LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέα έκδοση Honda NT1100 2025 με ηλεκτρονική ανάρτηση
Νέα έκδοση Honda NT1100 2025 με ηλεκτρονική ανάρτηση
Νέα έκδοση Honda NT1100 2025 με ηλεκτρονική ανάρτηση
  • Νέα έκδοση Honda NT1100 2025 με ηλεκτρονική ανάρτηση
  • Νέα έκδοση Honda NT1100 2025 με ηλεκτρονική ανάρτηση
  • Νέα έκδοση Honda NT1100 2025 με ηλεκτρονική ανάρτηση

Νέα έκδοση Honda NT1100 2025 με ηλεκτρονική ανάρτηση

Θα κυκλοφορήσει σε τρείς εκδόσεις με χειροκίνητο και DCT κιβώτιο
Κινητήρας δικύλινδρος εν σειρά 1.084 κυβικά με ισχύ 100 ίππους
Βελτιωμένος κινητήρας και ECU
Ανάρτηση Showa EERA με τρείς προεπιλεγμένες ρυθμίσεις και ρύθμιση User

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Θα κυκλοφορήσει σε τρείς εκδόσεις με χειροκίνητο και DCT κιβώτιο

Η Honda επιβεβαίωσε σημαντικές αναβαθμίσεις για το μοντέλο NT1100 του 2025 στο οποίο έρχεται να προστεθεί μια τρίτη έκδοση, στις δύο υπάρχουσες, με κορυφαία καινοτομία την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Showa EERA. Το νέο NT1100 2025, με τεχνολογικές και μηχανικές αναβαθμίσεις, ενισχύει την απόδοση και την  άνεση στις μακρινές διαδρομές, προσφέροντας τόσο χειροκίνητες όσο και αυτόματες εκδόσεις DCT. Με νέες ρυθμίσεις στον κινητήρα, ανανεωμένη αεροδυναμική και ποικιλία  χρωμάτων, το NT1100 στοχεύει να συνεχίσει την παράδοση της Honda στις τουριστικές μοτοσυκλέτες, προσφέροντας υψηλή απόδοση και εξαιρετική ποιότητα κύλισης.
 

Κινητήρας δικύλινδρος εν σειρά 1.084 κυβικά με ισχύ 100 ίππους

Το Honda NT1100 2025 έρχεται με τρεις εκδόσεις. Η βασική έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο, η έκδοση DCT  με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για άνετες αλλαγές ταχυτήτων και η νέα έκδοση με ηλεκτρονική ανάρτηση Showa EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment), που ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης για μέγιστη άνεση και ευελιξία. Και οι τρείς εκδόσεις διαθέτουν τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 1.084 κυβικών με ισχύ 100 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή επιτυγχάνεται από τα 103,1 Nm του προηγούμενου μοντέλου στα 111.17 Nm του νέου και αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές, στις 5.500 σ.α.λ. αντί στις 6.250 σ.α.λ. του προηγούμενου μοντέλου.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Βελτιωμένος κινητήρας και ECU

Ο δικύλινδρος κινητήρας 1,084cc του NT1100 έχει βελτιωθεί με τη διάμετρο και τη διαδρομή των εμβόλων του κινητήρα που προέρχεται από το Africa Twin, να παραμένουν ίδιες (92 και 81,5 χλστ αντίστοιχα), με τις αλλαγές να βρίσκονται στον θάλαμο καύσης του οποίου η σχέση συμπίεσης αυξάνεται στο 10,5:1 από 10,1:1. Ο στρόφαλος διατηρεί τα διαστήματα ανάφλεξης 270 μοιρών, και παραμένει ίδιος.  Το νέο NT1100 είναι εξοπλισμένο με νέα αναθεωρημένη ECU, η οποία σε συνδυασμό με τον ανανεωμένο κινητήρα ενισχύει την ροπή στα χαμηλά και μεσαία επίπεδα.
 

Ανάρτηση Showa EERA με τρείς προεπιλεγμένες ρυθμίσεις και ρύθμιση User

Η νέα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Showa EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) στο Honda NT1100 2025 προσφέρει προηγμένη τεχνολογία που προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα από την ECU, την IMU και έναν αισθητήρα διαδρομής για να προσαρμόζει την απόσβεση μέσα σε μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Υπάρχουν τρεις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις ανάρτησης: Urban, Tour και Rain, καθώς και μια User ρύθμιση, όπου ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει τη δική του απόσβεση και προφόρτιση. Επιπλέον, η ανάρτηση προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του πίσω αμορτισέρ σε 24 βήματα, ακόμα και κατά την οδήγηση, για μέγιστη προσαρμοστικότητα στις ανάγκες του αναβάτη.