125 2.695 15 Δ.Α. 10 lt. ABS 128
QJMOTOR SRK 125 S ABS 2.795 15 2.5 lt/100  10 lt. ABS 143
Daytona DYMOTO 125 ABS 2.895 14 2.3 lt/100  14 lt. ABS 160
Motron Nomad 125 2.999 12.9 2.6 lt./100 13lt. CBS 149
 * Η κατανάλωση που αναφέρεται είναι αυτή που δηλώνουν οι κατασκευαστές, σύμφωνα με την μέθοδο WMTC3. Οι καταναλώσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι μεγαλύτερες.
Επισκεφτείτε τα τεστ του Mototriti για να δείτε τις καταναλώσεις που μετρήθηκαν σε πραγματικές συνθήκες. 

13 μοτοσυκλέτες που είναι ιδανικές για καθημερινά οχήματα κάτω από 3000 ευρώ

Εδώ έχουμε μοτοσυκλέτες των οποίων η μεγάλη διαφορά από τα παπιά είναι το στιλ. Αν και η κατηγορία της οικονομικής μετακίνησης έχει μετατοπιστεί από τα παπιά στα σκούτερ σε μεγάλο βαθμό, αυτά τα μοντέλα απευθύνονται σε αναβάτες που θέλουν τις κλασσικές, ρετρό γραμμές στο όχημα που χρησιμοποιούν, όσον κυβικών και αν είναι αυτό. Τα κριτήρια παραμένουν τα ίδια με της προηγούμενης παραγράφου. Πρόκειται για μοτοσυκλέτες που έχουν κόστος αγοράς κάτω από 3.000 ευρώ, μπορούν όλες να οδηγηθούν με δίπλωμα Α1 (ή και μόνο με δίπλωμα αυτοκινήτου) και οι καταναλώσεις τους κρατάνε και το κόστος χρήσης χαμηλά. Βασικό κριτήριο επιλογής αυτών των μοτοσυκλετών είναι η ρετρό εμφάνιση, καθώς όλες τους ομοιάζουν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό με μοντέλα των δεκαετιών `50-`80, την κατά πολλούς "Χρυσή εποχή της μοτοσυκλέτας". Εδώ έχει προστεθεί και το Daytona Explorer 125, που μπορεί μεν να είναι Adventure, αλλά ακολουθεί την σχεδίαση παλαιότερων μοντέλων αυτής της υποκατηγορίας, οπότε ταιριάζει καλύτερα εδώ παρά στα «μοντέρνα» μοντέλα της προηγούμενης παραγράφου. 

Μοντέλο Τιμή  Ιπποδύναμη   Κατανάλωση*  ABS/CBS   Βάρος 
Gemini Scrambler 125 2.250 9.8 2.3 lt/100  CBS 126
Keeway K-Light 125 2.305 10.6 2.5 lt/100  CBS 151
Keeway X-Light 125 2.320 11.1 Δ.Α. CBS 130
Brixton Crossfire 125XS 2.395 11.1 2.4 lt/100  CBS 111
Keeway Superlight 125 2.410 10.6 2.6 lt/100  CBS 134
QJMOTOR SRV 125 ABS 2.695 15 2.5 lt/100  ABS 150
Daytona Explorer 125 2.695 12.2 2.8 lt/100  CBS 149
Brixton Cromwell 125  2.795 11.1 2.3 lt/100  CBS 134
Motron Revolver 125 2.799 10.6 1.9 lt./100  CBS 141
Daytona Rockstar 125 2.895 14 2.3 lt./100  CBS 160
Zontes G125 ABS 2.895 14.7 2.5 lt/100  ABS 160
Brixton Felsberg 125 2.945 11.1 2.5 lt./100  CBS 134
Brixton Cromwell 125 ABS 2.945 11.1 2.3 lt./100  ABS 134
        * Η κατανάλωση που αναφέρεται είναι αυτή που δηλώνουν οι κατασκευαστές, σύμφωνα με την μέθοδο WMTC3. Οι καταναλώσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι μεγαλύτερες.
Επισκεφτείτε τα τεστ του Mototriti για να δείτε τις καταναλώσεις που μετρήθηκαν σε πραγματικές συνθήκες. 

Σελίδα 2Daytona Hobby 125
Σελίδα 3Daytona Monster 125
Σελίδα 4Benelli TNT 125
Σελίδα 5QJMOTOR TRX 125 ABS
Σελίδα 6Benelli BN 125
Σελίδα 7Bajaj Pulsar NS 125
Σελίδα 8Voge 125 R
Σελίδα 9QJMOTOR SRK 125 S
Σελίδα 10Daytona DYMOTO 125
Σελίδα 11Motron Nomad 125
Σελίδα 12Gemini Scrambler 125
Σελίδα 13Keeway K-Light 125
Σελίδα 14Keeway X-Light 125
Σελίδα 15Brixton Crossfire 125 XS
Σελίδα 16Keeway Superlight 125 Standard Edition
Σελίδα 17QJMOTOR SRV 125 ABS
Σελίδα 18Daytona Explorer 125
Σελίδα 19Brixton Cromwell 125
Σελίδα 20Motron Revolver 125
Σελίδα 21Daytona Rockstar 125
Σελίδα 22Zontes G 125
Σελίδα 23Brixton Felsberg 125
Σελίδα 24Brixton Cromwell 125 ABS