Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος
  • Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος

Νέα Multistrada V4S Grand Tour: Ο ιδανικός ταξιδιωτικός σύντροφος

V4 Granturismo με 170 άλογα & έλεγχος βαλβίδων ανά 60.000 χλμ
Monoblock δαγκάνες της Brembo με δίσκους 330 χλστ εμπρός
Όλα τα συστήματα ασφαλείας που μπορείς να φανταστείς
Μοτοσυκλέτα ικανή να γυρίσει τον κόσμο στα 30.000 ευρώ

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

V4 Granturismo με 170 άλογα & έλεγχος βαλβίδων ανά 60.000 χλμ

Η Multistrada V4S Grand Tour, αποτελεί την νέα προσθήκη στην μεγάλη οικογένεια Multistrada της Ducati, η οποία είναι απόλυτα εξοπλισμένη για να σε ταξιδέψει με την μέγιστη δυνατή άνεση σε κάθε γωνιά του κόσμου. Ο κινητήρας της γνωστός, V4 Granturismo στα 1.158cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και δεσμοδρομικές φυσικά βαλβίδες, που χαρίζει χαμόγελα με την ζωντανή λειτουργία του και την ισχύ του, αφού αποδίδει 170 άλογα στις 10.500 σαλ και 125 Nm ροπής στις 8.750 σαλ. Το ρεζερβουάρ των 22 λίτρων μπορεί να της χαρίσει αυτονομία μεγαλύτερη από 300 χιλιόμετρα με την μέση κατανάλωση 7λ/100χλμ, για όσους δεν επηρεάζονται εύκολα από το μικρόβιο της ταχύτητας, ενώ αυτή φυσικά αυξάνεται σε συνθήκες σπορ οδήγησης. Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί με την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα στο επίκεντρο αφού τα διαστήματα ελέγχου των διάκενων των βαλβίδων, έρχονται ανά 60.000 χιλιόμετρα, πράγμα που σημαίνει ότι ένας μέσος αναβάτης μπορεί να χρειαστεί να κάνει αυτή την εργασία στην μοτοσυκλέτα του μία μόνο φορά. Παράλληλα οι αλλαγές λαδιών γίνονται ανά 15.000 χιλιόμετρα ενώ η εγγύηση της μοτοσυκλέτας είναι 4ετής. Θετικό στοιχείο του κινητήρα αυτού, είναι το γεγονός ότι ο στροφαλοφόρος άξονας περιστρέφεται με φορά αντίστροφη από αυτή των τροχών, ώστε να μειώνεται το γυροσκοπικό φαινόμενο που δημιουργούν, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η οδηγική της συμπεριφορά και η ευκολία με την οποία "πέφτει" από την μία στροφή στην άλλη ενώ όπως είναι γνωστό και από προηγούμενα μοντέλα Multistrada V4, όταν η μοτοσυκλέτα έρχεται σε στάση ή κινείται με χαμηλές στροφές οι δύο πίσω κύλινδροι απενεργοποιούνται, δεν έχουν δηλαδή ανάφλεξη. Έτσι επιτυγχάνεται η μείωση της θερμοκρασίας τους και της ζέστης που φτάνει στον αναβάτη (αφού οι πίσω κύλινδροι είναι πιο κοντά σε αυτόν και δεν δέχονται αρκετό αέρα σε αντίθεση με τους άλλους δύο), όπως επίσης και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
 

Monoblock δαγκάνες της Brembo με δίσκους 330 χλστ εμπρός

Εκτός από έναν κινητήρα διαμάντι με απίστευτη ελαστικότητα και δύναμη που εξιτάρει κάθε αναβάτη, η Multistrada V4S Grand Tour εξοπλίζεται και με υψηλής ποιότητας περιφερειακά, όπως άλλωστε αρμόζει σε μία Ducati και ειδικά με αυτή την τιμή. Επιταχύνει γρήγορα, φρενάρει γρηγορότερα, αφού στο σύστημα πέδησης συναντάμε monoblock, τετραπίστονες, ακτινικές δαγκάνες της Brembo εμπρός με 2 πλευστούς δίσκους 330 χλστ και δαγκάνα 2 εμβόλων πίσω, επίσης της Brembo σε έναν πλευστό δίσκο 265 χλστ. Η μονάδα IMU δεν θα μπορούσε να λείπει και προσδίδει λειτουργία cornering στην μονάδα του ABS αλλά και του Traction Control. Οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που τοποθετούνται στο αλουμινένιο monocoque πλαίσιο, αποτελούνται από ένα στιβαρό, ανεστραμμένο, τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 50 χλστ της USD εμπρός, που ρυθμίζεται ως προς την συμπίεση και την επαναφορά και έχει διαδρομή 170 χλστ και ένα κεντρικά τοποθετημένο πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 180 χλστ. Το ψαλίδι είναι επίσης από χυτό αλουμίνιο ενώ οι στις αναρτήσεις υπάρχει η τεχνολογία Ducati Skyhook της ιταλικής εταιρείας, της οποίας το όνομα υπαινίσσεται ότι ο αναβάτης νιώθει σαν να κρεμιέται η μοτοσυκλέτα του από τον ουρανό, λόγω της εξαιρετικής ποιότητας κύλισης που χαρίζει η αυτόματη, ηλεκτρονική ρύθμισή τους σε πραγματικό χρόνο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όλα τα συστήματα ασφαλείας που μπορείς να φανταστείς

