Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες του επερχόμενου KTM 1390 Super Duke GT
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες του επερχόμενου KTM 1390 Super Duke GT
Τα νέα 1390 Super Duke R για το 2024

Τα νέα 1390 Super Duke R για το 2024

Το τρέχον μοντέλο 1290 Super Duke GT

Το τρέχον μοντέλο 1290 Super Duke GT

  • Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες του επερχόμενου KTM 1390 Super Duke GT
  • Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες του επερχόμενου KTM 1390 Super Duke GT
  • Τα νέα 1390 Super Duke R για το 2024
  • Το τρέχον μοντέλο 1290 Super Duke GT

Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες του επερχόμενου KTM 1390 Super Duke GT

Αναμονή για χρήση του νέου LC8 1.350cc σε περισσότερα μοντέλα
Αύξηση 11 αλόγων με τα περισσότερα 49cc
Ο κινητήρας: Μέσο ενίσχυσης της ακαμψίας του πλαισίου
Ολοκληρωμένη σχεδόν στην εμφάνισή της η μοτοσυκλέτα

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Αναμονή για χρήση του νέου LC8 1.350cc σε περισσότερα μοντέλα

Το λανσάρισμα του νέου 1390 Super Duke, μας έχει προετοιμάσει για την αναμφίβολη ακολουθία περισσότερων νέων μοντέλων με την χρήση του νέου LC8 στα 1.350cc και αυτά θα είναι πιθανότατα αντίστοιχα των μοντέλων που εξοπλίζονται με τον με τον LC8 στα 1.301cc του 1290 Super Duke (Adventure και Super Duke GT). Νέα προσθήκη βέβαια, φαίνεται ότι θα αποτελέσει ένα 1390 SMT, αλλά ο κατασκοπικός φακός πέτυχε για ακόμα μία φορά το 1390 Super Duke GT, έξω στο δρόμο για δοκιμές.
 

Αύξηση 11 αλόγων με τα περισσότερα 49cc

Στην πραγματικότητα το όνομα 1390 δεν είναι αντιπροσωπευτικό των κυβικών, αλλά αποτελεί στοιχείο της ταυτότητας της μοτοσυκλέτας (όπως άλλωστε κάνουν και οι περισσότερες εταιρείες με μοντέλα τους). Ο νέος 1390 λοιπόν είναι 1.350cc ενώ ο "παλιός" 1290 είναι 1.301cc, η αύξηση δηλαδή είναι στα 49cc κι έχει επιτευχθεί με την αύξηση της διαμέτρου των εμβόλων κατά 2 χλστ, από τα 108 στα 110 χλστ ενώ η διαδρομή τους διατηρήθηκε στα ίδια 71 χλστ. Στις επιδόσεις όμως υπάρχει μία σημαντική αύξηση την οποία δεν θα περίμενε κανείς από 49 κυβικά παραπάνω και αυτό συμβαίνει διότι οι αλλαγές δεν περιορίστηκαν αποκλειστικά στην αύξηση της διαμέτρου των εμβόλων. Ο νέος κινητήρας αποκτά για πρώτη φορά και ένα σύστημα μεταβαλλόμενου χρονισμού βαλβίδων (VVT) και φυσικά νέα μονάδα ECU. Από τα 177 άλογα που απέδιδε, η ισχύς σκαρφάλωσε στα 188 άλογα. Οι αλλαγές οδήγησαν και στην δυνατότητα του κινητήρα να στροφάρει πιο γρήγορα αφού από τις 9.500 σαλ, "τα κόκκινα" έρχονται πλέον στις 10.000 σαλ, ενώ η ροπή αυξήθηκε από τα 140 Nm στα 145 Nm. Το Super Duke GT αποκτούσε πάντα τον κινητήρα του γυμνού αδερφού του, Super Duke, όπως και θα γίνει με το επερχόμενο μοντέλο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο κινητήρας: Μέσο ενίσχυσης της ακαμψίας του πλαισίου

Μεγάλες αλλαγές συναντάμε και στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, αφού βασιζόταν στο ατσάλινο σωληνωτό του Super Duke R προ 2020 και όχι του τελευταίου μοντέλου. Το νέο 1390 Super Duke GT θα εφοδιάζεται πλέον με το πλαίσιο των Super Duke του 2020 και μετέπειτα το οποίο είναι 3 φορές πιο άκαμπτο από το προηγούμενο ενώ ταυτόχρονα και κατά 2,2 κιλά ελαφρύτερο. Νέο είναι επίσης το αναβαθμισμένο μονόμπρατσο ψαλίδι με το ημι-ενεργήτικο αμορτισέρ τρίτης γενιάς της WP και το υποπλαίσιο από χυτό αλουμίνιο, που -και πάλι- προέρχεται από το 1290 Super Duke του 2020, αλλά δέχεται αλλαγές αφού στην GT έκδοση υπάρχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις στην άνεση του συνεπιβάτη, αλλά και η ανάγκη για την δυνατότητα τοποθέτησης βαλιτσών.  
 

Ολοκληρωμένη σχεδόν στην εμφάνισή της η μοτοσυκλέτα

Στον τομέα του σχεδιασμού, αποκτά την νέα εμφάνιση, της οποίας το μούτρο παραπέμπει σε δημιούργημα sci-fi ταινίας, αφού θα μπορούσε κανείς να το παρομοιάσει με διαστημόπλοιο Star Destroyer των ταινιών Star Wars. Ο "ανοιχτός" προβολέας αποκτά DRLs στην περίμετρό του και αποτελείται από δύο στοιβαγμένες LED λάμπες. Με βάση την εμφάνισή του, το 1390 Super Duke GT φαίνεται να βρίσκεται στα τελικά στάδια ανάπτυξής του ενώ το Sport-Touring μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα πιθανότατα μέσα στο 2025.