Μείωση πωλήσεων σημειώνει η KTM το τελευταίο έτος

Μείωση πωλήσεων σημειώνει η KTM το τελευταίο έτος

Για αρκετά χρόνια παρουσίαζε μεγάλη ανάπτυξη
Μείωση δαπανών μέσω και της συνεργασίας με Bajaj και CFMoto
H MV Agusta ήταν πολύτιμη προσθήκη, αύξησε όμως τις προκλήσεις
Πρόβλεψη για μείωση εσόδων 10-15% για το 2024

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Για αρκετά χρόνια παρουσίαζε μεγάλη ανάπτυξη

Στο πρόσφατο παρελθόν της η KTM σημείωνε υψηλά νούμερα πωλήσεων κατατάσσοντας την μαζί με την μητρική της εταιρεία, Pierer Mobility Group, στην κορυφή της αγοράς με τα καινοτόμα προϊόντα τους να έχουν μεγάλη ζήτηση και αναγνωρισιμότητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, αυτή η εικόνα δεν είναι πάντα μόνιμη καθώς όπως φαίνεται η κατάσταση της Piere Mobility Group αλλάζει δραματικά. Οι οικονομικές και αγοραστικές συνθήκες που κάποτε υποστήριζαν την ανάπτυξη της εταιρείας εμφανίζουν πτώση φέρνοντας νέες προκλήσεις.
 

Μείωση δαπανών μέσω και της συνεργασίας με Bajaj και CFMoto

Η Pierer Mobility Group υποχρεώνεται να επαναξιολογήσει τις επιχειρηματικές της στρατηγικές, να περικόψει δαπάνες και ενδεχομένως να προβεί σε δύσκολες αποφάσεις όπως οι απολύσεις. Η απόφαση για την κατάργηση περίπου 300 θέσεων εργασίας και τη μεταφορά μεγαλύτερου μέρους της παραγωγής στην Ινδία και την Κίνα είναι μια κίνηση που αποσκοπεί στην εξοικονόμηση κόστους παραγωγής αλλά και καλύτερης εκμετάλλευσης της συνεργασίας της με τις Bajaj και CFMoto.  Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο γερμανικό τύπο, ο επικεφαλής της MV Agusta μέσω της Pierer Mobility Group παραδέχτηκε λάθη που έγιναν την περίοδο που ακολούθησε την πανδημία και είχαν αποτέλεσμα την μείωση του τζίρου.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

H MV Agusta ήταν πολύτιμη προσθήκη, αύξησε όμως τις προκλήσεις

Η κατάσταση επιδεινώθηκε μετά την απόκτηση του πλειοψηφικού μεριδίου της MV Agusta, μια κίνηση που προσέγγισε μεγάλη προσοχή και συζήτηση στην αγορά. Η MV Agusta, μια ιστορική και πολυτελή εταιρεία ιταλικών μοτοσυκλετών, αποτέλεσε μια πολύτιμη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της Pierer Mobility Group φέρνοντας όμως επιπλέον προκλήσεις στη διαχείριση της. Στις 30 Ιουνίου 2023, η εταιρεία κατέγραφε 6,314 εργαζομένους. Ένα χρόνο μετά, στην 1η Ιουνίου 2024, ο αριθμός αυτός μειώθηκε στους 6,024, δηλαδή μια μείωση 290 εργαζομένων. Με την εξαγορά της MV Agusta, 213 νέοι εργαζόμενοι ενσωματώθηκαν στην Pierer Mobility Group. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του ίδιου χρονικού διαστήματος, υπήρξε επίσης μια μαζική απόλυση 373 εργαζομένων στο πρώτο εξάμηνο του 2024. Οι απολύσεις αυτές ξεπέρασαν τον αριθμό των προσλήψεων που αφορούσαν την εξαγορά της MV Agusta, με αποτέλεσμα τη συνολική μείωση των εργαζομένων.
 

Πρόβλεψη για μείωση εσόδων 10-15% για το 2024

Η εξαμηνιαία έκθεση της Pierer Mobility Group δείχνει μια σαφή εικόνα του δύσκολου περιβάλλοντος στο οποίο κινείται η Pierer Mobility Group. H πρόβλεψη για μείωση των εσόδων κατά 10 έως 15% για το σύνολο του έτους 2024 είναι ένδειξη των σημαντικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η εταιρεία με αυτές να οφείλονται σε παράγοντες όπως η μείωση της ζήτησης, ο ανταγωνισμός ή προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Η Pierer Mobility Group έχει ήδη ξεκινήσει την “εξυγίανση” με μια σειρά δράσεων οι οποίες ενδεχομένως να επηρεάσουν περεταίρω το εργατικό δυναμικό της εταιρείας και την γενικότερη μείωση του κόστους προκειμένου να ενισχύσει τις προοπτικές βιωσιμότητας της σε ένα αβέβαιο οικονομικό τοπίο.