Η μοτοσυκλέτα αυτή αποτελεί μία από τις πιο τεχνολογικά προηγμένες, που μπορεί κανείς να βρει στην αγορά αυτή τη στιγμή και εξοπλίζεται με όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας με την υπογραφή της Ducati. Το σύστημα με τα δύο ραντάρ, εμπρός και πίσω, προσδίδει στο Multistrada Adaptive Cruise Control (ACC), με το οποίο μπορεί να ακολουθεί το προπορευόμενο όχημα με την ίδια ταχύτητα, ενώ ο αναβάτης έχει την δυνατότητα να ρυθμίσει την απόσταση στην οποία το ακολουθεί σε 4 επίπεδα. Παράλληλα, για την ασφάλεια του αναβάτη έχει και το σύστημα προειδοποίησης τυφλής γωνίας με δύο έξυπνα τοποθετημένα LED φωτάκια στα "φρύδια" των καθρεπτών τα οποία ανάβουν και στην περίπτωση που πλησιάζει κάποιο άλλο όχημα από πίσω με μεγάλη ταχύτητα. Σε περίπτωση απότομων επιβραδύνσεων το πίσω φανάρι αναβοσβήνει ώστε να προειδοποιεί τους υπόλοιπους οδηγούς και τα φώτα ημέρας είναι επίσης LED. Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με αμφίδρομο Qucishifter για άμεσες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, ημιενεργητικές αναρτήσεις που "διαβάζουν" το οδόστρωμα και ρυθμίζουν ιδανικά την απόσβεση, ρυθμιζόμενο Traction Control, Q+DWC (Ducati Wheelie Control) που φροντίζει για την βέλτιστη δυνατή επιτάχυνση κρατώντας τον εμπρός τροχό στο έδαφος και VHC, ένα σύστημα που διευκολύνει την εκκίνηση της μοτοσυκλέτας στις ανηφόρες ακόμα και αν αυτή είναι φορτωμένη και υπάρχει συνεπιβάτης. Οι ανέσεις όμως δεν σταματάνε εδώ αφού το Ride By Wire επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει το Riding Mode που επιθυμεί, τα Cornering Lights φωτίζουν το εσωτερικό της στροφής ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας, ενώ τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι φωτιζόμενα. Η TFT οθόνη 6,5 ιντσών έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας και πλοηγό ενώ σε αυτήν αναγράφεται και η πίεση & θερμοκρασία των ελαστικών χάρη στο TPMS.
 

Μοτοσυκλέτα ικανή να γυρίσει τον κόσμο στα 30.000 ευρώ

Ομολογουμένως είναι μία μοτοσυκλέτα "για λίγους" ενώ διαθέτει όλα τα στοιχεία που την κάνουν έναν γνήσιο "χιλιομετροφάγο" στον στάνταρ εξοπλισμό. Θερμαινόμενα γκριπς και σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη που ρυθμίζονται σε δύο επίπεδα, επιπρόσθετα LED προβολάκια που ενισχύουν την ορατότητα και σε συνθήκες ομίχλης, Hands Free τάπα βενζίνης που διευκολύνει τον ανεφοδιασμό, κεντρικό σταντ και σκληρές, πλαστικές πλαϊνές βαλίτσες συνολικής χωρητικότητας 60 λίτρων που συνθέτουν μία απόλυτα αρμονική εικόνα με τις γραμμές τους όταν είναι τοποθετημένες πάνω στη μοτοσυκλέτα. Οι τροχοί του Multistrada V4S Grand Tour είναι 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, γεγονός που διευκολύνει τον χειρισμό της σε πιθανές χωμάτινες διελεύσεις, ενώ τα ελαστικά της είναι διαστάσεων 120/70 και 170/60 αντίστοιχα, με τα πρώτα τοποθέτησης να είναι τα Scorpion Trail II της Pirelli. Έρχεται σε έναν ειδικό χρωματισμό που τραβάει τα βλέμματα (μετά από το γεγονός ότι είναι Ducati), ενώ υπάρχει πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ στα οποία συμπεριλαμβάνονται μηχανικά μέρη της μοτοσυκλέτας όπως συστήματα εξάτμισης, συμπλέκτες, τροχοί, αισθητικές προσθήκες όπως βαμμένες δαγκάνες και εξαρτήματα για να την φέρεις στα μέτρα σου σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες όπως κάγκελα και καλύμματα προστασίας, διαφορετικοί ανεμοθώρακες, σέλες και κιτ χαμηλώματος, διαφορετικές μανέτες, βαλίτσες μαλακές και σκληρές και βάσεις βαλιτσών.

Η τιμή της ξεκινάει από τα 30.000 ευρώ