Νέα γενιά Panigale V4 για το 2025
Νέα Panigale V4 ετοιμάζει η Ducati για το 2025
Ανανεωμένος Desmosedici Stradale V4, ροπή 120,66 Nm και νέες εξατμίσεις
Ψηλότερη στα 198 κιλά, με ίδια ελαστικά και ψαλίδι με δύο μπράτσα
Αναμένεται ανανεωμένη και σχεδιαστικά
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Νέα Panigale V4 ετοιμάζει η Ducati για το 2025
Μετά την τελευταία έκδοση της Panigale V2, ευρωπαϊκές εγκρίσεις τύπου αποκαλύπτουν τις προθέσεις της Ducati για μια ανανεωμένη έκδοση του διάσημου μοντέλου Panigale V4 η οποία θα αποκαλυφθεί τις επόμενες εβδομάδες και πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2025. Με βάση τα έγγραφα έγκρισης τύπου που έχουν διαρρεύσει έχουν γίνει γνωστά αρκετά στοιχεία της νέα μοτοσυκλέτας της Ducati. Αυτή η νέα έκδοση δεν θα αντικαταστήσει το Panigale V2, αλλά θα προσφέρει αυξημένη ισχύ και μειωμένο βάρος για τα μοντέλα V4 και V4 S του 2025. Οι μοτοσικλέτες αναμένεται να αποκαλυφθούν στο World Ducati Week, αλλά η Ducati συνήθως χρησιμοποιεί κλειστές παρουσιάσεις χωρίς την παρουσία τηλεφώνων και καμερών, οπότε είναι πιθανό οι λεπτομέρειες να μην γίνουν αμέσως γνωστές στο κοινό.
Ανανεωμένος Desmosedici Stradale V4, ροπή 120,66 Nm και νέες εξατμίσεις
Όσο αφορά τον κινητήρα, η νέα έκδοση θα φοράει έναν εξελιγμένο Desmosedici Stradale V4, 1,103cc με μια μικρή αύξηση στους ίππους από 212,5 hp σε 213 hp. Ενώ φαίνεται η αύξηση στους ίππους να είναι μικρή, υπάρχουν άλλες αλλαγές που θα είναι πιο αισθητές. Η μέγιστη ισχύς θα φτάνει στις 13,500 σ.α.λ αντι για τις 13,000 σ.α.λ., μια σημαντική αλλαγή που ενδεχομένως να μαρτυράει ότι υιοθετεί στοιχεία του 998cc Panigale V4 R του οποίου το στροφόμετρο αγγίζει τις 16,500 σ.α.λ. και φτάνει τη μέγιστη ισχύ του στις 15,500 σ.α.λ. Οι κινητήρες των νέων Panigale V4 και V4 S θα ανταποκρίνονται ιδιαίτερα καλά σε βελτιώσεις όπως αγωνιστικές εξατμίσεις και νέες χαρτογραφήσεις. Η ροπή των νέων εκδόσεων είναι 120,66 Nm στις 11,250 σ.α.λ. σε σύγκριση με τα μοντέλα του 2024 που είναι 123.66 Nm στις 9,500 σ.α.λ. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι πρόκειται για έναν πιο αγωνιστικό κινητήρα. Τα έγγραφα έγκρισης δείχνουν ότι η Ducati έχει δύο νέες εξατμίσεις τις οποίες ανέπτυξε ειδικά για τον επανασχεδιασμένο κινητήρα των νέων μοντέλων αλλά και για το διπλό ψαλίδι που φημολογείται ότι θα αντικαταστήσει το κλασικό μονόμπρατσο της Panigale.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ψηλότερη στα 198 κιλά, με ίδια ελαστικά και ψαλίδι με δύο μπράτσα
Αλλαγές φαίνεται να υπάρχουν και στις διαστάσεις της μοτοσυκλέτας με το μεταξόνιο του 2025 να αυξάνεται από 146,81 cm σε 149.86 cm. H νέα έκδοση θα είναι λίγο φαρδύτερη κατά 0,508cm και ψηλότερη από 116.84cm έως 123.952 cm. To βάρος της μοτοσυκλέτας σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα θα κυμαίνεται στα 198 κιλά με γεμάτο ντεπόζιτο χωρίς να έχει γίνει γνωστή η τελική χωρητικότητα του και αν αυτό θα έχει διαφορές με τα μοντέλα του προηγούμενου έτους. Τα ελαστικά φαίνεται να παραμένουν τα ίδια με το τρέχον Panigale V4, 120/70-17 μπροστά και 200/60-17 πίσω, που αυτό σημαίνει ότι η νέα έκδοση της μοτοσυκλέτας θα μπορεί να χειριστεί το ίδιο βάρος φορτίου όπως και τα προηγούμενα μοντέλα.
Αναμένεται ανανεωμένη και σχεδιαστικά
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν ξεκάθαρες ενδείξεις για την νέα εμφάνιση του Panigale V4 για το 2025, εκτιμάται ότι η εξωτερική εμφάνιση θα είναι πλήρως ανανεωμένη πιστή όμως στο οικείο στυλ της Ducati. Η νέα μοτοσυκλέτα δεν θα παρεκκλίνει από τον εμβληματικό σχεδιασμό των προηγούμενων γενεών Panigale που καθιέρωσε το πρώτο μοντέλο 1199 V-twin και διατηρεί την αναγνωρισιμότητα του διάσημου super sport και την ταυτότητα Ducati. Στόχος της Ducati είναι να προσφέρει στους αναβάτες μια ανανεωμένη και με ακόμα πιο αγωνιστικό χαρακτήρα Panigale στα πλαίσια των ευρωπαϊκών προτύπων για το 2025.