Πιρούνι Showa με ελατήρια, ίδιο με του CRF450R

9% μεγαλύτερη ιπποδύναμη

Νέα CRF250R

Η Honda ανακοίνωσε τις αλλαγές για την καινούργια CRF250R του 2018. Η νέας σχεδίασης μοτοσυκλέτα περιλαμβάνει καινούργιο κινητήρα με στάνταρ ηλεκτρική μίζα για την εκκίνησή του και βελτιωμένο πλαίσιο.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Στη νέα CRF250R την παράσταση κλέβει ο κινητήρας που είναι ολοκαίνουργιος για το 2018. Στόχος κατά τη σχεδίασή του, ήταν η βελτιωμένη επιτάχυνση και η ευκολία στην οδήγηση. Για να το πετύχουν αυτό, οι άνθρωποι της Honda, άλλαξαν το λόγο της διαμέτρου επί της διαδρομής του κινητήρα των 249,4 κυβικών εκατοστών, χρησιμοποίησαν νέο στρόφαλο και άλλαξαν πολλά από τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα. Αυτό οδήγησε σε μια αύξηση της δύναμης κατά 9% και οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι το νέο μοντέλο είναι 3% πιο γρήγορο στα πρώτα 10 μέτρα και 3,6% στα πρώτα 30 μέτρα κι έτσι προσφέρει πολύ γρήγορες εκκινήσεις.

Η στάνταρ ηλεκτρική μίζα, αντικαθιστά τη μανιβέλα και υπόσχεται εύκολες και άμεσες εκκινήσεις μετά από πτώση ή σβήσιμο του κινητήρα. Η μπαταρία που την τροφοδοτεί είναι μια ιόντων λιθίου που ζυγίζει μόλις 650 γραμμάρια, για να μείνει το βάρος χαμηλά μετά την προσθήκη της μίζας. Επίσης, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης την απόκριση του γκαζιού, ανάλογα με τις συνθήκες και το έδαφος που θα κινηθεί.

Το πλαίσιο και η ανάρτηση προέρχονται από το μεγαλύτερο CRF450R με το μεταξόνιο να είναι 3 χιλιοστά μικρότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Το πιρούνι με αέρα της Showa, έχει αντικατασταθεί με ένα 49 χιλιοστών με ελατήρια της ίδιας εταιρείας και είναι αυτό που χρησιμοποιεί το CRF450R. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην εξοικονόμηση βάρους, έτσι το νέο πλαίσιο είναι 340 γραμμάρια ελαφρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ κατά 200 γραμμάρια “αδυνάτισε” ο συμπλέκτης. Το ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και ζυγίζει 513 γραμμάρια λιγότερο από το πλαστικό που αντικαθιστά.

Αναμένουμε πληροφορίες σχετικά με το πότε θα είναι διαθέσιμα και το πού θα κινηθούν οι τιμές.