Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
  • Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
  • Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
  • Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
  • Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
  • Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
  • Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο
  • Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο

Mega Test ελαστικών: Δοκιμάζουμε 5 Best seller σε στεγνό και βρεγμένο

- Στην "μάχη" Bridgestone, Dunlop, Michelin, Mitas και Pirelli.
- Φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα στο στεγνό και από τα 80 χλμ./ώρα στο βρεγμένο.
- Καλύτερη συνολική βαθμολογία το Michelin Power 6.
- Καλύτερο στο βρεγμένο το Bridgestone Batllax S23.

Μετά από μια πλήρης και απαιτητική δοκιμή για τα 5 Best Seller ελαστικά στη δημοφιλή κατηγορία των sport μοτοσυκλετών , το Mototriti δίνει απαντήσεις για το ποιο ελαστικό φρενάρει καλύτερα στο στεγνό και ποιο στο βρεγμένο.
 Δεν είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιούμε συγκριτικές δοκιμές ελαστικών. ¶λλωστε το Μototriti είναι το μοναδικό μέσο που κάνει κάτι τέτοιο, έχοντας ως μοναδικό σκοπό να αναδείξει την αποτελεσματικότητα του κάθε ελαστικού όχι μόνο σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Επιλέξαμε τα 5 πιο δημοφιλή σπορ ελαστικά για μοτοσυκλέτα και τα πιέσαμε, για να δούμε πως ακριβώς συμπεριφέρονται όταν η κατάσταση τείνει να γίνει οριακή.
Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στην πίστα των Μεγάρων την οποία «κλείσαμε» αποκλειστικά για αυτό το σκοπό, ώστε να ανακαλύψουμε πόσο αποδοτικό είναι το κάθε ελαστικό σε διαδικασία απότομης επιβράδυνσης, το λεγόμενο φρενάρισμα πανικού.
Φυσικά δεν χρειάζεται να τονίσουμε την σπουδαιότητα του συγκεκριμένου τεστ, καθώς ο καθένας από μας αντιλαμβάνεται πόσο σημαντικό είναι ένα ελαστικό να φρενάρει σωστά και γρήγορα,  αφού λίγα μέτρα παραπάνω μπορεί να μας σώσουν ή να μας σκοτώσουν!
Το επόμενο βήμα ήταν να εξασφαλίσουμε ίδιες συνθήκες για όλα τα ελαστικά. Επομένως όλα τα φρεναρίσματα έγιναν με την ίδια μοτοσυκλέτα, μια Yamaha Tracer 9 GT, best seller της κατηγορίας και φυσικά στο ίδιο σημείο το οποίο είχαμε οριοθετήσει με κορίνες, μια δυνατότητα που μας δίνει η εξάλλου η χρήση της πίστας.
Μετρήσαμε λοιπόν φρενάρισμα τόσο σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο, αφού με τη χρήση υδροφόρας δημιουργούσαμε συνεχώς συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος.  Και επειδή τα νούμερα είναι αυτά που καθορίζουν το τελικό αποτέλεσμα, οι μετρήσεις έγιναν με τα ειδικά δορυφορικά όργανα του Moto Τρίτη, με αυτά που μετράμε με ακρίβεια τις επιδόσεις σε όλα τα μοντέλα που δοκιμάζουμε. Το φρενάρισμα πανικού έγινε από τα 100 χιλιόμετρα στο στεγνό και από τα 80 χιλιόμετρα στο βρεγμένο, ώστε να βρούμε πόσα μέτρα χρειάζεται το κάθε ελαστικό μέχρι να ακινητοποιηθεί πλήρως.
Για τις αλλαγές των ελαστικών είχαμε μαζί μας για ακόμα μια φορά το κατάστημα Wheel City του κυρίου Δημήτρη Λιγνού, το οποίο πραγματοποιούσε  επί τόπου τις αλλαγές των ελαστικών σε ρυθμούς … Pit Stop και μας βοήθησε να ολοκληρώσουμε επιτυχώς τη διαδικασία. Τον ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο που μας διέθεσε καθώς και την πολύτιμη εμπειρία του στον τομέα των ελαστικών.
 Τα ελαστικά  που επιλέξαμε είναι  διάστασης 120/70-17 εμπρός  και 180/55-17 πίσω, η κατεξοχήν sport διάσταση που ταιριάζει σε αρκετούς τύπους μοτοσυκλετών. Είναι όλα κατάλληλα για γρήγορη οδήγηση στο δρόμο, ενώ δεν θα πουν όχι σε ενδεχόμενη χρήση πίστας. Βέβαια το ζητούμενο εδώ είναι τι κάνουν όταν κληθούν να επιβραδύνουν απότομα τη μοτοσυκλέτα και η αλήθεια είναι ότι τα χαρακτηριστικά τους δημιουργούν a priori υψηλές προσδοκίες.
 
Έτσι στο τεστ συμμετείχαν αλφαβητικά τα

  • Bridgestone Batllax S23
  • Dunlop Sportsmart MK3
  • Michelin Power 6
  • Mitas Sport Force+
  • Pirelli Diablo Rosso III

Σελίδα 2Bridgestone Battlax S23
Σελίδα 3Dunlop Sportsmart MK3
Σελίδα 4Michelin Power 6
Σελίδα 5Mitas Sport Force+
Σελίδα 6Pirelli Diablo Rosso III
Σελίδα 7Συμπέρασμα